1. leht 1-st

525d 61, turbo rõhk madal.

Postitatud: 18.10.2019 19:07 58
Postitas WhoIsTheMaster
Tere

Mure 2006a e61 525d 145kw(3.0mootor)
Nimelt auto on jube uimane. Juhe sappa ja turbo rõhk madal. Eile sain sõidu aeg 0,6bari kätte, täna lausa 0,9.
Turbo on täiesti korras, aktuaator liigub täitsa ilusti minu meelest, turbo lekkeid pole(lõdvikud korras, vilinat pole) ja MAP andurit sai teise vastu proovimise eesmärgil ringi visatud.
Kohapeal rõhu request on kuni 1 bari, aga üle 0,3 ta ei puhu. Kui samal ajal kapoti all aktuaatorit vaadelda, siis aktuaator liigutab ennast nullasendi poole(fotol positsioon nr 1).
Positsioonis nr 2 on aktuaator tühipööretel.
Pääran tähelepanu, et graafikutel on tegemist absoluutrõhuga ja hPa ühikuks.

Pilt Pilt Pilt

tekkis mõte, et äkki on dpf filter umbes kuid veateadete tõttu välja progretud ning summuti vasturõhk lihtsalt nii suur, et turbot keeratakse vähemaks?
Kas millegagi on võimalik summuti vasturõhku vaadelda? Mul kasutusel testo ja inpa.
Samas veakoodiks on, et turbo rõhku pole võimalik reguleerida.. Enam ei mäleta, kuidas saksakeelne nimetus veakoodile oli.

Re: 525d 61, turbo rõhk madal.

Postitatud: 18.10.2019 23:29 58
Postitas Volum
Egr või egr vaakumsolenoid kontrollitud?

Re: 525d 61, turbo rõhk madal.

Postitatud: 19.10.2019 20:03 27
Postitas WhoIsTheMaster
egr kontrollitud, vaakum oli olemas, klapp liigub nii nagu vaja.
Panin tähele, et 90nega sõites, ei lülita 6ndat käiku sisse. Kuid manuaal rešiimil saab seda teha.
Ehk siis hoiab pöördeid 2000rpm juures.
Nüüd on mootorisse tekkinud ka kütusefiltri veateade, aga see tekib alles tugeval gaasi andmisel, kui kütust piisavalt peale ei sa anda vist.

Kas mootor üritab äkki dpfi põletada? Samas dpfi märgutuld ei teki tabloole ja miks peaks jõudlus kaduma samal ajal?

Re: 525d 61, turbo rõhk madal.

Postitatud: 20.10.2019 10:52 50
Postitas mike1
Ei tekigi bmw-l armatuuri dpf märgutuld põletusprotsessi ajal.
Mis õhukogused teevad? Dpf-i/väljalaske vasturõhku saad ju füüsiliselt ka kontrollida.
Tallinnas saan üle vaadata, kui endal jaks otsa saab.

Re: 525d 61, turbo rõhk madal.

Postitatud: 20.10.2019 15:45 04
Postitas Silver88
Kui viga peale DPF välja "kirjutamist" avaldunud, siis kirjutada originaal peale ning siis edasi vaadata.
Vajadusel saaksin vaadata.

Re: 525d 61, turbo rõhk madal.

Postitatud: 21.10.2019 21:57 50
Postitas WhoIsTheMaster
Tegemist polnud minu autoga ja dpfi välja kirjutamine on puhtalt teoreetiline.

Hetkel andsin omanikule nõu, autoga sõita normaalselt kuskil Tallinn-Tartu otsal. Kui te minu graafikuid vaatate, siis turbo rõhkudes on erinevused sees. Esimese ja teise graafiku vahele jäi ca 40km maanteesõitu. Sellest tegin puusalt järelduse, et dpf on umbes, kuna kõik ülejäänu paistab korras olema ja mina kahe sõidu vahel midagi ei remontinud. Eelnevalt oli sellel autol ka eelsüüteküünalde plokk välja vahetatud. Kuna küünalde plokk ei töötanud, siis jõuga regenereerimist ei teostatud ja kes teab kui pikalt töristatud dpf teoreetilise ummistuseni.

Re: 525d 61, turbo rõhk madal.

Postitatud: 21.10.2019 23:50 21
Postitas Volum
Mitte toimiv küünalde plokk ei takista dpf regenereerimist.

Re: 525d 61, turbo rõhk madal.

Postitatud: 22.10.2019 01:14 52
Postitas WhoIsTheMaster
Volum kirjutas: 21.10.2019 23:50 21 Mitte toimiv küünalde plokk ei takista dpf regenereerimist.
Regenereerimise jaoks ei tohi mootoriajus ühtegi viga olla, lisaks peab paagis vähemalt 20L kütust olema.
Kui eelsüüteküünalde relee on läbi, siis on ajus error sees ja dpf regenereerimist ei teostatata.

Re: 525d 61, turbo rõhk madal.

Postitatud: 22.10.2019 19:19 31
Postitas TheDiegoMedia
WhoIsTheMaster kirjutas: 22.10.2019 01:14 52
Volum kirjutas: 21.10.2019 23:50 21 Mitte toimiv küünalde plokk ei takista dpf regenereerimist.
Regenereerimise jaoks ei tohi mootoriajus ühtegi viga olla, lisaks peab paagis vähemalt 20L kütust olema.
Kui eelsüüteküünalde relee on läbi, siis on ajus error sees ja dpf regenereerimist ei teostatata.
Mille põhjal seda väidad? Mul peaks ammu dpf umbes olema siis :roll:

Re: 525d 61, turbo rõhk madal.

Postitatud: 22.10.2019 20:15 18
Postitas WhoIsTheMaster
Internet on seda infot täis. Ega mina seda välja pole mõelnud.
Ja minupoolne jutt puudutab mootori aju poolt käivitatavat regenereerimist, mitte iseenesliku regenereerimist, mis toimub maanteed uhades.

Re: 525d 61, turbo rõhk madal.

Postitatud: 23.10.2019 11:40 18
Postitas Volum
WhoIsTheMaster kirjutas: 22.10.2019 01:14 52
Volum kirjutas: 21.10.2019 23:50 21 Mitte toimiv küünalde plokk ei takista dpf regenereerimist.
Regenereerimise jaoks ei tohi mootoriajus ühtegi viga olla, lisaks peab paagis vähemalt 20L kütust olema.
Kui eelsüüteküünalde relee on läbi, siis on ajus error sees ja dpf regenereerimist ei teostatata.
Paraku sinu viimane lause ei vasta tõele. Dpfi regenereerimist takistab drosselklapp, õlitaseme andur, lühises pihusti, õhulugeja. (Vb on veel midagi, aga ei tule hetkel meelde).
Kõik muud vead on täiesti savi, kas on või mitte.

Re: 525d 61, turbo rõhk madal.

Postitatud: 23.10.2019 13:17 26
Postitas PeeterA
Madal mootoritemp. kah, mis tavaliselt rikkis termostaatidest tingititud.

Re: 525d 61, turbo rõhk madal.

Postitatud: 23.10.2019 20:25 36
Postitas Volum
Seda võib meh. vea alla liigitada, vigase termostaadi tõttu veakoodi ei teki. :mrgreen:
Aga muidu on sul õigus jah.