1. leht 2-st

Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 31.07.2019 14:12 54
Postitas 528ia
Kas on vōimalik et auto on rahutu sōites
Ees225/45/17
Taga 235/45/17ōige mōōt 255/40/17
Veljed m pakett erilaiused
Sillastendi tehtud vianoris kōik ok
Kui panna ühelaiused rehvid ja Veljed Kas oleks parem?
On kellelgi kogemusi?

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 31.07.2019 14:24 14
Postitas StenV70
Rehvid erineva kõrgusega... Rööbastes kiskuma ei hakka sellepärast, küll aga võib muid probleeme(näiteks käigukasti töös) esineda.
Erinevus kalkulaatori järgi küll alla 1cm aga erinevate tootjate arusaamad mõõtudest võivad olla erinevad ja vahe võib suurem või väiksem olla.
Küll aga on 1cm päris korralik vahe juba nii "targa" auto jaoks.
Kui ta sul teed otsib ja muu tundub normaalne siis vaata, et rehvid väga vanad ega kulunud pole(kasvõi ühest küljest rohkem kulunud võib anda tunda juba).

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 31.07.2019 15:15 46
Postitas 528ia
Ees Michelin pilot muster5-6mm
Taga Hankook ventus, kulumismärgiseni ca1mm, välisääred pisut rohkem maha kulunud

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 31.07.2019 15:31 57
Postitas StenV70
Täpselt ei ole kirjeldanud mismõttes rahutu.... Raske on kellelgi üldse pakkuda sulle mida vaadata kui ei tea mida "rahutu" all mõeldakse.
Vanad ja kulunud rehvid ning servad mahakulunud/ebaühtlaselt kulunud rehvid põhjustavad suure tõenäosusega tee otsimist.
Erinevate diameetritega rehvid võivad põhjustada anomaaliaid käigugasti, pidurite ja veojõukontrolli töös.
Igaljuhul soovitaks panna tehasemõõtudes ja korralikud rehvid(võivad mingid normaalsemad tutikad hiinakad olla sest kasutatud rehvid ongi kahtlased, kellelgi juba enda auto järgi kulunud ja sul ikka probleem... Kui just väga vähese kulumisega värskeid rehve ei saa).
Ise sõidan 225/40R18 ees ja 255/35R18 taga, uued hiinakad, veermik korras ja sild stenditud.
Väga hea on sõita.

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 31.07.2019 15:59 24
Postitas 528ia
Tänud
Proovin uued alla saada siis kirjutad siia, kuidas on.

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 31.07.2019 16:53 26
Postitas 528ia
Rahutu mōtlen kui otse sōites tee nagu ühele-teisele poole kaldu, siis rooli tahab vastu keerata et suunda hoida ōigel kursil.
Mul vōrdlusmoment teise91-ga, selle aga activ-steering roolivōim ja käitub hoopis teistsuguselt, st ei pea rooliga nii palju kaasa töötama.

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 31.07.2019 19:28 42
Postitas karlerik
Kui lokse ega midagi pole, siis asi rehvides. Endal 225/40R18 ees ja 255/35R18 taga ja kõik on ilus ja hea. M-vedrustus veel lisaks. Ei ole nö. brändi rehvid. Kehtivusaeg vist kuni 3a.

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 31.07.2019 20:42 42
Postitas StenV70
Mul tavavedrustus ja tavalatt.

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 02.08.2019 10:42 38
Postitas 528ia
Mōtlesin et Kas vōib selle st ka juhitavus lugeda, vasakul pool alumine ja ülemine sarniir ja terve roolivarras uued(lemförder
Paremal pool kōik vahetamata. Kohapeal on rool küll jäigem kui ennem.

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 02.08.2019 11:34 22
Postitas StenV70
Tavaliselt vahetatakse küll paarikaupa, et kohe uuesti sama tööd teisel pool tegema ei peaks..
Aga kui lõtkusi pole ei näeks ma küll põhjust seal.

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 02.08.2019 12:07 29
Postitas kapa
Ei vahetata paaris.Kōva müügimees oled.
Siis vōiks juba uue auto osta ,et kohe jälle remontima ei pea.

