E28 põhjalik remont - nõuandeid vaja..

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
epsum
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 03.02.2004 10:57 16
Asukoht: Tallinn/Tartu

E28 põhjalik remont - nõuandeid vaja..

Postitus Postitas epsum »

Tere.

Niisiis, seoses kevade saabumisega tuli pähe idee oma vanale E28le elu sisse puhuda .. aga targemate nõuandeid oleks vaja :)
Kuidas oleks mõttekam teha, kui hetkel on aiste vahel M20eta mootor, mis ilmselt remonti tahab ( klapisääretihendid, kolvirõngad, õhulugeja, tühikäigumootor, ja **** teab mis veel) .. kuna auto ajalugu on teada, siis seda mootorit hooldatud eriti pole :(, enne seismajäämist tehti mootori alumise poole vahetus, kuna vanal mootoril saaled surnd olid.
Kas on mõistlikke tegijaid tartu kandis, kes mootoril detailide vahetusega hakkama saaks ja miski garantii ka tehtud töödele annaks ( üks kord juba mootori tegemisega teisel autol ämbrisse astutud - lubatud ja kohale viidud uute juppide asemel pandi sisse samad/vanad vidinad ja hiljem asja avalikuks tulekul keelduti oma paska korda tegemast, jmt) .. Või on targem tegu lasta saksast tuua v otsida eestist korralik 2.5i , 2.8i mootor? koos aju, kasti ja difriga? IMHO 525e kast 2.5 v 2.8 mootorile ei istu? Kuidas üldse lammari mootorite õnnestumise protsent on? Kas saab juuste või on lootust ka miskit korralikku saada?

Ja see nüüd küll veidi OT, aga kas keegi oskaks ütelda, palju E28l on kütusekulu erinevus , kui 2.5e (2.7l mootoriga) sain rahulikult sõites suvel maanteel isegi 6.9 /100km, siis 2.5il ilmselt 8 ja 2.8 .. 10l kanti?

Ja kui kellelgi on korralikku 2.7l M20 eta mootorit pakkuda, siis olen huviline :).

Toomas@
ErR
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 11.07.2003 10:51 57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ErR »

Kütuse kulu pärast ei tasu liialt muretseda, E28 võimsamad mootorid ei võta kuigi palju rohkem kütust - suvel võttis mu 528 E28 maanteel stabiilselt 7-8 liitrit kütusekulu näidiku järgi 90-100 km/h sõites.
2.8 on jälle M30 mootor ja kas tal mitte ei ole mootori kinnitused teised (keegi targem oskab ehk öelda?), kui M20-l, siis ei pruugi ta nii lihtsalt bolt-on olla - samas olen näinud E28-t millel 2.5 oli asendatud 2.8-ga
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Mu 3.5 imeb suvel maanteel 8, linnas 14-16 (kui soovi siis ka 30+ mudugi) ;)

Seda kah, et 525e kast peaks ilusti istuma a differ on mega aeglane i mootori jaoks.
Vasta