Müüdid, rahvatarkused,väljakujunenud valearvamused jne

Üldised arutelud ning näpunäited
truumu

Postitus Postitas truumu »

Väide: Mida vingem lukksepp, seda korralikum auto tal on

Tegelikult: Harilikult on "kingsepp ikkagi ilma kingadeta", sest teab täpselt, kui palju mingi kolin ohtlik on ja kaua sellega ilma probleemideta sõita saab :D
Lisaks kasutab käepäraseid vahendeid veast vabanemisel
Kasutaja avatar
steve6
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 12.10.2006 11:21 59
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas steve6 »

Minu naine väidab ,et kui ma autoga talvel külge sõidan siis rattad "hüppavad " või " murduvad " alt ära..Vaidlen temaga juba üsna pikalt aga kaua jõuab..
Kasutaja avatar
qpi
Huviline
Postitusi: 369
Liitunud: 08.09.2006 17:50 50
Peamine sõiduk: Z4 35i
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas qpi »

steve6 kirjutas:Minu naine väidab ,et kui ma autoga talvel külge sõidan siis rattad "hüppavad " või " murduvad " alt ära..Vaidlen temaga juba üsna pikalt aga kaua jõuab..
Põhimõtteliselt on see võimalik, et nad lõpuks ära murduvad. Aga mina tean inimest, kes arvab , et auto käib üle katuse külge lastes(madaldatud auto 245 lai rehvidega asfaldi peal :lol: ).

Tooks mõned teemasse näited ka:
1)Üle 2.5l auto sõidab ainult ühest bensiinijaamast teise.
(10a tagasi oli see juba üle 1.8 autodega nii :D).
2) Tagaveoga ei ole võimalik talvel sõita ja esivedu on tagaveost talvel kiirem.
3)BMW=Rullnoka auto

jpm....
Kasutaja avatar
Mart
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 27.02.2004 18:56 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mart »

Henrik88 kirjutas:Linnalegend: Tagarattad lääpas = palju rasket koormat vedanud auto? Pigem väsinud vedrud.
Siia sobib lisada, et täiesti otse ei peagi tagarattad olema -- natuke lääpas (st negative camber) ongi ette nähtud, et paremini kurve võtta.
Kasutaja avatar
steve6
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 12.10.2006 11:21 59
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas steve6 »

naise honda civicuga 30-40 km / h võivad rattad ära " murduda " ????
Teoreetiliselt on kõik võimalik aga praktiliselt ? ;)
Kasutaja avatar
IffMees
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 05.04.2005 15:08 46
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas IffMees »

Ilma sidurita ei ole võimalik käike vahetada.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

IffMees kirjutas:Ilma sidurita ei ole võimalik käike vahetada.
Siin on vist mõeldud siduripedaali- on küll võimalik.
Kasutaja avatar
arnie
Huviline
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2005 20:35 07
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas arnie »

AARE530 kirjutas:
IffMees kirjutas:Ilma sidurita ei ole võimalik käike vahetada.
Siin on vist mõeldud siduripedaali- on küll võimalik.
Aare: Loe tähelepanelikult pealkirja. (loomulikult saab)
E32 750i 220kW :)
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Lugesin- tean ;) Kummutasingi selle linnalegendi ümber :D
Kasutaja avatar
arnie
Huviline
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2005 20:35 07
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas arnie »

AARE530 kirjutas:Lugesin- tean ;) Kummutasingi selle linnalegendi ümber :D
ma arvan, et see oli väljakujunenud valearusaam, mida ta kirjutas :lol:

s.t. et õigesti on siia kirjutada:
vabakäiguga aeglustades on kütusekulu väiksem-
(loomulikult käiguga pidurdades on efekt suurem)
E32 750i 220kW :)
Kasutaja avatar
--overdose--
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
Asukoht: võru

Postitus Postitas --overdose-- »

minu arust üks suur valearusaam on mida nimetatakse minigks napoleoni sündroomiks

mida väiksem mees seda suurem auto....a siis peaks olema ju ka et mida suurem mees seda väiksem auto... :roll:

omale meeldib e36 kas ma tõesti olen nii suur siis we... :lol: :cool:
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

Selle Napoleoni sündroomi kohta ütleks nii, tänapäeval väga paljud tänavail lahedamad-kallimad-eksklusiivsemad-suuremad-võimsamad autod on juhitud hoopis naiste poolt. Mida uuem ja kallim, seda suurem tõenäosus, et roolis on silmipimestav blondiin... :P Meeste ja EGO'ga pole siin ammu enam midagi pistmist !!! :D
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
--overdose--
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
Asukoht: võru

Postitus Postitas --overdose-- »

veekaheksa kirjutas:Selle Napoleoni sündroomi kohta ütleks nii, tänapäeval väga paljud tänavail lahedamad-kallimad-eksklusiivsemad-suuremad-võimsamad autod on juhitud hoopis naiste poolt. Mida uuem ja kallim, seda suurem tõenäosus, et roolis on silmipimestav blondiin... :P Meeste ja EGO'ga pole siin ammu enam midagi pistmist !!! :D
kusjuures tean ka mitut siukest umbes 160cm blondi kes tahavad suut jeepi..:D
Kasutaja avatar
IffMees
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 05.04.2005 15:08 46
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas IffMees »

AARE530 kirjutas:Lugesin- tean ;) Kummutasingi selle linnalegendi ümber :D
Kuna te hästi aru ei saanud siis, "ilma sidurit lahutamata ei ole võimalik käiku vahetada" mida ma mõtlesin kui müüti, järjekordset rahvatarkust.

Ehk tekst, mida paljud mulle ajavad ja mina nad välja naeran selle peale.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Saime aru küll- teemaks ongi ju sellised asjad, mida ''targad mehed'' on öelnud :D
Noh, sellised targad mehed, kes M-märkidest 10 heppa välja võluvad :D
Ega me nii tainad ka pole :P

Mis nendesse linnalegendidesse üldse puutub, siis olen ka ise neid suht palju kuulnud, seda nii autode kui ka muu koha pealt, aga kahjuks hetkel ei meenu ühtegi...
nokkel
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 17.10.2004 20:12 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas nokkel »

* E 39, 2,8 mootor on pikendatud kolvikäiguga 2,5 ???

* Kuna enamisel BMW-del on ridamootor ja plokikaan suht pikk, ei tohi keema lasta. Oma vana 525 kees paar korda kindlasti ja midagi ei juhtunud.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Sul siis joppas- ka omal läks 525 kunagi keema, piisas mõnest korrast, et asi jamaks läheks...
Eastsider
Huviline
Postitusi: 268
Liitunud: 26.10.2005 14:53 02

Postitus Postitas Eastsider »

*Bmw diiselmootor ei pea valule vastu.

e28 524 td mootoriga sõideti ühe õliga umbes 40 000 km, kusjuures pidevalt anti valu, tehti burnoute jne. Sõidab siiamaani ( ja liigub hästi edasi ka )
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

* ameerika autod võtavad palju kütust võrreldes euroopa omadega.

(tegelikult tarbib 5.7l cadillac suts vähem, kui sama suure mootoriga, sama ajastu, sama rasked eruo-japsu autod)

* ameeriklaste jupid on sigakallid ja neid peab paar kuud ootama

( näiteks minu cadil on rooliotsad 67.- Stabikavarras 120.- Šarniir 160.-, kõik kohapeal olemas)

* Hondal on maailma parimad mootorid

(eee.... :roll: mismõttes?)

* United Motorsis müüakse ainult korralikke ja kontrollitud kasutatud autosi

(ei, on õnnestunud saada ka eelnevalt mahakantud ja leedus "taastatud" auto)

*kui autol on osaliselt näha värvis toonierinevusi, siis on see avarii läbi elanud ja taastatud (sitalt)

(kolleeg lasi paar nädalat tagasi auto klaasidest allapoole üle värvida, kuna kooli ees tõmmati mõlemale küljele naelaga vms korralikud jutid. värvimata jäänud osade ja värvitud osade tooni vahe on suur)

*Audi A6 ja VW Passat on head autod

(kogemustele tuginedes kumbki mudel Tallinna tänavatele ei kõlba ja aasta remondikulud ulatuvad 30 000+ krooni

* "...audi mootorid võtavad kõik natuke õli ja peab vahetusvälba vahel juurde valama..."

(loll müügijutt)
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

vaadates siit seda jagelemist küünalde teemal ja meenutades mõnd varasemat teemat siit foorumist mul tekkis küsimus, et kas see on ka levinud väärarusaam, et 4 elektroodiline küünal koormab süütepoole ja seetõttu oleks neid parem mitte kasutada?
või on see lihtsalt nende jutt kes kallist küünalt ei raatsi osta?
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

