525d 61, turbo rõhk madal.

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
WhoIsTheMaster
Huviline
Postitusi: 222
Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831
Asukoht: Keila/Tallinn
Kontakt:

525d 61, turbo rõhk madal.

Postitus Postitas WhoIsTheMaster » 18.10.2019 19:07 58

Tere

Mure 2006a e61 525d 145kw(3.0mootor)
Nimelt auto on jube uimane. Juhe sappa ja turbo rõhk madal. Eile sain sõidu aeg 0,6bari kätte, täna lausa 0,9.
Turbo on täiesti korras, aktuaator liigub täitsa ilusti minu meelest, turbo lekkeid pole(lõdvikud korras, vilinat pole) ja MAP andurit sai teise vastu proovimise eesmärgil ringi visatud.
Kohapeal rõhu request on kuni 1 bari, aga üle 0,3 ta ei puhu. Kui samal ajal kapoti all aktuaatorit vaadelda, siis aktuaator liigutab ennast nullasendi poole(fotol positsioon nr 1).
Positsioonis nr 2 on aktuaator tühipööretel.
Pääran tähelepanu, et graafikutel on tegemist absoluutrõhuga ja hPa ühikuks.

Pilt Pilt Pilt

tekkis mõte, et äkki on dpf filter umbes kuid veateadete tõttu välja progretud ning summuti vasturõhk lihtsalt nii suur, et turbot keeratakse vähemaks?
Kas millegagi on võimalik summuti vasturõhku vaadelda? Mul kasutusel testo ja inpa.
Samas veakoodiks on, et turbo rõhku pole võimalik reguleerida.. Enam ei mäleta, kuidas saksakeelne nimetus veakoodile oli.
Viimati muutis WhoIsTheMaster, 23.10.2019 23:01 07, muudetud 1 kord kokku.
Süda on BMW.
Volum
Huviline
Postitusi: 2983
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: 525d 61, turbo rõhk madal.

Postitus Postitas Volum » 18.10.2019 23:29 58

Egr või egr vaakumsolenoid kontrollitud?
Kasutaja avatar
WhoIsTheMaster
Huviline
Postitusi: 222
Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831
Asukoht: Keila/Tallinn
Kontakt:

Re: 525d 61, turbo rõhk madal.

Postitus Postitas WhoIsTheMaster » 19.10.2019 20:03 27

egr kontrollitud, vaakum oli olemas, klapp liigub nii nagu vaja.
Panin tähele, et 90nega sõites, ei lülita 6ndat käiku sisse. Kuid manuaal rešiimil saab seda teha.
Ehk siis hoiab pöördeid 2000rpm juures.
Nüüd on mootorisse tekkinud ka kütusefiltri veateade, aga see tekib alles tugeval gaasi andmisel, kui kütust piisavalt peale ei sa anda vist.

Kas mootor üritab äkki dpfi põletada? Samas dpfi märgutuld ei teki tabloole ja miks peaks jõudlus kaduma samal ajal?
Süda on BMW.
mike1
Huviline
Postitusi: 585
Liitunud: 15.09.2003 15:04 12
Telefon: 56052094

Re: 525d 61, turbo rõhk madal.

Postitus Postitas mike1 » 20.10.2019 10:52 50

Ei tekigi bmw-l armatuuri dpf märgutuld põletusprotsessi ajal.
Mis õhukogused teevad? Dpf-i/väljalaske vasturõhku saad ju füüsiliselt ka kontrollida.
Tallinnas saan üle vaadata, kui endal jaks otsa saab.
56052094
Kasutaja avatar
Silver88
Huviline
Postitusi: 1494
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
Telefon: 56642342
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 525d 61, turbo rõhk madal.

Postitus Postitas Silver88 » 20.10.2019 15:45 04

Kui viga peale DPF välja "kirjutamist" avaldunud, siis kirjutada originaal peale ning siis edasi vaadata.
Vajadusel saaksin vaadata.
Kasutaja avatar
WhoIsTheMaster
Huviline
Postitusi: 222
Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831
Asukoht: Keila/Tallinn
Kontakt:

Re: 525d 61, turbo rõhk madal.

Postitus Postitas WhoIsTheMaster » 21.10.2019 21:57 50

Tegemist polnud minu autoga ja dpfi välja kirjutamine on puhtalt teoreetiline.

