525 2,7L 92kw..:S kas äkilisust võimalik ka suurendada..:P

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
--overdose--
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
Asukoht: võru

525 2,7L 92kw..:S kas äkilisust võimalik ka suurendada..:P

Postitus Postitas --overdose-- » 11.11.2006 23:46 08

plaanis siis osta 525 2,7L mootoriga et 84a siis aga tahaksin teada et kuidas selle äkilisust siis suurendada saab kuna n vanal e30 86a 325ju 125 ja 126kw..:S kas see 2,7 võtab bensiini väga palju rohke kui 2,5 kuna arvan et ta nii äkkiline ikka pole....
lightview
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 26.06.2005 09:20 04

Postitus Postitas lightview » 12.11.2006 02:45 19

2.7 näol on tegu kõige ökonoomsema R6-ga.
Kasutaja avatar
--overdose--
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
Asukoht: võru

Postitus Postitas --overdose-- » 12.11.2006 09:12 39

siis üks hea asigi ju.. :cool: :lol:
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 7527
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 » 12.11.2006 12:36 46

Juba tehasest on tegemist madalapöördelise mootoriga (vaata tema redline'i), millel vastavalt pehmemad kolvirõngad ja klapivedrud (sisehõõrdumist vähendati miinimumini). Ilma põhjalikult ümber tegemata sealt võimsust juurde ei tule.
Mõeldud oli nn. "linnasõidumootoriks", millel madalal suurem vääne ja kütusekulu võrreldav 2.0 mootoriga, vaatamata 2.7 töömahule.
Priit
210kW/440Nm, aga ikka 4 silindrit puudu!
Kasutaja avatar
--overdose--
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
Asukoht: võru

Postitus Postitas --overdose-- » 12.11.2006 13:02 18

ja palju see põhjalik ümber tegemine maksma läheks...a kas mingit moodi turbot pole võimlik vahele aretada...n 524td omat..:P :)
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1907
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Asukoht: alates 01.02.2008 Laulasmaa/Tornimäe
Kontakt:

Postitus Postitas hollow » 12.11.2006 13:52 33

--overdose-- kirjutas:ja palju see põhjalik ümber tegemine maksma läheks...a kas mingit moodi turbot pole võimlik vahele aretada...n 524td omat..:P :)
nuh natuke ymberehitamist tähendab m20b25 vänta ja 2,3se mootori pead (tähist ei tea) kolvid peaks minema ka 2,5'se omad aga kepsud jäid vist samaks... nuh mingi 10-15k ikka
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3421
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer » 12.11.2006 15:56 15

hollow kirjutas:
--overdose-- kirjutas:ja palju see põhjalik ümber tegemine maksma läheks...a kas mingit moodi turbot pole võimlik vahele aretada...n 524td omat..:P :)
nuh natuke ymberehitamist tähendab m20b25 vänta ja 2,3se mootori pead (tähist ei tea) kolvid peaks minema ka 2,5'se omad aga kepsud jäid vist samaks... nuh mingi 10-15k ikka
Vänt jääb samaks. Kolb tuleks panna M20B25 oma. Pea, sisselase, pihustid, õhukululugeja ja aju tuleb panna samuti M20B25 omad. Plokist tuleb maha saagida u. 1,5-2mm.
Turbo normaalne töölesaamine läheb palju kallimaks.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & VW Passat Highline DSG
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1907
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Asukoht: alates 01.02.2008 Laulasmaa/Tornimäe
Kontakt:

Postitus Postitas hollow » 12.11.2006 16:31 25

nu et turboga sama asi tööle saada, siis ikka summad alates 50k ja ylespooole
Kasutaja avatar
Ingmar
Huviline
Postitusi: 589
Liitunud: 10.02.2005 12:46 17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ingmar » 12.11.2006 16:41 50

Ja seda 525e-d 2,7 mootoriga ei saa võrrelda 2,5 bensukaga 125 kw.
Originaalis on tegemist ju umbes 90 kw-iga, mis ei paista just eriti kiirendamisel välja, kuigi njuutonmeetrid on paremad, kui 125 kw-sel 2,5-el.
Jõudu on tal aga küll ja küll.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare » 12.11.2006 16:53 43

Kas teemaalgataja nimi "overdose" tähendab ühtlasi tema olekut topiku algatamise ajal? :lol:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
--overdose--
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
Asukoht: võru

Postitus Postitas --overdose-- » 12.11.2006 17:27 16

Aare kirjutas:Kas teemaalgataja nimi "overdose" tähendab ühtlasi tema olekut topiku algatamise ajal? :lol:
ei see lihtsalt kasutaja nimi mitte olek ma ei joo ei suitseta ega tarvita midagi...vot selline jõusaali karsklane olen.. :cool:
lightview
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 26.06.2005 09:20 04

Postitus Postitas lightview » 15.11.2006 02:02 23

Silwer kirjutas:
hollow kirjutas:
--overdose-- kirjutas:ja palju see põhjalik ümber tegemine maksma läheks...a kas mingit moodi turbot pole võimlik vahele aretada...n 524td omat..:P :)
nuh natuke ymberehitamist tähendab m20b25 vänta ja 2,3se mootori pead (tähist ei tea) kolvid peaks minema ka 2,5'se omad aga kepsud jäid vist samaks... nuh mingi 10-15k ikka
Vänt jääb samaks. Kolb tuleks panna M20B25 oma. Pea, sisselase, pihustid, õhukululugeja ja aju tuleb panna samuti M20B25 omad. Plokist tuleb maha saagida u. 1,5-2mm.
Turbo normaalne töölesaamine läheb palju kallimaks.
Kas seal polnud mitte "vaese mehe" võimalust?
2.0 või 2.3 pea, M20B25 pihustid, õhukululugeja ja aju. Alumine osa jääb puutumata. Hea lõunavaheaja sisustamiseks.

Ideaalis peaks sellest kooslusest 2.5 või tiba enam jõudu saama, kuskil Saksa leheküljel oli sellest pikemalt juttu.
Indrek I
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 17.01.2003 12:34 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek I » 15.11.2006 15:00 20

Otsi netist ,trüki sisse m20 stroker 2,7 ,2,8 vms .Selle kohta juttu igalpool
Kasutaja avatar
wirx
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
Peamine sõiduk: M5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas wirx » 19.11.2006 11:16 33

plaani parem kohe suurema motoga masin osta, turbo korralik install maksaks sellele autole kindlasti mitu auto omahinda....see mõni hobujõud mille chipi ja õhufiltriga stock mootorist juurde pigistad mõnetuhande krooni eest pole nüüd küll pingutamist väärt
BMW M5 V10
Vasta