1. leht 1-st

MHD Stage 2 remapi logide lugemine

Postitatud: 24.09.2023 14:23 00
Postitas Ilves
Ahoi,

Kas keegi aitaks MHD logisid veidi tõlgendada?

JB+ tuuningubox oli paar aastat tore, aga ülal otsas üsna jõuetu ja ei meeldinud, et efekt saadakse lihtsalt ajule valetamise teel, mis ECU veakoode täis loobib.

Box küljest ja lasin peale MHD Stage 1 mapi, mis peaks siis ca 360hp/265kw vändast andma (N55 EWG). Stage 1 üldine mulje oli suhteliselt lahja - all otsas selgelt jõuetu, isegi JB+ boxiga võrreldes ja ülal siis keris natuke reipamalt lahti. Mõeldud-tehtud, lasin Stage 2 peale, mis 98 küttega lubab ca 380hp/280kw vändast ja kuni 540Nm. Nagu ikka suhtun reklaamitud numbritesse tõsise kahtlusega.

Netist Stage 2 düno graafikuid lapates olid rattast tulemused ca 310-330whp ja vändast max 370hp/270kw. Mis on juba enam-vähem.

Vahejahuti tahaks upgrade saada - nagu arvata ronis 20 minutilise paugutamise peale IAT 70C peale. 3-4-5 käiguga täisgaasiga logi tegin siis kui 20 minutist korralik heatsoak oli sees, alustasin 50C IAT pealt, mis ronis siis 70C peale. Stage 2 tõmme oli juba tõmbe moodi - all otsas ei visata kohe paugust momenti peale ja 3000rpm pealt keritakse ilusti lõpuni välja. Isegi suht kõrge IAT väga ei puhunud tagumikudüno järgi pilli.

Pole varem väga logisid hekseldanud, äkki mõni tahaks oma mõtteid jagada?

3 käiguga süüde kuni +8°, 4 käiguga +6.5°

5 käiguga kui IAT üles ronis hakati süüdet alla kiskuma ning boosti üles kerima. 5. käiguga max süüde +3.8° ja ca 5500rpmi pealt tehti nõks alla peaaegu nulli, aga pöörete kasvades lükati jälle edasi +3.8° peale.

WGDC püsis stabiilselt ca 85% peal ja boostiga mingeid anomaaliad minu tagumikudüno ja ka logide järgi ei olnud.

Kas logidest paistab midagi, mis ilgelt silma kraabib või on tegu enam-vähem normaalsete nähtustega?

Igasuguse abi eest tänud ette! :mrgreen:

PS. ZF kastile lasin enne MHD remappi peale xHP Stage 1 remapi, mis aitab 3 ja 6 käigu momendipiirajatega, tõstes line pressuret kui moment piiri lähedale jõuab.

https://datazap.me/u/ilvez/fully-stock- ... max=122.22

Pilt

Re: MHD Stage 2 remapi logide lugemine

Postitatud: 24.09.2023 15:17 11
Postitas Tauri_J
Pidurid ei ole peal?

Re: MHD Stage 2 remapi logide lugemine

Postitatud: 24.09.2023 16:59 48
Postitas Silver88
Midagi silma kraapivat ei näe.
Hea on et STFT on pigem miinuses, mitte plussis.
Lambda tundub olevat igati safe
Boost on selline suht piiripeal, mida originaal torustik võiks taluda.
WGDC dutyst on samamoodi näha et turbo piir on käes.
Ise loadi pigem piiranud ja pole logides veel üle 0.9bari boosti näinud.
Loadi arvutamine ajus on ka hulga hulga tabelite arvutamise tulemusel.
Süüte mängimine mõned kraadid sinna tänna poole ei ole midagi erakordset. Kui juba +/-10 kraadi pidevalt mängib on ohtlik.

Re: MHD Stage 2 remapi logide lugemine

Postitatud: 24.09.2023 17:56 34
Postitas Ilves
Silver, tänud, et viitsisid peale vaadata!

USA foorumites on ka mainitud, et stock turbo üle 20psi pole mõtet ajada. Ja see on sul õige märkus, et plastikust rõhutoru võib 50% rõhu tõstmise peale pauku teha :) Mul peaks homme saabuma alumiiniumist CP, siis on rahu majas.

Kuidas seda STFT asja lugeda? Ehk kui on negatiivne siis pigem on segu rikkapolne ja knocki tekkimise võimalus madalam?

Ausalt öeldes ma sellele stock N55 mootorile palju rohkem ei tahaks peale keerata. 30% võimsuse tõusu on hea küll ja auto sõidab nii nagu peaks. Tehase 225kw on julm kohitsemine marketingi poolt ilmselt, sest muidu ei taha keegi V8 550i autot osta :mrgreen:

Vaatasin, et õlirõhk on ka igati korras ja stabiilne.

Peaks dünos kusagil ära käima ja whp mõõtma.

Re: MHD Stage 2 remapi logide lugemine

Postitatud: 26.09.2023 23:51 21
Postitas hansu
Ilves kirjutas: 24.09.2023 14:23 00 PS. ZF kastile lasin enne MHD remappi peale xHP Stage 1 remapi, mis aitab 3 ja 6 käigu momendipiirajatega, tõstes line pressuret kui moment piiri lähedale jõuab.
On sellel mingi põhendus ka miks just 3 ja 6 käik vähem väänet lubavad?
Ja kas diisli puhul on ka see nii?

Re: MHD Stage 2 remapi logide lugemine

Postitatud: 27.09.2023 00:49 08
Postitas Ilves
8HP kastidest on päris palju erineva väändetaluvusega variante, googelda:

https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_8HP_transmission

Ütlen ausalt, et ei tea diislite 8HP kastidest suurt midagi.

BMW kataloog näitab, et F10 LCI 530d on HP70 kastiga, aga kas ja palju ta käigud kannatavad pead kaevama:

http://bmwfans.info/parts-catalog/24008648657

Re: MHD Stage 2 remapi logide lugemine

Postitatud: 27.09.2023 08:54 28
Postitas hansu
Seda ma tean et on erineva väädetaluvusega kaste. Aga pigem tekitas küsimust just see, et miks 3. ja 6. on need käigud mida on vaja rohkem piirata?
Ma saaks aru et 1. 2. 3. on rohkem piiratud, et "ei tõmbaks ratast ringi".

Re: MHD Stage 2 remapi logide lugemine

Postitatud: 27.09.2023 09:59 36
Postitas Ilves
Tõesti ei oska öelda. Kindlasti mingi "säästunipp" tootmise poole peal.

Niipalju kui netis näha siis kaal on 45 ja 70 mudelil sama st. ca 85kg.

Re: MHD Stage 2 remapi logide lugemine

Postitatud: 27.09.2023 10:36 36
Postitas Silver88
Põhjus võib peituda selles, et 3 ja 6 käik võivad olla ühe siduripakiga. Audi 6hp19 kastidel 3liitriste otsas on ka 5-s käik näiteks ~420Nm peale piiratud.