2. leht 2-st

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitatud: 04.09.2019 20:35 31
Postitas Artur_L
Kõike saab kankust tankida- vahet ju pole, kui lehtril sõel ees on :mrgreen:

Aga lõpuks tuleb ikka välja, et polegi konkreetset ennetavat meetodit?
Samas, kõik väidavad et nii ja naa, aga prooffe pole, ja eellugu on samuti puudulik.
Ehk osteti auto, pandi törts karlat ja järgmine päev oligi kõik puru täis?
Või pandigi seda aastate kaupa paaki?

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitatud: 04.09.2019 21:38 57
Postitas Filjar
Tere! No kurja, äkki siis KSP võlli piklik laager on liiga pehmest materjalist tehtud ja seetõttu hakkab kinnikiilumisel metalli tootma. Kui Volum ütleb, et Karla lisand ei aita, siis mida veel. Kunoga just täna sai arutletud sellel teemal, et võibolla on insenerid materjalide valikul möödalaskmise teinud. KSP pump on muidugi vahepeal uue varuosakoodiga, aga tean palju juhtumeid kuis need ka vastu taevast lennanud. Kus siis ikkagi viga on...vb peaks teaduslikult asjale lähenema ja KSP võlli ning selle laagri TTÜ’sse viima. Seal on sellised toredad onud kes teevad metallist läbilõike ja mikroskoobi all tuvastatakse nõrgad kohad. Tean sellest rääkida seetõttu, et me müüme kartidele kette. Võistlustel on välja tulnud, et osad ketid venisid liiga kiiresti.Jaapani tootja väitis meile, et nende ketid on hüpersuper vastupidavad ja karmides tingimustes ei veni nad kohe välja. Praktikas tuli välja midagi muud. Saatsime ketid TTÜ’sse, seal tehti vastavad testid ning tulemus näitas vastupidist. Vastava infoga pöördusime uuesti oma tootja poole ja kette täiustati, tulem = palju parem kett. Mu jutt kõlab muidugi ulmena, aga probleem on õhus ja tahaks ikkagi asja tuumani jõuda. Lihtsalt kurb, et sellised asjad juhtuvad. Toon karmi näite. Semu F01 lendas KSP laiali. Asi tehti korda, sõitis pool aastat ja jälle KSP peppus. Ja btw see uus pump oli uue varuosakoodiga :mrgreen:

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitatud: 04.09.2019 22:14 10
Postitas Silver88
Ma millegipärast sügavalt kahtlen et 2T õli lisamine, igast lisandite kasutamine nüüd Eestis müüdaval tanklakütusel oluliselt edumaad annaks. Nagu ka ühe foorumi kasutaja postitatud link, kus selgelt kirjas et 2T õli kasutamine eelist ei andnud.
Jah tõepoolest pump võrreldes eelkäijatega on uuem, kuid töökindlus on saanud kohutava põntsu.
Seda seepärast et kasvavad emisiooninõuded on nii karmiks läinud ning kõrgema rõhu all pihustatav kütus atomiseerub kiiremini ja ühtlasemalt, muutes põlemist puhtamaks. Vana M57* võrreldes on latisurve kasvanud 1600bari pealt 2000bari peale. Olen ka rasketehnika puhul tähele pannud, et 2000bari ja üles töötavad pumbad ei kesta nii hästi kui vanemad, väiksema töörõhuga pumbad. Kahju et Boschi insenerid midagi hetkel töökindlamat välja pole mõelnud.

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitatud: 04.09.2019 23:12 01
Postitas Volum
Tsips pildimaterjali.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

https://gfycat.com/preciousinsistentfeline
https://gfycat.com/advancedelasticbedbug
Veider on see, et kolb ise on 90 kraadi risti libisenud.
Loodetavasti pole pildid liiga suured.

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitatud: 04.09.2019 23:16 11
Postitas venom
Kas kõik n-seeria diislid kasutavad sama pumpa?

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitatud: 04.09.2019 23:18 18
Postitas hansu
Siin lisatud lingilt lugesin välja, et 2T õli lisamine võib pigem kahju tekitada, aga spetsiaalselt diisli lisandi kasutamisest võib isegi kasu olla.
Ja veel, et kütusesüsteemi määrimiseks on kütus ise, aga määrde omadused käivitus hetkel on puudulikud. Sellega seoses tekkis mõte et kas siis üks kurjajuur ei või olla start-stop süsteem.

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitatud: 04.09.2019 23:37 20
Postitas Volum
venom kirjutas: 04.09.2019 23:16 11 Kas kõik n-seeria diislid kasutavad sama pumpa?
2.0, 3.0, 4.0, 5.0 on välimuselt erinevad, kuigi siseehitus on pmst samasugune.

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitatud: 05.09.2019 08:34 11
Postitas Scania
-

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitatud: 05.09.2019 09:30 05
Postitas Filjar
Tere. Positan siia CP4 video, mis näitab KSP läbilõiget töötavas asendis. Volumi piltidelt on näha, et laager on võlli peal risti kiskunud. Aga kuidas? Laager, mis asetseb silindri pesas on kulunud? Silinder koos laagriga teeb fataalse liigutuse? Võll hüppas KSP pesas?

