E36: Diffri, kardaani ja pooltelgede tüüp ning suurused

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Cryptopsy
Huviline
Postitusi: 450
Liitunud: 02.05.2020 18:59 48
Peamine sõiduk: E46 320d 2003
Asukoht: Ida-Virumaa

E36: Diffri, kardaani ja pooltelgede tüüp ning suurused

Postitus Postitas Cryptopsy »

Õhtust kõigile kes loevad!

Guugeldades korrektset vastust ei saanud ja osad asjad jäid arusaamatuks ka, siis küsin siit, äkki keegi seletaks selges Eesti keeles mulle? :D
Loodan, et mu küsimused väga rumalad pole...

Tihti näen, et paljud otsivad enda BMW E36-le 328/325TDS kardaani, "suurt" diffrit ja "suuri" pooltelgi, mida need kõik annavad ja mis autodele neid maksaks üldse panna?

Näiteks, kui ma paneks enda 318i E36-le ülal nimetatud asjad, siis täpselt mis kasu ma nendest saan? :D

Mida tähendab see typ 168 ja typ 188 ja mis on nende vahe?


Tänud kõigile kes vastasid! :D
prelude20
Huviline
Postitusi: 3724
Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
Peamine sõiduk: Metroo
Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja

Re: E36: Diffri, kardaani ja pooltelgede tüüp ning suurused

Postitus Postitas prelude20 »

Tere. Kui te ei hakka 85kw mitmekordistama ei ole neist juppidest mingit kasu. Muidu on detailid veidi tummisemad ja kannatavad suuremat valu. Samas näinud ka mitud 2,5/2.8 swappi mis väga edukalt sõitsid type 168 sillaga. Kuna omavahel neid detaile ristata ei saa siis lõppkulu on pirakas.
Kasutaja avatar
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1158
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Re: E36: Diffri, kardaani ja pooltelgede tüüp ning suurused

Postitus Postitas VeikoA »

Erinevad flantsid on.
Kardaanid erinevad, poolteljed erinevad.
Lisaks suurema diffri puhul tuleb ka tagasild võtta sama auto pealt, kuskohast differ ise tuli, muidu ei mahu.

https://www.bimmerforums.com/forum/show ... 168-vs-188
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... o-188-diff

Olen ka mõelnud vahetusele, aga selle 1.6 motoga pole sel mõtet.
Kui panna 2.8 vms peale, siis juba mõte sees.

Hilisemad jubinad on suurema varuga ja tugevamad.
Vasta