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 02.08.2019 12:31 51
Postitas StenV70
Ma ei müü mitte midagi, ei paku kelllegile teenust ka..
Alati olen ise paarikaupa vahetanud, ei viitsi mõne aja pärast teist poolt laiali kiskuda.
Arusaadav, et kui lõtkusid ei ole ei tohiks probleemi olla nagu ma ka ütlesin.

Igaks juhuks ütlen veel, et ma ei müü midagi ega paku kuskil mingit teenust.

Igaüks vahetab täpselt niipalju ja tihti kui vajalikuks peab, minu arust(ja ka paljude teiste) on mõistlik vahetada paarikaupa...

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 04.08.2019 13:27 49
Postitas m2x
+1
Võib ju tunduda, et lõtke pole. Käega või heebliga või isegi ÜV kangutamisplaatite peal. Vana jupp on ikkagi valu saanud ja tahes-tahtmata mitte nii tihke või jäik kui uus. Kuidagi elementaarseks saanud, et sümmeetrilised jupid vahetaks korraga, et asjad paika saaks. Raske küll tõestada, aga räägitakse seda ka, et uus jupp saab pingetega paremini hakkama ja vana saab seda rohkem koormust ning kulub siis veel kiiremini. Ise seda puhta kullana ei võta, pigem niipidi, et uus jupp kulub kiiremini kuna ülejäänud vanad ei saa enam tööga 100% hakkama. Polegi see nii oluline.

Teine point on ka see, et keegi ei garanteeri originaalosa ja järelturu osa identsust- mõni kümnendik millimeetrit võib vahel sillageomeetrias huvitavaid sümptomeid tekitada.

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 04.08.2019 14:07 13
Postitas kapa
Selle jutu järgi võiks ju peale esimese alumise õõtsa vahetust ,terve esisilla välja vahetada :mrgreen:

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 04.08.2019 16:17 50
Postitas venom
Kasutu tundub ka see, et üks kuu vahetad ühe rooliotsa siis käid sillaregullis ja siis järgmine kuu järgmise rooliotsa ja jälle regull jne. Enda aja ja raha kokkuhoidmise mõttes on mõistlik ikka terve sild kriitilise pilguga ülevaadata ju.

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 04.08.2019 19:34 06
Postitas StenV70
No ma mõtlesin pigem seda, et kui 1 vasak õõts on läbi(näiteks. suur kõver) ja teistes lõtke pole siis on mõistlik vahetada mõlema poole kõverikud.

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 05.08.2019 11:25 09
Postitas jaant
Kogemuste pinnalt ütlen, et palju loeb ka rehvi valmistamise aeg. Mida vanem rehv, seda rohkem rooli kisub.

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 05.08.2019 11:50 36
Postitas ttsys
Misukas on run-flat?
Kui E91 kisub soonde siis otsi viga rehvidest ja ainult rehvidest. Eriti vananenud run-flat on kõige tüüpilisem tujurikkuja, aga ka üldse vananev rehvisegu. Rehvi DOT on selles võtmes olulisem, kui rehvimustri jääksügavus!
528ia kirjutas: 31.07.2019 15:15 46 Ees Michelin pilot muster5-6mm
Taga Hankook ventus, kulumismärgiseni ca1mm, välisääred pisut rohkem maha kulunud

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 05.08.2019 18:20 11
Postitas AARE540
Tõesti, uus hiinakas on ses mõttes arvatavasti parem kui 10 aastat vana tuntud tootja rehv, sest vana rehv pole enam kumm, vaid plastik.

