1. leht 1-st

Mis eelis on pakettakendel?

Postitatud: 15.12.2006 12:06 51
Postitas M2ki
Nagu pealkirigi ütleb, mis eelis siis tavaliste ees on? Foorumist jäi silma, et üks vend arvas, et 6m pealt haavlid läbi ei lähe, :) aga see on ju puhas BS, rääkige siis need kes teavad. Masin ise 2000 a.

Postitatud: 15.12.2006 12:27 02
Postitas max55
Eelkõige parem müraisolatsioon. Kui linnas liinibuss kõrvale satub siis ei pea kohe raadiol heli juurde keerama. Samuti on seda raskem puru lüüa, see siis eelkõige kaitse varaste vastu. Mõned lisasekundid annab, aga kui ikka tellisega virutada, siis ei pea ka see.

Postitatud: 15.12.2006 14:39 25
Postitas priitv8
Pakettaken ei ole kuulikindel aken. Nagu öeldud on tema eeliseks parem müraisolatsioon ja see, et ei lähe uduseks.
Miinuseks suurem hind ja kaal ning vajadus tugevdatud aknatõstuki järele.

Postitatud: 15.12.2006 15:10 49
Postitas Ragnar
aga mis nipiga ta uduseks ei lähe?
mul kodus läheb isegi 'kahekordne pakettaken' uduseks teatud asjaolude kokkulanemisel.

Postitatud: 15.12.2006 15:21 25
Postitas Raas
Ragnar kirjutas:aga mis nipiga ta uduseks ei lähe?
Arvan, et see teema läheb rohkem füüsika alla. Vesi ei kondenseeru aknale, kuna peaks vist kahe klaasi vahel olema vaakum vms.
Kes teab, oskab kindlasti paremini ja õigemini seletada.

Postitatud: 15.12.2006 16:06 15
Postitas priitv8

Postitatud: 15.12.2006 16:32 29
Postitas M2ki
Aga ega keegi hinnavahet tavalistega ei tea, kui tuleb mõni kaak ja lööb akna sisse :mad:

Postitatud: 15.12.2006 16:34 21
Postitas Henrik88
Pakettaken hoiab külma ka väga hästi salongist eemal. Ja millekipärast ei jäätu ta nii kergelt. eelmine alv oli üksikud juhused kus tuli klaase kraapida , samas kõrval autodel klaasid täiesti jääs.
Purustada on teda raskem. Katki saab terava otsaga asjaga. Samas rahakotile väga suur pauk kui pead hakkama vahtama.
Mis puutub tulirelvade kindlusesse siis kuuli/haavli kiirust peaks ta vähendam. Seega ei pruugi vigastused nii tõsised olla.

Postitatud: 15.12.2006 17:13 11
Postitas Madis399
tavaline esiukse klaas maksab um´is 1400, DOUBLE-GLAZING(ehk siis pakettklaas) maksab 4000 eeku, ja siis veel on olemas PROTECTIVE GLAZING(kuulikindel äkki?) selle hind realoem.com andmeil $1216 ...on olemas veel muud variandid ka, erinevate hindaldega :)

Postitatud: 16.12.2006 00:12 31
Postitas max55
Hinnavahe on jah meeldiv, aga kui sul on kasko siis on ju aknaring 0 omavastutusega :D Kui enda autot käisin kaskole näitamas, siis ülevaataja ohkas ka ja ütles, et kallis lõbu need sinu aknad :lol:

Postitatud: 20.12.2006 18:09 27
Postitas wirx
siin videos on näide elust enesest, et tellisega nüüd küll autosse sisse ei saa
http://riistvara.ee/7series.WMV
pikk video, aga soovitan vaadata, eriti E38 omanikel ;)
Endal on juhi klaas pandud pakett ja uduseks läheb tõesti harvem ning samuti on vaiksem sõita...
Minuteada peaks pakett aken koosnema 2st tavalisest klaasist, mille vahel on omakorda turvakile....samas asja miinus pooleks on see, et paistab halvemini läbi(esiklaas on ka osadel selline) ja kui avarii peaks juhtuma, siis on päris raske autost välja saada, kui uksed kinni kiilunud

Postitatud: 20.12.2006 18:25 41
Postitas AARE540
wirx kirjutas:asja miinus pooleks on see, et paistab halvemini läbi
Vihmase ilmaga on pakettaknaga autot vaadates tunne, et klaasil on õrn quantum- toon peal :)

Postitatud: 20.12.2006 18:58 44
Postitas veekaheksa
Lihtsaim näide: nõukaaegsed linnaliinibussid olid ühekordsete klaasidega. Kas mäletate, millal neist välja näha võis?
Nüüdisaegsetel siis pakettklaasid ja välja näeb pea iga ilmaga.

