1. leht 1-st

M57 väljalaske probleem

Postitatud: 05.09.2023 19:39 30
Postitas N123
E63 2008 aasta. M57 306D5 dpf, egr eemaldatud, vajutades segu rikas ja pill aeglane, veateade 4CF3DDE- exhaust gas backpressure sensor. See andur vahetatud, voolik andurisse vahetatud. Paremaks ei läinud. Vajutades näitab exhaust gas backpressure 8192 mbar. Rahulikult sõita rõhk normis ja käitub hästi. Palun nõu, aitäh.

Re: M57 väljalaske probleem

Postitatud: 05.09.2023 19:47 53
Postitas unicoil
Kui dpf on off peaks dpf-i rõhuanduri pistik olema lahti ühendatud.

Re: M57 väljalaske probleem

Postitatud: 05.09.2023 20:41 37
Postitas 6Tenz
Bemmil kui korralikult väljakirjutatud siis ei pea pistikuid isegi lahti jätma. Nii üks softi tegija väitis

Re: M57 väljalaske probleem

Postitatud: 05.09.2023 21:09 40
Postitas unicoil
Seda, kuidas peab tegema, peaks olema selle inimese pädevus öelda, kes reaalselt softi muutis.

Re: M57 väljalaske probleem

Postitatud: 05.09.2023 23:23 13
Postitas N123
Eelmine omanik tegeles sellega, puudub info kus tehtud dpfi eemaldus, ostes käitus hästi, tõenäoliselt on siis lahendus uuesti programmeerimine

Re: M57 väljalaske probleem

Postitatud: 06.09.2023 10:14 51
Postitas LEDBeam
Tavaliselt jäävad maha eelmise omaniku kontaktid.
vajutades segu rikas
Kas tahmab või millest selline väide?

Re: M57 väljalaske probleem

Postitatud: 06.09.2023 11:18 27
Postitas Ma®tin
15 aastat on selle jamaga tegeletud ja ikka ei oska “teenusepakkujad” dpf-i korrektselt välja kirjutada, on ikka huumor.

Re: M57 väljalaske probleem

Postitatud: 06.09.2023 14:41 28
Postitas N123
Tahmab jah, Belgiast ostetud auto, sellepärast pole kontakti

Re: M57 väljalaske probleem

Postitatud: 06.09.2023 14:56 41
Postitas Silver88
Olen näinud paaril autol, kus DPF välja kirjutatud on DPF rõhuandur vigane ning loeb maksimumi ning sellest johtuvalt on jõud piiratud. Aitab kas pistiku lahti ühendamine või siis mida ma olen manuaalselt teinud, on muuta DPF rõhuanduri lineralisatsioon ära softis, et loeks 0 vasturõhku. IMO kõige puhtam lahendus BMW-de puhul on kus pisitkud jäävad külge. Sest muidu võib keegi kohusetundlik mehaanik neid külge ühendada ning siis on võimalikud vead kerged tulema.

Re: M57 väljalaske probleem

Postitatud: 06.09.2023 18:16 58
Postitas LEDBeam
Kui tahmab ja jõudu pole, siis on probleem muus. Näiteks EGR rakendub liigselt/ alusetult (selle juhtsolenoidi viga tavaliselt) või turbo rõhku ei tule. Viimase vea tõttu tuleks kontrollida sisselaskele tulevaid lõdvikuid.
Lühidalt, sellega nagunii ilma stockiks laskmata millestki aru ei saa. Lisaks on Belgias piiratud võimsusega softid, mõistlik oleks see "lisa" ka kohe maha kirjutada.
Kõik see jutt on uitmõtted, tegelik elu võib olla hoopis 3.

Re: M57 väljalaske probleem

Postitatud: 23.11.2023 14:08 39
Postitas N123
Aitäh kõigile kaasamõtlejatele, tänaseks on auto korras, vaakumi leke oli, boost sensori viga ja charge air temp anduri viga.