1. leht 1-st

M50B20 ja M50B25 mootor

Postitatud: 29.10.2006 16:35 19
Postitas aasakas
Kas kapoti alla vaadates on silmaga eristatav kas on 2,5 või 2,0 liitrine mootor?? Endal tekkis kahtlus ja kuna müüalt adekvaatset vastust ei saand sellest säärane küsimus.

Postitatud: 29.10.2006 16:48 00
Postitas Ragnar
vaata kas check-control on olemas, kui salongi ikka lastakse uurida.

Postitatud: 29.10.2006 17:20 31
Postitas aasakas
ei ole salongis mingitki check control´i. Aga se vast pole määrav kui ongi juhtund et mootor on ära vahetatud ja algse 2,0- se asemel on 2,5-ne. Või kaasneb 2,5-se vastu vahetamisel check control salongi??

Postitatud: 29.10.2006 17:50 40
Postitas Ragnar
loomulikult vahetusega seda ei kaasne ja tegelikult ei saa selle järgi ka vaadata, eriti arvestades seda et sa ei maini kas tegu on siin e34, e36 või e39'ga.

Postitatud: 29.10.2006 17:54 38
Postitas hollow
2.0 ja 2,5 on erinevad õhukulu mõõtjad... vaata kuskilt 2,5'e pealt ja siis vaata 2.0'i oma, siis saad aru mis vahe neil on... mingeid erinevusi oli veel... aga seda õhukumumõõtjate erinevust sedasi kirjeldada ei oska... aga tähelepanu keera õhukulumõõtja mootoripoolsele kyljele... kui sealt uletuvad kaks sellist ümmargust "asja" väljapoole... mitte ei ole sile, siis on 2.0


2,5'el on selline:
Pilt

2.0'il on nagu 2 või 3 nublakat sellest tasapinnast kõrgemad
2.0 Siemensi tehnikaga masinal on MAF selline:
Pilt
ja boschi elektrisüsteemiga selline
Pilt

Postitatud: 29.10.2006 18:41 00
Postitas aasakas
Nu kirjutas:....arvestades seda et sa ei maini kas tegu on siin e34, e36 või e39'ga.
Masinaks on E34

Postitatud: 29.10.2006 18:45 32
Postitas aasakas
käisin ja vaatasin üle enda omal. Oli selline nagu kolmandal pildil, mis siis tähendab et tundub olevat 2 liitrine.
Muidu, kas 2,5-ne mootor ei võiks töötada selle õhukulu mõõtjaga?
Mul on kahtlus ikka et mootor on 2,5 aga kõik muud elektroonilised vidinad (aju, õhukululugeja jne) on 2,0 omad, kuna mootor lonkab, ei lähe korralikult pöördesse ja paugub. On ka muid võimalikke variante a´la et küünlad on peetis, üks kuuest (või mitu) süütepoolist ei tööta jne. Aga kuna müüja mainis midagi mootori vahetusest ja lõpuks ise ka ei suutnud mäletada mis mootor seal peal on siis sellest ka selline kahtlus.
Veel äkki mingeid pisiasju mis reedaksid selle erinevuse mootorite vahel visuaalselt??

Postitatud: 29.10.2006 19:07 51
Postitas hollow
nüüd oleme teada saanud, et sul on e34, ja bosch'i tehnikaga, st. et ilma vanoseta mootor. kindlasti saab veel kindlaks teha aga vot mida ei mäleta on see, et kus see kirjas on mis mootoriga tegu oli.... plokikaanepeal peaks olema kirjas aga sinna ilma peegli abita ei näe... kui siiski... aga kas ploki peal ka kirjas on seda ei tea öelda

Postitatud: 29.10.2006 19:38 53
Postitas aasakas
tänud vaeva eest. Vast oskab Priit midagi kosta....

Postitatud: 29.10.2006 19:50 59
Postitas priitv8
Õhulugeja või DME varuosakoodi uurida oleks vist kõige lihtsam.

Postitatud: 30.10.2006 06:45 35
Postitas truumu
priitv8 kirjutas:Õhulugeja või DME varuosakoodi uurida oleks vist kõige lihtsam.
Ei pruugi õiged asjad küljes olla...
Mootori ploki peal, all paremal pool on kirjas kas on 2,0 või 2,5

Postitatud: 09.11.2006 11:39 27
Postitas ulli
Kas auto ees seistes mootoril paremal pool ja kas kapoti alla vaadates peaks ka seda nägema või aint siis kui mootor maas?

Re: M50B20 ja M50B25 mootor

Postitatud: 29.01.2012 14:19 57
Postitas noatera
Kuna nende bmw mootoritega pädev ei ole, siis kas siit pildit on aru saada, et kas tegu 2.5 või 2.0-ga
Tegemist vanosega mootoriga. Või mida vaadata selle puhul, et kumma mootoriga ikkagi täpsemalt tegu.
Pilt

Re: M50B20 ja M50B25 mootor

Postitatud: 30.01.2012 22:40 55
Postitas ivarm
Sisselaske kollektori järgi on 2,5. Muidu kollektori all ploki peal on kirjas töömahu number või siis silindri mõõt (2,5 puhul 84).