Üldiselt räägitakse, et 10nest 9l korral on õhk CP 4.2 tapjaks olnud. Seda lugemist on internetis palju. Et siis võlli ja laagri vahel ei olnud parasjagu õlitust ja kogu kompott keeras ennast risti lõhki. Sellelt pildilt on selgelt näha, et laagri kinnikiilumist silindris. Võll hakkab teda toore jõuga närima ja tulemus käes.

Pilt


Re: N seeria diislite metallipuru

Postitatud: 05.09.2019 12:19 14
Postitas mikuuu
Postitades selle teema lingi teise foorumisse. Tuli vastuseks üks link sama pumba asjus teiste autode peal.

Ise f seeriat ei oma ja nii vãga kursis pole aga ehk keegi leiab midagi kasulikku.

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=387252

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitatud: 05.09.2019 12:23 46
Postitas BumBum
Artur_L kirjutas: 04.09.2019 13:01 39 Ise küsisin- ise vastan.
Karla auto lisand ainult takistab uue vee teket. Olemasolevat vett ta ei lahusta.
Seega- peab leidma mingi aine, mis lahustab vett ja viib selle paagist välja- edasi süsteemi, et ta lõpuks ära põleks. Kuna üks ohtudest antud pumba jaoks on vesi.
On kellelgi selle kohapealt soovitusi/ideid?
2T õli lisamisest on Eestis tehtud kodune võrdlev test. Ei õigustanud kasutamist.
Karla auto poolt pakendatud diiselkütuse lisandit ei ole mõtet kasutada pideval. Kui auto on korras, siis tajutavat tulemust ei peagi olema.
Pihusteid puhastab, talvel külmakindlust tõstab. Mina pigem kasutaks seda suvise kütuse puhul, kui on oht juba külmakraadideks ja hea enesetunde tekitamiseks kevadel.
Vee eraldamist paagist siiski aitab.
https://www.thoroughbreddiesel.com/stan ... e-formula/

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitatud: 06.09.2019 10:34 44
Postitas Raigo0
Vaatasin et karla auto on facebooki pannud mingi pildi ja jutu, et neil mingid rem. Komplektid cp 4 pumpadele. Oskab keegi kaasa rääkida midagi sellel teemal?

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitatud: 07.10.2019 16:56 13
Postitas capmoq
Ei tea mis tõenäosus on sellise jura tekkimiseks? Mul hetkel 196000 ees, aga ei jookse hurraaga seda 900€ ja uuendatud alates 2016 toodetud pumpa ostma (13518597822 number). Kuna see on tegelikult aftermarket kaup, siis kuidas sellega lood on? Pumpa hakati ju tootma alles peale F seeriate nn tootmise kokkutõmbamist.

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitatud: 18.11.2019 20:28 34
Postitas oja86
Kas on veel lotovõitjaid siia foorumi juurde tulnud

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitatud: 19.11.2019 08:25 13
Postitas Artur_L
Ma müüsin oma f maha, sellist lotot ei taha võita :mrgreen:

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitatud: 19.11.2019 16:53 02
Postitas oja86
Selle pärast müüsidki v :mrgreen:

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitatud: 19.11.2019 16:53 36
Postitas Oliver.L
Artur_L kirjutas: 19.11.2019 08:25 13 Ma müüsin oma f maha, sellist lotot ei taha võita :mrgreen:
Seda ma mõtlesin jah, et kuhu kadusid. :mrgreen:

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitatud: 19.11.2019 20:24 49
Postitas Artur_L
Kompleks. Kett, sisselaske kollektori oleks pidanud lähiajal oma südamerahuks maha võtma, metallipuru ja mis muud jamad seal veel tulla võivad, ma ei taha meenutadagi. Ja konkreetse auto seisukord samuti, ei näinud mõtet sinna suuri summasid investeerida.
Polnud seda 3k taskust võtta iga kell, kui peaks mingi “tüüpviga” juhtuma.
Sai mindud incheibist uus tellitud :mrgreen: 5a vähemalt muretu.
Nkn ma satun rooli ainult nädalavahetusiti, las naine naudib :mrgreen:

Oliver- sind vast näeb ikka millalgi. Sõber plaanib nüüd omale f11 osta. Lootust veel on :lol:

Kui kellelgi peaks nüüd seda lugedes samuti müügiisu tekkima ja omab parasjagu r6 f11 diislit, siis võib mul teada anda :lol:

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitatud: 19.11.2019 21:36 23
Postitas Chris_P
Ma diskussioonist väga osa võtta ei viitsi aga see video võiks/peaks paika panema selle 2T/lisand mida iganes jumala aita vaidluse.

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitatud: 19.11.2019 23:52 34
Postitas unis
Artur mis uue pilli tellisid siis?

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitatud: 20.11.2019 09:46 20
Postitas Artur_L
On üks mononeerne :mrgreen: margitruuks jäin siiski :cool:
Eks varsti ole signatuurist näha. Teemat pole vast mõtet teha. Saab täiendada kord 2a või 25000 km pealt

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitatud: 20.11.2019 09:58 12
Postitas LauriJ
Ma müüsin ka suures hirmus X5 maha. Ei viitsi koguaeg muret tunda, et kuna miski laiali lendab.

Re: N seeria diislite metallipuru

Postitatud: 21.11.2019 06:29 56
Postitas tanel25
Vaesed tarbivad garantiiaja lõpuni ja rikkad pärast remondivad :mrgreen: