Tervist!
Peale käigukasti remonti (ülekuumutus), tekkis selline vahelduv käigukasti käitumine:
Mõõduka kiirendamisel kast/auto hakkas vibreerima ja D või R režiimis pidurdades kast ei lase autot seisma ja jätkub seni kui mootor seiskub (nii külma, kui kuuma käivitusega).
Peale pikka seismist auto võib perfektselt terve päev sõita ja defekt ilmub alles järgmisel päeval.
Järgmise kasti õlivahetusel ilmus, et käigukastis õlit ca 1.5l vähem kui oli vaja. Vahetati filter ja õli ära, ning vana õli filtriga olid puhtad. Diagnostika jooksul auto probleeme ei näidanud.
Tundub, et ilmub mingisugune loogika/kontaktiviga. Samas, ei välista muu probleeme.
Kellel kogemust sellel teemal on?
VIN: WBADP81040GW48617
- Foorumi pealeht Tehniline Üldine tehniline
- Otsi
-
- Tänane kuupäev on 18.04.2024 20:09 22
- Kõik kellaajad on UTC+03:00
Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
E39 '03a 530d automaatkäigukasti vahelduv viga
Üldised arutelud ning näpunäited
Hüppa
- Üldine
- ↳ Üldine
- ↳ Üritused
- ↳ BMW sõidukid
- ↳ Foorumist
- ↳ In English
- Tehniline
- ↳ Üldine tehniline
- ↳ Multimeedia
- ↳ 1. ja 2. seeria
- ↳ 3. ja 4. seeria
- ↳ 5. seeria
- ↳ 6. seeria
- ↳ 7. seeria
- ↳ 8. seeria
- ↳ X seeria
- ↳ Z seeria
- ↳ M seeria
- ↳ i seeria
- ↳ TSI - Tee See Ise
- Ost/Müük/Vahetus
- ↳ Autod
- ↳ Ostuabi
- ↳ Teenused
- ↳ Multimeedia
- ↳ Varuosad
- ↳ Müük
- ↳ 3. seeria
- ↳ 5. seeria
- ↳ 7. seeria
- ↳ X seeria
- ↳ M seeria
- ↳ Muud seeriad
- ↳ Ost
- ↳ 3. seeria
- ↳ 5. seeria
- ↳ 7. seeria
- ↳ X seeria
- ↳ M seeria
- ↳ Muud seeriad
- ↳ Veljed ja rehvid
- ↳ Müük
- ↳ Ost
- ↳ Kalender 2012 tellimine
- ↳ Kalender 2013 konkurss
- ↳ Kalender 2013 tellimine - MÜÜK LÕPPENUD!
- ↳ MÜÜK - TEST