Postitatud: 20.12.2006 19:59 47
Postitas Tarvo
wirx kirjutas:siin videos on näide elust enesest, et tellisega nüüd küll autosse sisse ei saa
http://riistvara.ee/7series.WMV
pikk video, aga soovitan vaadata, eriti E38 omanikel ;)
Päris asjalik õppematerjal, tehtud ehtsa saksa põhjalikusega.

Postitatud: 24.12.2006 14:44 59
Postitas M2ki
Seal videos on tegu PROTECTIVE GLAZING'uga aga need nn. pakett aknad on INSULATING DOUBLE-GLAZING, millest peaks ikka suutma raudkangi läbi lüüa.

Postitatud: 25.12.2006 19:23 33
Postitas wirx
ma ei tea, mitut sorti neid protective klaase on olemas, kuid õige protectiv on see
http://www.laptopid.ee/protection/bmwpr ... 20003.html
http://www.laptopid.ee/protection/bmwpr ... 20002.html
see mõra tuleneb kuulist...esimes on mõra sees, kuid seespool pole jälgegi et hakkaks mõranema
Vaevalt, et sellisest kangi läbi lööb....swartsu ehk lööks :D
ja sauna jutu tasemel olen kuulnud, kuidas tellisega paketti puruks on proovitud lüüa....ei õnnestunud neil see asi igatahes

Postitatud: 26.12.2006 12:25 37
Postitas veekaheksa
Siin on juhiukse (E38) klaaside liigitus paksusest olenevalt ja orienteeruvad hinnad :
Tavaline karastatud 165 $
Topeltklaas 400 $
Protective 1182 $
Kuulikindel (iLP) 5066 $
Kuulikindel soojendusega (iLP) 5797 $
Kuulikindel (iLS) 18436 $

(i)/(iA)/(iL)/(iAL)/(iLP)/(iLS) on siis auto 'liignimed' :D

Allikas: realOEM.com

Postitatud: 26.12.2006 19:35 36
Postitas djarx
mitte pakett vaid lamineeritud klaas peaks olema tegelt...

Postitatud: 27.12.2006 17:50 43
Postitas M2ki
djarx kirjutas:mitte pakett vaid lamineeritud klaas peaks olema tegelt...
See käis siis nende pakettakende kohta või turvaklaasi kohta?
Kui pakettide kohta siis mina ei näe mitte mingit seost pakettakendel ja lamineeritud klaasil, kui siis ainult seda, et mõlemad koosnevad vähemalt kahest klaasist. Lamineeritud klaasil on kahe klaasi vahel kas vaik või PVB-plastkile. Pakettakendel argoon või kuivatud õhk nagu eespool antud lingist lugeda võis.

Postitatud: 27.12.2006 21:22 00
Postitas djarx
nojah neid tehakse erinevaid a ma mõtlesin jah lamineeritud...a pakettidel peaks vist argoon vahel olema jah mis summutab natukene müra...vähemalt nii nad väidavad..ja lamineeritud küljeklaasi ma olen ise teinud ja teen praegu esiklaase kah aga masinaks oli vist citroen c 4 ja klaas on kõvasti tugevam a kõvasti raskem kah..

Postitatud: 27.12.2006 21:54 41
Postitas primary
Argoon parandab klaaspaketi soojapidavust, ei muud

Postitatud: 08.02.2007 12:05 04
Postitas M2ki
Sooja peavad h2sti jah, suuremaga kylmaga ei taha j22 v2ljastpoolst 2ra sulada. Aga uduseks t6esti ei l2he nii kergelt kui tavaline klaas.

Postitatud: 08.02.2007 16:35 58
Postitas veekaheksa
M.O.T.T.
Jah, loomulikult ei sula siis väljast klaasipinnalt nii hästi see lumi/jää, kui tavaklaasi puhul. Eks omad head ja vead ikka ju on.

Postitatud: 08.02.2007 22:13 41
Postitas Jan_K
Loll jutt et ei lähe uduseks. Kui ikka peale trenni autosse istud ja oled äsja saunast tulnud läheb nagu naksti uduseks....