Küsimus Castrol TWS Motorspordi kohta
Küsimus Castrol TWS Motorspordi kohta
Ehk oskaks keegi öelda palju on antud mootoriõli viskoossus 100C juures, ma millegipärast ei suutnud netist neid andmeid leida.
Cellmark`i koduleht näitab nii, ainuke asi et nad on viskoossused 100C ja 40C juures ära vahetanud
BMW 525i `93
Re: Küsimus Castrol TWS Motorspordi kohta
Saan aru, et Sul on S50 mootorisse see õli ette kirjutatud, aga hinna/kvaliteedi suhe imeb sel õlil täiega.Morten kirjutas:Ehk oskaks keegi öelda palju on antud mootoriõli viskoossus 100C juures, ma millegipärast ei suutnud netist neid andmeid leida.
Sellest paremat õli on võimalik osta pea poole TWS-i hinnaga.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: Küsimus Castrol TWS Motorspordi kohta
Ja see õli oleks?priitv8 kirjutas:Saan aru, et Sul on S50 mootorisse see õli ette kirjutatud, aga hinna/kvaliteedi suhe imeb sel õlil täiega.Morten kirjutas:Ehk oskaks keegi öelda palju on antud mootoriõli viskoossus 100C juures, ma millegipärast ei suutnud netist neid andmeid leida.
Sellest paremat õli on võimalik osta pea poole TWS-i hinnaga.
Re: Küsimus Castrol TWS Motorspordi kohta
Ära ütle, et Sa siia foorumisse kirjutatud õliteemasid (neid on rohkem, kui üks) ei loe?M-Tech kirjutas:Ja see õli oleks?
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ht=#157265
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ht=#193875
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ght=#43132
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ja mille poolest täpselt see õli parem on (peale hinna)?
Datasheeti võrreldes on Castroli andmed enamus paremad.
IMO tasuks tähelepanu pöörata ka voolavuspunktile.
Mina isiklikult julgeksin M-i mootorisse kallata ühte järgnevatest:
Liqui Moly Race Tech GT1
Castrol 10W-60 RS (eri nimesid (TSW, Formula) aga sisu on neil põhimõtteliselt sama)
Valvoline Racing VR1
Motul on ka kindlasti hea õli aga ühe rinkaauto mootor olevat Motuliga õlitusprobleemide tõttu 2x laiali käinud.
Motul on minuarust Eesti talvetingimustesse ka väheke paks.
Samas kui tahad ka jäärada sõita, sisi ei hakka ju talveks solki mootorisse valama, kuna jäärada on nagu ringradagi.
Ise kallasin Subaru mootorisse Liqui Moly Race Tech GT1-e.
Andmed isegi Castrolist suts paremad, ainult voolavuspunkt on -35, Castrolil -40.
Seega Castrol oleks talveks parem.
Samas hinnavahe 2x neil õlidel.
Liqui Moly 5L kanister on suts alla 800.- eek.
Datasheeti võrreldes on Castroli andmed enamus paremad.
IMO tasuks tähelepanu pöörata ka voolavuspunktile.
Mina isiklikult julgeksin M-i mootorisse kallata ühte järgnevatest:
Liqui Moly Race Tech GT1
Castrol 10W-60 RS (eri nimesid (TSW, Formula) aga sisu on neil põhimõtteliselt sama)
Valvoline Racing VR1
Motul on ka kindlasti hea õli aga ühe rinkaauto mootor olevat Motuliga õlitusprobleemide tõttu 2x laiali käinud.
Motul on minuarust Eesti talvetingimustesse ka väheke paks.
Samas kui tahad ka jäärada sõita, sisi ei hakka ju talveks solki mootorisse valama, kuna jäärada on nagu ringradagi.
Ise kallasin Subaru mootorisse Liqui Moly Race Tech GT1-e.
Andmed isegi Castrolist suts paremad, ainult voolavuspunkt on -35, Castrolil -40.
Seega Castrol oleks talveks parem.
Samas hinnavahe 2x neil õlidel.
Liqui Moly 5L kanister on suts alla 800.- eek.
See ainult tundub Sulle nii. Mul algab juba neljas talv selle õliga.Morten kirjutas:nojah 15W... talveks tundub küll veidi paksuks jäävat, samas sõitmisi mul talvel vähe ja auto garaazis on kuskil +5..8C soojem kui väljas. Nii et ma ei oskagi nüüd öelda
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
A mine küsi parem Carmus Tuningust, miks nad oma Subaru-kundedele seda õli kallavad.M-Tech kirjutas:Ja mille poolest täpselt see õli parem on (peale hinna)?
Ja huvitav, mitu rinkamotot on Castroli pärast laiali läinud? Vähe, sest seal sellega ei sõideta. Ainult kleepse tasub auto küljes pidada, sest see saab hästi tasutud.
(vbl mõni arvab, et ka Kuriks sõidab tegelikult comma õliga?)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ära mind nii naiivseks ka pea!priitv8 kirjutas:(vbl mõni arvab, et ka Kuriks sõidab tegelikult comma õliga?)
Ja kindlasti sõidab Urmo Aava Addinoliga eks.
Aga noh igal ühel oma maitse.
Kui teised õlid peale Motul-i oleks kõik sitad, siis ei oleks neil ilmselt ka turgu.
Isiklikult olen enda nahal tavalise Castrol-i täissündi ja Castrol RS-i vahet ringrajal tundnud.
Seda just viskoosuse (õlirõhu) ja õli temperatuuri kohapealt.
Re: Küsimus Castrol TWS Motorspordi kohta
priitv8 kirjutas:Ära ütle, et Sa siia foorumisse kirjutatud õliteemasid (neid on rohkem, kui üks) ei loe?M-Tech kirjutas:Ja see õli oleks?
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ht=#157265
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ht=#193875
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ght=#43132