Abi Pidurivedeliku vahetus + õhutamine(ABS) E70 DIS

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
kaido170
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 01.09.2005 20:13 44
Asukoht: Tartu, Räpina

Abi Pidurivedeliku vahetus + õhutamine(ABS) E70 DIS

Postitus Postitas kaido170 »

Tere!

Autoks E70.

1. Pidurivedelik. BMW näeb ette kasutada BMW DOT 4 low viscosity õli. Millist toodet siinsed foorumikasutajad on kasutanud ? Ise ostsin praegu tavalise Polari pidurivedeliku ära. Kas seda, siis on mõistlik kasutada või mitte?

2. Pidurivedeliku vahetus ja õhutamine ,ABS programmiga DIS .

Manual on siit leitav, aga tekkis ikkagi paar küsimust, kuna pole varem ABS-i näppinud.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e70- ... on/GNOfGlQ

Plaanin kasutada nn Brake bleeder kit ehk siis survega õhutada, et ei peaks piduripedaali vajutama.

a).Kas 1,6-1,8 atm on mõistlik rõhk, auto 13.a vana ?

b) Lugedes seda eelpool juhendid, siis saan nii aru ,et kõigepealt õhutan nii kaua kui TERVE auto pidurivedelik torustikus on uus ehk teen ringi peale.

c) Seejärel kasutan DIS programmi. Süsteem on ütleme 1,7atm surve all, käivitan DIS programmi ja avan tagumise parempoolse õhutusnippli.
Mitu korda peaks ühe piduri juures seda protsessi DIS-ga kordama? Kas nüüd sealt ABS pumbast nn vabanenud must pidurivedelik. Kas pean uuesti 'tavameetodil ilma programmita' õhutama, niikaua kuni tuleb uus pidurivedelik. Kuna pole varem ABS-s pidurivedelikku vahetanud, siis see koht on segane.

Tänud aitajatele ette!
Kasutaja avatar
marek555
Huviline
Postitusi: 2896
Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
Asukoht: Tartu

Re: Abi Pidurivedeliku vahetus + õhutamine(ABS) E70 DIS

Postitus Postitas marek555 »

Ise olen juba aastaid kasutanud nii BMW-del kui ka teist marki autodel ATE SL.6 DOT 4 piduriõli, vastab täpselt BMW nõudele madala viskoossuse osas:
Pilt
Enda F10-l tegin pidurivedeliku vahetusel ka õhutamise protsduuri ISTA-ga läbi, kus ISTA aktiveeris täiendavalt ka DSC pumba. Aga järjekorda kuidas ja mida sai tehtud, pärist täpselt enam ei mäleta, kuna ISTA andis ise kõik vajalikud sammud ette.
Volum
Huviline
Postitusi: 3949
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: Abi Pidurivedeliku vahetus + õhutamine(ABS) E70 DIS

Postitus Postitas Volum »

Bmw poolt on soovitatav 2.0 bari kasutada. Aga usun, et 1.6-1.7 on ka ok.
Buumer Auto / 53302262
buumerm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 28.11.2018 18:24 45
Peamine sõiduk: G31

Re: Abi Pidurivedeliku vahetus + õhutamine(ABS) E70 DIS

Postitus Postitas buumerm »

Kas siis kui teha kogu protseduur nö. käsitsi jääb kuskile ikkagi vana õli sisse? Ehk siis tõmbad anuma kuni põhjani vanast õlist tühjaks. Valad puhta asemele ja hakkad kaugemast nurgast tulema nii, et keegi pumpab pedaali..samalajal anumat täites. Saan aru, et esinduses on masina ja arvutiga tehes ajaline võit .
joosep
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 28.10.2004 13:12 58
Peamine sõiduk: BMW 318 e90
Asukoht: võrumaa
Kontakt:

Re: Abi Pidurivedeliku vahetus + õhutamine(ABS) E70 DIS

Postitus Postitas joosep »

buumerm kirjutas: 08.04.2020 21:11 02 Kas siis kui teha kogu protseduur nö. käsitsi jääb kuskile ikkagi vana õli sisse? Ehk siis tõmbad anuma kuni põhjani vanast õlist tühjaks. Valad puhta asemele ja hakkad kaugemast nurgast tulema nii, et keegi pumpab pedaali..samalajal anumat täites. Saan aru, et esinduses on masina ja arvutiga tehes ajaline võit .
Saab nii ka ära vahetada piduriõli, mingi kogus jääb vana õli ikka kuhugi pidama aga mina selles eriti probleemi ei näe.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: Abi Pidurivedeliku vahetus + õhutamine(ABS) E70 DIS

Postitus Postitas teet82 »

Pidurisilindritesse endasse jääb mingi kogus vana õli nkn sisse, õhuta ja vaheta kuidas tahad. Mõistlikum vist teha seda uute klotsidega, et kolvid oleksid max sees asendis.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Vasta