Ragnar kirjutas:vaadates siit seda jagelemist küünalde teemal ja meenutades mõnd varasemat teemat siit foorumist mul tekkis küsimus, et kas see on ka levinud väärarusaam, et 4 elektroodiline küünal koormab süütepoole ja seetõttu oleks neid parem mitte kasutada?
või on see lihtsalt nende jutt kes kallist küünalt ei raatsi osta?
isiklikult olen seda juttu kuulnud nii truumu, rommi, speedsteri hannese ja vist isegi pätriku suust (viimases ei ole päris kindel, pea pole prygikast et kõike meeles pidada)
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Ragnar kirjutas:vaadates siit seda jagelemist küünalde teemal ja meenutades mõnd varasemat teemat siit foorumist mul tekkis küsimus, et kas see on ka levinud väärarusaam, et 4 elektroodiline küünal koormab süütepoole ja seetõttu oleks neid parem mitte kasutada?
või on see lihtsalt nende jutt kes kallist küünalt ei raatsi osta?
Tegelikult on sedasi et tuleb kasutada tootja poolt antud mudelile ettenähtud asju. Pole mõtet toppida nelja elektroodiga küünalt ja täissünt õli kui tootja on teinud mootori tavalise küünla ja mineraal õli omadusi arvestades...

Iseasi on siis kui kasutad autot raskemates või muudes "erilistes" tingimustes millega tootja algpäraselt arvestanud ei ole.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
truumu

Postitus Postitas truumu »

Silwer kirjutas:Tegelikult on sedasi et tuleb kasutada tootja poolt antud mudelile ettenähtud asju. Pole mõtet toppida nelja elektroodiga küünalt ja täissünt õli kui tootja on teinud mootori tavalise küünla ja mineraal õli omadusi arvestades...

Iseasi on siis kui kasutad autot raskemates või muudes "erilistes" tingimustes millega tootja algpäraselt arvestanud ei ole.
Aamen!

Täpselt nii ongi
Tehase insenerid töötavad aastaid uue mootori kallal ja nende välapakutud küünlamark ON parim
truumu

Postitus Postitas truumu »

* "...audi mootorid võtavad kõik natuke õli ja peab vahetusvälba vahel juurde valama..."
Olen kuulnud ka teiste mootorte kohta
Täielik pullikaka
Kui mootor on täiesti korras, ei võta ta tilkagi õli
Ja olenemata sellest, kuidas sõidad
On olemas lubatud õlikulu normid, kui ei pea veel kohe mootorit remontima
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Silwer kirjutas:Tegelikult on sedasi et tuleb kasutada tootja poolt antud mudelile ettenähtud asju.
realoem järgi on M60 jaoks mõlemat tüüpi ette nähtud. 2 elektroodiga ja 4 elektroodiga (high power).
Hornet
Huviline
Postitusi: 224
Liitunud: 12.02.2006 22:56 13

Postitus Postitas Hornet »

truumu kirjutas:
* "...audi mootorid võtavad kõik natuke õli ja peab vahetusvälba vahel juurde valama..."
Olen kuulnud ka teiste mootorte kohta
Täielik pullikaka
Kui mootor on täiesti korras, ei võta ta tilkagi õli
Ja olenemata sellest, kuidas sõidad
On olemas lubatud õlikulu normid, kui ei pea veel kohe mootorit remontima
Need normid võivad üllatavalt suured olla.. millega jõuamegi tegelt selleni, et teatud maani on õli kulumine normaalne.
`93 525i M50
truumu

Postitus Postitas truumu »

Ei ole normaalne ju, lihtsalt antud aega remondiraha korjamiseks
Kuidas lugeda normaalseks seda, et pean tihemini küünlaid vahetama, mille õli ära rikub tänu lekkivatele klapisääre tihenditele?
Sama hästi võib öelda, et tatine nina on normaalne nähtus, kuna tatti tuleb alla liitri ööpäevas

Mina näiteks ei saaks enam öösel rahulikult magada, kui mootor õli võtaks :D
Viimati muutis truumu, 04.01.2007 06:58 39, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

truumu kirjutas:
* "...audi mootorid võtavad kõik natuke õli ja peab vahetusvälba vahel juurde valama..."
veel parem: bemari mootorid võtavad kõik õli,eriti suured V- mootorid.Viimase seepärast,et nad on nii suured,palju juppe jne.Et paremini õlitada,peab ka silindritesse "õli juurde andma". Seda jura ajas mees,kse:"ma 40 aastat modrasi teind,tean täpselt"(paraku vist pellarussi omi ainult)
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

Kunagi,kui Saab 9-5 ilmus,siis ilmnes,et mõne tuh.km. pärast tekkis silmnähtav õliudu taga-amortidele.Seepeale teatas tehas diileritele,et nii peabki olema,sachs on spetsiaalsed amordid välja töötanud..Hiljem selgus loomulikult,et töötas välja mingi lekkiva pasa ja kuna B-omi siis veel keegi ei pakkunud,tuli tehasel sellist jura ajada.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ragnar kirjutas:... 4 elektroodiga (high power).
Jep.
http://www.ngk.de/Spark_plugs_with_mult ... 653.0.html
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta