Küsimus vanose kohta
Küsimus vanose kohta
Küsimus selline et kas vanosega mootor parem või halvem
Sinnamaani kuni Vanos töötab on ikka parem - suurem pöördemoment madalamatelt pööretelt kättesaadav. Samas on juhuseid, kus vanos katki läinud (lukustunud miskisse suvalisse asendisse) ja inimesed pole sest isegi aru saanud Parim näide oli BMWCar'i projektikaga (E36 M3 3.0), millel vanos oli küpse, aga isegi tüübid, kes pidevalt M autodega ringi lasevad ei saanud sellest aru . Töökindluse huvides visati vanos vahelt välja ja fiksiti nukad miskisse kompromissasendisse, mis kõrgetel rohkem jõudu annab.
OtsiMaddog001 kirjutas:OK aga siis mis ta täpsemalt on
Aga on ta kuskil kapoti all kirjas ka ve
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
e36 vanos
Tahaks uut mootorit peale visata, ei tea kas vanosega mootor sobib?, vanal mootoril ei ole vanos
Lennart Meri: Olukord on ****, kuid see on meie tuleviku väetis
Tegelt oli põhjus, miks nad aru ei saanud vanose veast selles, et ta oli kinni jäänud asendisse, mis andis madalatel pööretel hea momendi. Et ülevalt otsast oli 30hj puudu ei tulnud tagumikudüno kaudu välja Mõttetu pole ta päris kindlasti, sest praegused momendigraafikud on sellel masinal alla 5500 pöörde väga nutused - stock seadele kaotatakse momendis kuni 20nm ja seda juba istmik registreeribNu kirjutas:Seega on vanosega lisanduv jõudlus väga väike ehk karmimalt öeldes mõttetu.Ilves kirjutas:aga isegi tüübid, kes pidevalt M autodega ringi lasevad ei saanud sellest aru
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5629
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Võrdle kasvõi 4-liitriseid M60 ja M62 mootoreid. OK, M62 on 4.4 ka.
Igaljuhul ilma vanoseta konega on minek alguses nii nutune et lükka või jalaga hoogu juurde. Üle 3000 hakkab aga minema nii et tegemist kinni hoidmisega. Asi on selgelt seatud nii, et ülalpool otsas peenemaks läheks. Ja "tänu" sellele ka tühikäigul kipub nagu lonkama.
M62 katkub kohe ja koledasti ja käib ka tühikäigul sahinal.
Igaljuhul ilma vanoseta konega on minek alguses nii nutune et lükka või jalaga hoogu juurde. Üle 3000 hakkab aga minema nii et tegemist kinni hoidmisega. Asi on selgelt seatud nii, et ülalpool otsas peenemaks läheks. Ja "tänu" sellele ka tühikäigul kipub nagu lonkama.
M62 katkub kohe ja koledasti ja käib ka tühikäigul sahinal.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
eks ta ole jah. hädapärast saab liigutud kuidagi. atm kast ju vahetab käiku juba 2K peal.eero kirjutas:minek alguses nii nutune et lükka või jalaga hoogu juurde.
siis kui auto jälle liikuma said oli jutt natuke teine
või mida sa selle teistsuguse võrdlusena mõtlesid, kui mitte X5 oma.Vana hea 540 tõmme on ikka mega. Just teine pool hakkab asi tõmbama nii et silmamunad koopas. Hoopis teistsugune, parem - pikk ja ühtlane puhas.
Nähtavasti jäi kinni kõige varajasemasse nuka asendisse, nagu peaks olema suurel pöördelIlves kirjutas:Tegelt oli põhjus, miks nad aru ei saanud vanose veast selles, et ta oli kinni jäänud asendisse, mis andis madalatel pööretel hea momendi. Et ülevalt otsast oli 30hj puudu ei tulnud tagumikudüno kaudu välja Mõttetu pole ta päris kindlasti, sest praegused momendigraafikud on sellel masinal alla 5500 pöörde väga nutused - stock seadele kaotatakse momendis kuni 20nm ja seda juba istmik registreeribNu kirjutas:Seega on vanosega lisanduv jõudlus väga väike ehk karmimalt öeldes mõttetu.Ilves kirjutas:aga isegi tüübid, kes pidevalt M autodega ringi lasevad ei saanud sellest aru
Ülemine ots jäi jõu poolest samaks
Muutus ainult tühikäik ja madal pööre
Kõik oleneb akseleraatorihoova asendist jala all.Nu kirjutas:eks ta ole jah. hädapärast saab liigutud kuidagi. atm kast ju vahetab käiku juba 2K peal.eero kirjutas:minek alguses nii nutune et lükka või jalaga hoogu juurde.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu