N seeria diislite metallipuru

Üldised arutelud ning näpunäited
Kasutaja avatar
Artur_L
Huviline
Postitusi: 3960
Liitunud: 10.10.2007 18:04 41
Peamine sõiduk: Bnw
Asukoht: Narva

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitus Postitas Artur_L » 04.09.2019 20:35 31

Kõike saab kankust tankida- vahet ju pole, kui lehtril sõel ees on :mrgreen:

Aga lõpuks tuleb ikka välja, et polegi konkreetset ennetavat meetodit?
Samas, kõik väidavad et nii ja naa, aga prooffe pole, ja eellugu on samuti puudulik.
Ehk osteti auto, pandi törts karlat ja järgmine päev oligi kõik puru täis?
Või pandigi seda aastate kaupa paaki?
Filjar
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 05.02.2008 14:00 53
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitus Postitas Filjar » 04.09.2019 21:38 57

Tere! No kurja, äkki siis KSP võlli piklik laager on liiga pehmest materjalist tehtud ja seetõttu hakkab kinnikiilumisel metalli tootma. Kui Volum ütleb, et Karla lisand ei aita, siis mida veel. Kunoga just täna sai arutletud sellel teemal, et võibolla on insenerid materjalide valikul möödalaskmise teinud. KSP pump on muidugi vahepeal uue varuosakoodiga, aga tean palju juhtumeid kuis need ka vastu taevast lennanud. Kus siis ikkagi viga on...vb peaks teaduslikult asjale lähenema ja KSP võlli ning selle laagri TTÜ’sse viima. Seal on sellised toredad onud kes teevad metallist läbilõike ja mikroskoobi all tuvastatakse nõrgad kohad. Tean sellest rääkida seetõttu, et me müüme kartidele kette. Võistlustel on välja tulnud, et osad ketid venisid liiga kiiresti.Jaapani tootja väitis meile, et nende ketid on hüpersuper vastupidavad ja karmides tingimustes ei veni nad kohe välja. Praktikas tuli välja midagi muud. Saatsime ketid TTÜ’sse, seal tehti vastavad testid ning tulemus näitas vastupidist. Vastava infoga pöördusime uuesti oma tootja poole ja kette täiustati, tulem = palju parem kett. Mu jutt kõlab muidugi ulmena, aga probleem on õhus ja tahaks ikkagi asja tuumani jõuda. Lihtsalt kurb, et sellised asjad juhtuvad. Toon karmi näite. Semu F01 lendas KSP laiali. Asi tehti korda, sõitis pool aastat ja jälle KSP peppus. Ja btw see uus pump oli uue varuosakoodiga :mrgreen:
Kasutaja avatar
Silver88
Huviline
Postitusi: 1487
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
Telefon: 56642342
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitus Postitas Silver88 » 04.09.2019 22:14 10

Ma millegipärast sügavalt kahtlen et 2T õli lisamine, igast lisandite kasutamine nüüd Eestis müüdaval tanklakütusel oluliselt edumaad annaks. Nagu ka ühe foorumi kasutaja postitatud link, kus selgelt kirjas et 2T õli kasutamine eelist ei andnud.
Jah tõepoolest pump võrreldes eelkäijatega on uuem, kuid töökindlus on saanud kohutava põntsu.
Seda seepärast et kasvavad emisiooninõuded on nii karmiks läinud ning kõrgema rõhu all pihustatav kütus atomiseerub kiiremini ja ühtlasemalt, muutes põlemist puhtamaks. Vana M57* võrreldes on latisurve kasvanud 1600bari pealt 2000bari peale. Olen ka rasketehnika puhul tähele pannud, et 2000bari ja üles töötavad pumbad ei kesta nii hästi kui vanemad, väiksema töörõhuga pumbad. Kahju et Boschi insenerid midagi hetkel töökindlamat välja pole mõelnud.
Volum
Huviline
Postitusi: 2903
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitus Postitas Volum » 04.09.2019 23:12 01

Tsips pildimaterjali.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

https://gfycat.com/preciousinsistentfeline
https://gfycat.com/advancedelasticbedbug
Veider on see, et kolb ise on 90 kraadi risti libisenud.
Loodetavasti pole pildid liiga suured.
Kasutaja avatar
venom
Huviline
Postitusi: 87
Liitunud: 12.01.2011 20:11 42
Peamine sõiduk: 730d. 325i. 730ia.
Asukoht: viljandimaa

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitus Postitas venom » 04.09.2019 23:16 11

Kas kõik n-seeria diislid kasutavad sama pumpa?
hansu
Huviline
Postitusi: 1160
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: E39 Touring 530D man. M-Technik

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitus Postitas hansu » 04.09.2019 23:18 18

