Mure N47C20A mootoriga

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
kloox
Huviline
Postitusi: 1202
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Mure N47C20A mootoriga

Postitus Postitas kloox »

Kuna tajooba ei suuda ise teha normaalset diislit,siis ta on viimasele avensisele(15 ja edasi) selle peale toppinud,ning amserv ei suuda seda takkatipuks ka diagnoosida,vähemalt tartus,ajavad ainult ümmargust mulli välja ja küsivad raha.Kuna tuttava masinaga tegu,siis veakoodid panen homme.
Kui ostis siis oli kübemefilter täis,mis sai läbi pestud peale mida sõitis nädala normaalselt ja siis hakkas õhukulu viga loopima täiesti suvaliselt,sai ka see vahetatud ja tutvustatud,lasi sõita vahelduva eduga viskas tuld sedasi paari päevase intervalliga.Nüüd käis tartu amservis,seal lisati õli 0.8l(äkki sellepärast õhukulumõõtja viga :D) ja diagnoositi tund aega ja ainuke järeldus,et vaja pikemalt diagnoosida :D
Netis bensukatel õhulekked olnud enne turbot,aga dislade kohta infot suht vähe.Seda ka es tea,kas bmw diagnostika seadmega ühildub või mitte.
Maru pikk jut sai,aga tänud kaasamõtlejatele.


Veakood siis P00BD ehk õhukulu liiga suur. Esindus sai sama vea.
Rõhulekkeid ei usu,kuna tekib kohe käivitamisel vahest ja vahest laseb peaaegu nädala sõita.Õhukulu launch-ga vaadates ei ole suur ,ei kohapeal,ei sõites.Läbisõit kisub ka sinna 200 tuh piirimaile.
Viimati muutis kloox, 13.12.2019 10:43 54, muudetud 2 korda kokku.
530d
mike1
Huviline
Postitusi: 708
Liitunud: 15.09.2003 15:04 12
Telefon: 56052094

Re: Mure N47C20A mootoriga

Postitus Postitas mike1 »

Alustada võiks konkreetsest veakoodist - kas mõõdetud õhukulu liiga suur või väike.
Õhulekked, rõhuprobleemid, dpf umbes jne. - kõik annavad õhukulu veakoodi ja panevad mootoritule põlema.
56052094
Kasutaja avatar
WhoIsTheMaster
Huviline
Postitusi: 330
Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831
Asukoht: Keila/Tallinn
Kontakt:

Re: Mure N47C20A mootoriga

Postitus Postitas WhoIsTheMaster »

egr klapp vb kinni kiilunud ja seetõttu võtab õhufiltri kaudu rohkem õhku kui EGR mapis ette on nähtud.
Süda on BMW.
kloox
Huviline
Postitusi: 1202
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: Mure N47C20A mootoriga

Postitus Postitas kloox »

Too egr-i räbalal peaks asendiandur peal olema ja hädaldama kukkuma ,kui kinni on jäänud.Ning arvutiga vaadates on küsitud ja hetkelised väärtused samasse auku.
530d
Vasta