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 06.08.2019 07:14 09
Postitas m2x
kapa kirjutas: 04.08.2019 14:07 13 Selle jutu järgi võiks ju peale esimese alumise õõtsa vahetust ,terve esisilla välja vahetada :mrgreen:
No ma pmst nii tegin. Midagi hakkas ees kolisema, lajtasin remkmpl all ja valmis. Tagasillaga just lõpetasin samamoodi, kõik kuluosad korraga vahetusse ja paar-kolm aastat ei pea ülevaatuse onusid nuruma stiilis "kas kuskilt peaks midagi vahetama"
Aja kokkuhoid on ka faktor, no ei viitsi iga teise puksi pärast iga kahe kuu tagant hakata autot garaaži ajama.
Eks on erandeid muidugi, mul lihtsalt enamustel autodel on sattunud nii, et midagi läheb, teen selle ühe töö ära ja pärast kokkuvõtteks vaatan et niikuinii oleks pidanud varsti järgmisi asju ka vahetama.
Lõppeks remondib igaüks nii nagu paremaks peab. Õnneks on harvaks jäänud, aga streetraces oli ka selliseid ässasid, kes süüteküünlaid ükshaaval vahetasid selle järgi, milline kõige tahmasem oli.

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 11.08.2019 18:51 51
Postitas 528ia
Viga leitud ilmselt autol on Taga 8,5 ja ees8 tollised veljed.Huvi pärast kruvisin kōik alt ja panin 17tollised Veljed M+S rehvidega.
Need 8ja8,5tollised olid auto all diagonaalis, üks 8,5 ees ja teine Taga. (ostes auto oli nii paigaldatud, ennem ei avastanud) Imelik oli see et Hankook rehvid 235/45/17 olid Taga üks velg siis8 ja teine 8,5 tolli. Ees Michelin pilot 225/45/17(8ja 8,5tolli)Kummaline et see 225/45/17 oli vägistatud8,5tollisele veljele.

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 11.08.2019 18:55 04
Postitas 528ia
Huvitav Kas see sillastendi andmeid ka mōjutas, sillastendi Tehtud Vianoris nii et ees 8 ja8,5 ja tagasillas samuti 8ja8,5tolli.
Kas peab tegema uue sillastendi?

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 11.08.2019 23:20 48
Postitas AARE540
528ia kirjutas: 11.08.2019 18:51 51Kummaline et see 225/45/17 oli vägistatud8,5tollisele veljele.
Mul oli ka sama rehvi-velje kombo ja ma ei ütleks, et väga vägistatud oleks. Mingi 10-tollisele 195 peale ajada on vägistamine.

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 12.08.2019 02:14 58
Postitas Jontu
Huvitav (isegi kurb) on see, et seda ei ise ega Vianoris ei märgatud. Esimeses postis rehvimõõdud ka veel kirja pandud.

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 12.08.2019 07:52 32
Postitas StenV70
Teinekord juhtub nii sellepärast, et 1 esimene velg on kõver ja topitakse taha, et vibratsiooni nii hästi tunda ei oleks.
Rehve paigaldades on kohe kindlasti aru saada kui veljed on erilaiused.

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 12.08.2019 09:23 59
Postitas 528ia
Ise pole märganud, seat pole rattaid alt ära kruvinud ja väljapoolt ei nãe ju laiuse vahet.
Vianoris oleks Jah pidanud märkama, seal ju pannakse velje andmed ka arvutisse.

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 12.08.2019 09:32 26
Postitas ttsys
Rehvi laiuse erinevus ei lahenda "rahutut käitumist". Kui ratas veereb nagu peab ja rehvimuster töötab siis pole vahet otse sõites selline marginaalne veljeerinevus.
Vastust ei ole tulnud ka run-flat osas.

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 12.08.2019 09:53 56
Postitas 528ia
Ei ole tegemist run flat rehvidega.
Aga kas sillastendi peaks uuesti tegema, oskab keegi nōu anda vōi on see raha tuulde loopimine

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 12.08.2019 10:16 45
Postitas ttsys
Geomeetria jaoks on orig mudelipõhist velge vaja. Kõik muud asjandused on väga lühiajalised ja vaja 1-2 korda aastas "punased piigid" maha võtta.

Re: Bmw e91 erilaiused rehvid

Postitatud: 12.08.2019 11:40 09
Postitas 528ia
Praegu sai alla orig. Style158 bbs
Siis peaks ikkagi uue stendi tegema?