1. leht 1-st

525 2,7L 92kw..:S kas äkilisust võimalik ka suurendada..:P

Postitatud: 11.11.2006 23:46 08
Postitas --overdose--
plaanis siis osta 525 2,7L mootoriga et 84a siis aga tahaksin teada et kuidas selle äkilisust siis suurendada saab kuna n vanal e30 86a 325ju 125 ja 126kw..:S kas see 2,7 võtab bensiini väga palju rohke kui 2,5 kuna arvan et ta nii äkkiline ikka pole....

Postitatud: 12.11.2006 02:45 19
Postitas lightview
2.7 näol on tegu kõige ökonoomsema R6-ga.

Postitatud: 12.11.2006 09:12 39
Postitas --overdose--
siis üks hea asigi ju.. :cool: :lol:

Postitatud: 12.11.2006 12:36 46
Postitas priitv8
Juba tehasest on tegemist madalapöördelise mootoriga (vaata tema redline'i), millel vastavalt pehmemad kolvirõngad ja klapivedrud (sisehõõrdumist vähendati miinimumini). Ilma põhjalikult ümber tegemata sealt võimsust juurde ei tule.
Mõeldud oli nn. "linnasõidumootoriks", millel madalal suurem vääne ja kütusekulu võrreldav 2.0 mootoriga, vaatamata 2.7 töömahule.

Postitatud: 12.11.2006 13:02 18
Postitas --overdose--
ja palju see põhjalik ümber tegemine maksma läheks...a kas mingit moodi turbot pole võimlik vahele aretada...n 524td omat..:P :)

Postitatud: 12.11.2006 13:52 33
Postitas hollow
--overdose-- kirjutas:ja palju see põhjalik ümber tegemine maksma läheks...a kas mingit moodi turbot pole võimlik vahele aretada...n 524td omat..:P :)
nuh natuke ymberehitamist tähendab m20b25 vänta ja 2,3se mootori pead (tähist ei tea) kolvid peaks minema ka 2,5'se omad aga kepsud jäid vist samaks... nuh mingi 10-15k ikka

Postitatud: 12.11.2006 15:56 15
Postitas Silwer
hollow kirjutas:
--overdose-- kirjutas:ja palju see põhjalik ümber tegemine maksma läheks...a kas mingit moodi turbot pole võimlik vahele aretada...n 524td omat..:P :)
nuh natuke ymberehitamist tähendab m20b25 vänta ja 2,3se mootori pead (tähist ei tea) kolvid peaks minema ka 2,5'se omad aga kepsud jäid vist samaks... nuh mingi 10-15k ikka
Vänt jääb samaks. Kolb tuleks panna M20B25 oma. Pea, sisselase, pihustid, õhukululugeja ja aju tuleb panna samuti M20B25 omad. Plokist tuleb maha saagida u. 1,5-2mm.
Turbo normaalne töölesaamine läheb palju kallimaks.

Postitatud: 12.11.2006 16:31 25
Postitas hollow
nu et turboga sama asi tööle saada, siis ikka summad alates 50k ja ylespooole

Postitatud: 12.11.2006 16:41 50
Postitas Ingmar
Ja seda 525e-d 2,7 mootoriga ei saa võrrelda 2,5 bensukaga 125 kw.
Originaalis on tegemist ju umbes 90 kw-iga, mis ei paista just eriti kiirendamisel välja, kuigi njuutonmeetrid on paremad, kui 125 kw-sel 2,5-el.
Jõudu on tal aga küll ja küll.

Postitatud: 12.11.2006 16:53 43
Postitas Aare
Kas teemaalgataja nimi "overdose" tähendab ühtlasi tema olekut topiku algatamise ajal? :lol:

Postitatud: 12.11.2006 17:27 16
Postitas --overdose--
Aare kirjutas:Kas teemaalgataja nimi "overdose" tähendab ühtlasi tema olekut topiku algatamise ajal? :lol:
ei see lihtsalt kasutaja nimi mitte olek ma ei joo ei suitseta ega tarvita midagi...vot selline jõusaali karsklane olen.. :cool:

Postitatud: 15.11.2006 02:02 23
Postitas lightview
Silwer kirjutas:
hollow kirjutas:
--overdose-- kirjutas:ja palju see põhjalik ümber tegemine maksma läheks...a kas mingit moodi turbot pole võimlik vahele aretada...n 524td omat..:P :)
nuh natuke ymberehitamist tähendab m20b25 vänta ja 2,3se mootori pead (tähist ei tea) kolvid peaks minema ka 2,5'se omad aga kepsud jäid vist samaks... nuh mingi 10-15k ikka
Vänt jääb samaks. Kolb tuleks panna M20B25 oma. Pea, sisselase, pihustid, õhukululugeja ja aju tuleb panna samuti M20B25 omad. Plokist tuleb maha saagida u. 1,5-2mm.
Turbo normaalne töölesaamine läheb palju kallimaks.
Kas seal polnud mitte "vaese mehe" võimalust?
2.0 või 2.3 pea, M20B25 pihustid, õhukululugeja ja aju. Alumine osa jääb puutumata. Hea lõunavaheaja sisustamiseks.

Ideaalis peaks sellest kooslusest 2.5 või tiba enam jõudu saama, kuskil Saksa leheküljel oli sellest pikemalt juttu.

Postitatud: 15.11.2006 15:00 20
Postitas Indrek I
Otsi netist ,trüki sisse m20 stroker 2,7 ,2,8 vms .Selle kohta juttu igalpool

Postitatud: 19.11.2006 11:16 33
Postitas wirx
plaani parem kohe suurema motoga masin osta, turbo korralik install maksaks sellele autole kindlasti mitu auto omahinda....see mõni hobujõud mille chipi ja õhufiltriga stock mootorist juurde pigistad mõnetuhande krooni eest pole nüüd küll pingutamist väärt