1. leht 1-st

Mure N47C20A mootoriga

Postitatud: 12.12.2019 20:33 01
Postitas kloox
Kuna tajooba ei suuda ise teha normaalset diislit,siis ta on viimasele avensisele(15 ja edasi) selle peale toppinud,ning amserv ei suuda seda takkatipuks ka diagnoosida,vähemalt tartus,ajavad ainult ümmargust mulli välja ja küsivad raha.Kuna tuttava masinaga tegu,siis veakoodid panen homme.
Kui ostis siis oli kübemefilter täis,mis sai läbi pestud peale mida sõitis nädala normaalselt ja siis hakkas õhukulu viga loopima täiesti suvaliselt,sai ka see vahetatud ja tutvustatud,lasi sõita vahelduva eduga viskas tuld sedasi paari päevase intervalliga.Nüüd käis tartu amservis,seal lisati õli 0.8l(äkki sellepärast õhukulumõõtja viga :D) ja diagnoositi tund aega ja ainuke järeldus,et vaja pikemalt diagnoosida :D
Netis bensukatel õhulekked olnud enne turbot,aga dislade kohta infot suht vähe.Seda ka es tea,kas bmw diagnostika seadmega ühildub või mitte.
Maru pikk jut sai,aga tänud kaasamõtlejatele.


Veakood siis P00BD ehk õhukulu liiga suur. Esindus sai sama vea.
Rõhulekkeid ei usu,kuna tekib kohe käivitamisel vahest ja vahest laseb peaaegu nädala sõita.Õhukulu launch-ga vaadates ei ole suur ,ei kohapeal,ei sõites.Läbisõit kisub ka sinna 200 tuh piirimaile.

Re: Mure N47C20A mootoriga

Postitatud: 13.12.2019 08:01 33
Postitas mike1
Alustada võiks konkreetsest veakoodist - kas mõõdetud õhukulu liiga suur või väike.
Õhulekked, rõhuprobleemid, dpf umbes jne. - kõik annavad õhukulu veakoodi ja panevad mootoritule põlema.

Re: Mure N47C20A mootoriga

Postitatud: 13.12.2019 16:07 41
Postitas WhoIsTheMaster
egr klapp vb kinni kiilunud ja seetõttu võtab õhufiltri kaudu rohkem õhku kui EGR mapis ette on nähtud.

Re: Mure N47C20A mootoriga

Postitatud: 13.12.2019 17:13 56
Postitas kloox
Too egr-i räbalal peaks asendiandur peal olema ja hädaldama kukkuma ,kui kinni on jäänud.Ning arvutiga vaadates on küsitud ja hetkelised väärtused samasse auku.