Siin lisatud lingilt lugesin välja, et 2T õli lisamine võib pigem kahju tekitada, aga spetsiaalselt diisli lisandi kasutamisest võib isegi kasu olla.
Ja veel, et kütusesüsteemi määrimiseks on kütus ise, aga määrde omadused käivitus hetkel on puudulikud. Sellega seoses tekkis mõte et kas siis üks kurjajuur ei või olla start-stop süsteem.
Volum
Huviline
Postitusi: 2903
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitus Postitas Volum » 04.09.2019 23:37 05

Kustutada.
Viimati muutis Volum, 05.09.2019 07:36 59, muudetud 1 kord kokku.
Volum
Huviline
Postitusi: 2903
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitus Postitas Volum » 04.09.2019 23:37 20

venom kirjutas:
04.09.2019 23:16 11
Kas kõik n-seeria diislid kasutavad sama pumpa?
2.0, 3.0, 4.0, 5.0 on välimuselt erinevad, kuigi siseehitus on pmst samasugune.
Scania
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 06.02.2015 16:50 45
Telefon: 5150213

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitus Postitas Scania » 05.09.2019 08:34 11

hansu kirjutas:
04.09.2019 23:18 18
Siin lisatud lingilt lugesin välja, et 2T õli lisamine võib pigem kahju tekitada, aga spetsiaalselt diisli lisandi kasutamisest võib isegi kasu olla.
Ja veel, et kütusesüsteemi määrimiseks on kütus ise, aga määrde omadused käivitus hetkel on puudulikud. Sellega seoses tekkis mõte et kas siis üks kurjajuur ei või olla start-stop süsteem.
Minu autol ei ole start-stop süsteemi ja ikka pump õhtal läbisõit 189000 km
Filjar
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 05.02.2008 14:00 53
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitus Postitas Filjar » 05.09.2019 09:30 05

Tere. Positan siia CP4 video, mis näitab KSP läbilõiget töötavas asendis. Volumi piltidelt on näha, et laager on võlli peal risti kiskunud. Aga kuidas? Laager, mis asetseb silindri pesas on kulunud? Silinder koos laagriga teeb fataalse liigutuse? Võll hüppas KSP pesas?

Üldiselt räägitakse, et 10nest 9l korral on õhk CP 4.2 tapjaks olnud. Seda lugemist on internetis palju. Et siis võlli ja laagri vahel ei olnud parasjagu õlitust ja kogu kompott keeras ennast risti lõhki. Sellelt pildilt on selgelt näha, et laagri kinnikiilumist silindris. Võll hakkab teda toore jõuga närima ja tulemus käes.

Pilt

mikuuu
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 18.03.2007 22:16 12
Peamine sõiduk: BMW 530d '03
Asukoht: Tartumaa

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitus Postitas mikuuu » 05.09.2019 12:19 14

Postitades selle teema lingi teise foorumisse. Tuli vastuseks üks link sama pumba asjus teiste autode peal.

Ise f seeriat ei oma ja nii vãga kursis pole aga ehk keegi leiab midagi kasulikku.

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=387252
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
BumBum
Huviline
Postitusi: 1002
Liitunud: 20.08.2014 20:05 22
Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d
Asukoht: Norra

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitus Postitas BumBum » 05.09.2019 12:23 46

Artur_L kirjutas:
04.09.2019 13:01 39
Ise küsisin- ise vastan.
Karla auto lisand ainult takistab uue vee teket. Olemasolevat vett ta ei lahusta.
Seega- peab leidma mingi aine, mis lahustab vett ja viib selle paagist välja- edasi süsteemi, et ta lõpuks ära põleks. Kuna üks ohtudest antud pumba jaoks on vesi.
On kellelgi selle kohapealt soovitusi/ideid?
2T õli lisamisest on Eestis tehtud kodune võrdlev test. Ei õigustanud kasutamist.
Karla auto poolt pakendatud diiselkütuse lisandit ei ole mõtet kasutada pideval. Kui auto on korras, siis tajutavat tulemust ei peagi olema.
Pihusteid puhastab, talvel külmakindlust tõstab. Mina pigem kasutaks seda suvise kütuse puhul, kui on oht juba külmakraadideks ja hea enesetunde tekitamiseks kevadel.
Vee eraldamist paagist siiski aitab.
https://www.thoroughbreddiesel.com/stan ... e-formula/
Raigo0
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 30.07.2014 14:13 52
Peamine sõiduk: BMW E91

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitus Postitas Raigo0 » 06.09.2019 10:34 44

Vaatasin et karla auto on facebooki pannud mingi pildi ja jutu, et neil mingid rem. Komplektid cp 4 pumpadele. Oskab keegi kaasa rääkida midagi sellel teemal?
Vasta