1. leht 1-st

Mootorivahetus

Postitatud: 01.09.2020 18:38 24
Postitas Galf
Vahetasin E36l 1.6 2.0 vastu ja arkist saadeti kaaluma ja nüüd kaal lõhki, kuidas selline asi üldse võimalik? Teine mootor samuti tulnud E36 pealt. Oskab keegi aidata kuhu pöörduda? 100€ kaalumise eest igakord välja käia on päris kirves.

Re: Mootorivahetus

Postitatud: 01.09.2020 22:08 14
Postitas TELK
Kus kaalumas käisid, kas Maardus või Tallinnas?

Re: Mootorivahetus

Postitatud: 02.09.2020 09:29 47
Postitas Galf
Tallinnas

Re: Mootorivahetus

Postitatud: 02.09.2020 11:14 22
Postitas Indrek523
Mina võtaks telefoni ja helistaks juhtkonna poole. Ennegi probleeme olnud nende maanteeameti ülevaatajatega ja kõne kõrgemale selgituste saamiseks on lahenduse alati toonud! Kuna tegemist sellele autole ka tehasest paigaldatud mootoriga siis ei ole takistusi seaduslikus mõttes. Ametnik las kaalub iseennast või oma ihuliikmeid!

Re: Mootorivahetus

Postitatud: 02.09.2020 20:57 26
Postitas AARE540
Kuidagi palju tundub olevat neid ebapädevaid ametnikke, küll maanteeametis, küll ülevaatuspunktides, kus ülevaatajad uusi nõudeid ei tea või ei taha tunnistada, lootuses, et äkki kliendid on lambad. Minu meelest on siit läbi käinud, et juba vana LS ajal pole mõnes kohas kaalu vastu keegi huvi tundnud. Lisaks veel see, et isegi vanade nõuete põhjal ei oleks 1.6>2.0 vahetusel tohtinud mingit probleemi tulla. Praegustest nõuetest rääkimata.

Re: Mootorivahetus

Postitatud: 03.09.2020 12:24 20
Postitas Galf
Hetkel tuli vastus, et väliselt sarnased sõidukid erinevate mootoritega on ikkagi erinevad ja erinevate massidega. Tundub, et see aasta selle autoga ikka sõitma ei jõua. Tühjaks ma ei hakka autot kiskuma, et ehk mahub kaalu ära ja maksta uuesti 102€ selle eest. Tuleb kaks korda odavam maksta 80€ trahvi, et üv pole selle mõne sõidu eest, mis teen, kui kulutada enda närve.

Re: Mootorivahetus

Postitatud: 07.09.2020 18:41 58
Postitas m2x
Njamh, see on vist see idiootne nüanss, mida ma olen isegi mõelnud veljesuuruste asjus- BMW'l on eri mootoritega isendid eri mudelitena vormistatud, ehk 316 ja 320 on erinevad mudelid. Ehk 1,6 mootoril on erinev tüübikinnitus kui 2,0 ja ka massid erinevad. Võta näiteks Golf ette- 1,4st minema hakata kuni VR6'ni välja, ikka on golf. Eks seal on ka tüübikinnitused erinevatel mootoritel erinevad, aga mudel kui selline jääb samaks, ehk see on see uba, miks mõnel autol on juriidiliselt asju lihtsam ajada.

Re: Mootorivahetus

Postitatud: 10.09.2020 18:06 05
Postitas Galf
Üks küsimus siiski on veel, et siiamaani suhtlesin läbi meili mingi peaspetsialistiga, kellelt enam minule vastuseid ei tule, siis kas on võimalik asi ära vormistada ka lihtsalt ARKi kohapeale minnes? Või kui korra on avaldus esitatud siis uuesti enam ei saa?

Re: Mootorivahetus

Postitatud: 10.09.2020 19:56 37
Postitas Cpstuning
Palju kaalutud teljekoormused on?

Re: Mootorivahetus

Postitatud: 10.09.2020 23:06 15
Postitas Galf
Ees 640, taga 718. Kokku 1433, millega läks täismassist 15kg üle. Ei käinud ise kaalumas, seega täpselt ei oska öelda, mis seal toimus.

Edit: oli õigesti arvutatud kõik ikkagi

Re: Mootorivahetus

Postitatud: 18.09.2020 16:33 45
Postitas Galf
Uuesti seda teekonda ette ei kavatse võtta, kaalusin uuesti auto ära ja kõik hästi. Nüüd ARKi kust taaskord auto läbi ei läinud. Udutuled kollased ja liiga madalal. Udutule alumine äär peab olema maast 25cm, minu autol 14cm, mis pole isegi nii väga madal. Pukseerimiskonksu katte serv on lahti, mis teeb jalakäiale haiget (auto sai sinna paugu). Kõige lõpuks on rehvid ka veel valed. Ees on vaja, et koormusindeks oleks 92, mul oli 91.

Re: Mootorivahetus

Postitatud: 18.09.2020 16:36 46
Postitas -myyr-
Sõiduki vedrustust(kõrgust) võib muuta nii kaua, kui ei ole muudetud piduri ega roolisüsteemi.
Pigek pidurivoolik ega absi juhe pole muutmine.
See on maanteameti juhtkonna kuti enda sõnad.
leitud autolehest mingi hetkl

Re: Mootorivahetus

Postitatud: 18.09.2020 16:58 25
Postitas Galf
Üks lahendus udutuledele oli need eest ära võtta, aga siis tuleb tühi auk ära täita ja udutulede katteid mul endal ei ole. Siis võib auto jääda samale kõrgusele.

Re: Mootorivahetus

Postitatud: 18.09.2020 19:09 14
Postitas Galf
Mis teema siiski nende rehvidega on, kui piilari peal on rehvid lubatud, aga passis ei ole. Põhjuseks on märgitud, et rehvid ei vasta sõiduki valmistaja poolt ette nähtud nõuetele, kuid nõuded on selgelt kirjas piilari peal, et nagu võiks.

Re: Mootorivahetus

Postitatud: 18.09.2020 19:17 08
Postitas AARE540
Eelmisest aastast polegi rehvidega enam teemat- rehv ei tohi koopast välja ulatuda ja kuhugi vastu käia, kuid rehvi ja velje suurus enam määratletud pole. Aga kui ülevaataja oma raiub, siis võid öelda, et 1970. aasta tehnonõuded ei kehti enam ammu.
Udukate koha pealt käisid sa ise lahenduse välja, aga ma ei kujuta ette, äkki piisaks aukude kinniteipimisestki, kui auk lahti olla ei või.

Re: Mootorivahetus

Postitatud: 18.09.2020 20:22 17
Postitas Galf
Rehvi suurusega ei olnudki probleeme, koormusindeks oli 91, mitte 92. Siiski on piilari peal 91 lubatud, isegi 87 või 86 oli lubatud.

Re: Mootorivahetus

Postitatud: 18.09.2020 21:43 18
Postitas Chris.S
Loen ja kratsin kukalt, ulme mis ikka toimub.
Tartus, sõitsin oma compactiga maanteeameti, tahan mootori vahetust registreerida.
Tegi pildid, küsis mis mootor, panin kirja et m52b20 110kw, läks natuke aega mööda, küsis kas sellel mootoril Kat ka on ? Panin allkirjaga et jah, vaatas rehvid üle, auto üldpilti.
Coilid all, parajalt lääpas peldik oli, kontrollis turvavööd, tuled üle.
Soovis head teed ja kõik.
1.6lt 2.0ile oli see.