Hetkel andsin omanikule nõu, autoga sõita normaalselt kuskil Tallinn-Tartu otsal. Kui te minu graafikuid vaatate, siis turbo rõhkudes on erinevused sees. Esimese ja teise graafiku vahele jäi ca 40km maanteesõitu. Sellest tegin puusalt järelduse, et dpf on umbes, kuna kõik ülejäänu paistab korras olema ja mina kahe sõidu vahel midagi ei remontinud. Eelnevalt oli sellel autol ka eelsüüteküünalde plokk välja vahetatud. Kuna küünalde plokk ei töötanud, siis jõuga regenereerimist ei teostatud ja kes teab kui pikalt töristatud dpf teoreetilise ummistuseni.
Süda on BMW.
Volum
Huviline
Postitusi: 2983
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: 525d 61, turbo rõhk madal.

Postitus Postitas Volum » 21.10.2019 23:50 21

Mitte toimiv küünalde plokk ei takista dpf regenereerimist.
Kasutaja avatar
WhoIsTheMaster
Huviline
Postitusi: 222
Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831
Asukoht: Keila/Tallinn
Kontakt:

Re: 525d 61, turbo rõhk madal.

Postitus Postitas WhoIsTheMaster » 22.10.2019 01:14 52

Volum kirjutas:
21.10.2019 23:50 21
Mitte toimiv küünalde plokk ei takista dpf regenereerimist.
Regenereerimise jaoks ei tohi mootoriajus ühtegi viga olla, lisaks peab paagis vähemalt 20L kütust olema.
Kui eelsüüteküünalde relee on läbi, siis on ajus error sees ja dpf regenereerimist ei teostatata.
Süda on BMW.
TheDiegoMedia
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 08.05.2016 14:13 15

Re: 525d 61, turbo rõhk madal.

Postitus Postitas TheDiegoMedia » 22.10.2019 19:19 31

WhoIsTheMaster kirjutas:
22.10.2019 01:14 52
Volum kirjutas:
21.10.2019 23:50 21
Mitte toimiv küünalde plokk ei takista dpf regenereerimist.
Regenereerimise jaoks ei tohi mootoriajus ühtegi viga olla, lisaks peab paagis vähemalt 20L kütust olema.
Kui eelsüüteküünalde relee on läbi, siis on ajus error sees ja dpf regenereerimist ei teostatata.
Mille põhjal seda väidad? Mul peaks ammu dpf umbes olema siis :roll:
Kasutaja avatar
WhoIsTheMaster
Huviline
Postitusi: 222
Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831
Asukoht: Keila/Tallinn
Kontakt:

Re: 525d 61, turbo rõhk madal.

Postitus Postitas WhoIsTheMaster » 22.10.2019 20:15 18

Internet on seda infot täis. Ega mina seda välja pole mõelnud.
Ja minupoolne jutt puudutab mootori aju poolt käivitatavat regenereerimist, mitte iseenesliku regenereerimist, mis toimub maanteed uhades.
Süda on BMW.
Volum
Huviline
Postitusi: 2983
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: 525d 61, turbo rõhk madal.

Postitus Postitas Volum » 23.10.2019 11:40 18

WhoIsTheMaster kirjutas:
22.10.2019 01:14 52
Volum kirjutas:
21.10.2019 23:50 21
Mitte toimiv küünalde plokk ei takista dpf regenereerimist.
Regenereerimise jaoks ei tohi mootoriajus ühtegi viga olla, lisaks peab paagis vähemalt 20L kütust olema.
Kui eelsüüteküünalde relee on läbi, siis on ajus error sees ja dpf regenereerimist ei teostatata.
Paraku sinu viimane lause ei vasta tõele. Dpfi regenereerimist takistab drosselklapp, õlitaseme andur, lühises pihusti, õhulugeja. (Vb on veel midagi, aga ei tule hetkel meelde).
Kõik muud vead on täiesti savi, kas on või mitte.
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 3755
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: 525d 61, turbo rõhk madal.

Postitus Postitas PeeterA » 23.10.2019 13:17 26

Madal mootoritemp. kah, mis tavaliselt rikkis termostaatidest tingititud.
tel. 51 949 859
Volum
Huviline
Postitusi: 2983
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: 525d 61, turbo rõhk madal.

Postitus Postitas Volum » 23.10.2019 20:25 36

Seda võib meh. vea alla liigitada, vigase termostaadi tõttu veakoodi ei teki. :mrgreen:
Aga muidu on sul õigus jah.
Vasta