Nukkvõlli andur

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Riffolen
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 11.09.2023 11:58 59
Peamine sõiduk: BMW 535

Nukkvõlli andur

Postitus Postitas Riffolen »

Tervist , sain lõpuks ista bmwga suhtlema ja veakoode lugedes andis 2 nukkvõlli positsiooni anduri viga
Kustutasin ära , tulid tagasi
Ostsin uue anduri , panin külge ja nüüd auto käiab nii umbes 15-20 Sekundit , vanaga polnud probleeme käivitamisel , poolest pöördest, kas uus andur tuleb kuidagi kalibreerida , saab seda istaga teha või mõistlik lihtsalt vana tagasi panna ? Netist nagu uurisin välja et tuleb kalibreerida aga kuidas , seda ei tea. Kuigi pole veel mahti olnud vaadata kas uue anduriga vead tagasi tulevad aga õhtul saan proovida.
Bmw 535d 200kw 2005a m57n
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4349
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: Nukkvõlli andur

Postitus Postitas PeeterA »

Kui auto eelmise anduriga käima läks, siis järelikult polnud tegemist anduri enda rikkega. Uus andur sattus tõenäoliselt praakosa, mida tuleb tihti ette kui osta B- või C kategooria varuosi. Midagi kalibreerida nukaanduri juures pole vaja.
ISTA service plaani kohaselt oleks pidanud toimetama- ma ei usu, et see soovitas esmase asjana varuosa vahetust.
tel. 51 949 859
Riffolen
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 11.09.2023 11:58 59
Peamine sõiduk: BMW 535

Re: Nukkvõlli andur

Postitus Postitas Riffolen »

PeeterA kirjutas: 22.03.2024 09:08 50 Kui auto eelmise anduriga käima läks, siis järelikult polnud tegemist anduri enda rikkega. Uus andur sattus tõenäoliselt praakosa, mida tuleb tihti ette kui osta B- või C kategooria varuosi. Midagi kalibreerida nukaanduri juures pole vaja.
ISTA service plaani kohaselt oleks pidanud toimetama- ma ei usu, et see soovitas esmase asjana varuosa vahetust.
Ma alles õpin seda istat kasutama aga veakood oli
dde camshaft sensor, koode ees ei mäleta enam
Seda siis 2 tk, 1 hetkelise lsiga ja teine -1 ls
Uus andur iseenesest magneti Martelli oma aga eeldan et siis vana tagasi ja varuosa poodi tagasi ?
Põhjus miks üldse veakoode vaatama hakkasin oli kuna hetkel üüratu kütusekulu , 15-17l sajale , mootoril jõud suht otsas jne
Kuu alguses üritan Patriku juurde saada aga mõtlesin et ennem uurin pisut ise.
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1294
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: Nukkvõlli andur

Postitus Postitas LEDBeam »

1. Ära osta selle masina külge vuhvleid
2. Kui Ista keelt ei mõista ja tahad sellele tugineda, esita ekraanipildid.
3. Suur kütusekulu on mootori osas tihti seotud vigase EGR-i toimetamisega. Proovi juhtklapi vahetust.
Eeldan, et suure kütusekulu kalkulatsiooni ei pane linnas lühikesi otsi, nendega võib kulu olla ka 30 l/ 100 km.
Riffolen
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 11.09.2023 11:58 59
Peamine sõiduk: BMW 535

Re: Nukkvõlli andur

Postitus Postitas Riffolen »

LEDBeam kirjutas: 23.03.2024 12:17 51 1. Ära osta selle masina külge vuhvleid
2. Kui Ista keelt ei mõista ja tahad sellele tugineda, esita ekraanipildid.
3. Suur kütusekulu on mootori osas tihti seotud vigase EGR-i toimetamisega. Proovi juhtklapi vahetust.
Eeldan, et suure kütusekulu kalkulatsiooni ei pane linnas lühikesi otsi, nendega võib kulu olla ka 30 l/ 100 km.
Otseselt linnas ei sõida aga pmts tööle mööda maanteed igapäev CA 9 km edasi 9km tagasi + vahest mõned linna otsad , täis paagiga sai sõita ca 400km natukene peale , paak 70l.
Varem sain ilusti 550-650 sõita samuste otstega.
Samas maf anduri resetti tehes istas näitas mõlemad numbrid 0.0 (lollipeaga sai lammarist võetud orginaal osa, mitte uus poest, sp sai ka adaptsiooni reset tehtud - enda oma lasin peale puhastamist suruõhuga õhtale) , samas pole istat veel avastanud piisavalt , et leida kus mafi numbreid näeb peale resetti. Homme päev otsa aega uurida.
Vasta