m51d25 (525 tds) temperatuur vs. süüde

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

m51d25 (525 tds) temperatuur vs. süüde

Postitus Postitas erikred »

Sellinne küsimus targematele, palju keerab aju süüdet kui mootor on külm?
Probleem nimelt selles et ühel hetkel keerab soojast peast süüte valeks (varasemaks?) ja hakkab plagisema (kes kuulnud see teab mis häält teeb) Kas on reaalne et süüdet keerab nii palju?

Ise kahtlustan temp. anduri viga. Samas päris peetis ka ei ole sest külmast peast ikka laseb eelsüüteküünalt ja hoiab pöördeid kõrgemal. Kuni soojaks läheb on kõik normaalne ja nurrub ilusti, üks hetk lihtsalt hakkab plagisema.
Kui natukene seisab (jahtub?) siis läheb normaalseks tagasi.
Kuidas saaks lihtsalt kontrollida temp anduri toimumist.
Tegu võib olla ka juba sünnist saati defektse anduriga sest sai just remondi käigus ka posu andureid välja vahetatud.

Või äkki võib viga veel kuskil mujal olla. Mehaanika viga ei tohiks olla sest muidu ju hakkaks tasapisi plagisema. Mingi elektri kala moodi paistab olema sest muutus normaalse ja ebanormaalse vahel on hetkeline.

Kommentaarid oodatud
Enda aju ei jaga seda matsu veel nii hästi, lähim diagnost ka 50km ja aega ka natukene vähe et ise otsida seda kõike netist :oops:

terv
erich

EDIT: Muutsin pealkirja, siis vast teistel hädalistel tulevikus lihtsam leida ja on ka vähe täpsem kirjeldus probleemile.
Viimati muutis erikred, 07.01.2007 19:33 09, muudetud 1 kord kokku.
senka
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 26.10.2006 01:51 19

Re: m51d25 (525 tds) temp. andur vs. süüde

Postitus Postitas senka »

erikred kirjutas:Sellinne küsimus targematele, palju keerab aju süüdet kui mootor on külm?
Probleem nimelt selles et ühel hetkel keerab soojast peast süüte valeks (varasemaks?) ja hakkab plagisema (kes kuulnud see teab mis häält teeb) Kas on reaalne et süüdet keerab nii palju?

Ise kahtlustan temp. anduri viga. Samas päris peetis ka ei ole sest külmast peast ikka laseb eelsüüteküünalt ja hoiab pöördeid kõrgemal. Kuni soojaks läheb on kõik normaalne ja nurrub ilusti, üks hetk lihtsalt hakkab plagisema.
Kui natukene seisab (jahtub?) siis läheb normaalseks tagasi.
Kuidas saaks lihtsalt kontrollida temp anduri toimumist.
Tegu võib olla ka juba sünnist saati defektse anduriga sest sai just remondi käigus ka posu andureid välja vahetatud.

Või äkki võib viga veel kuskil mujal olla. Mehaanika viga ei tohiks olla sest muidu ju hakkaks tasapisi plagisema. Mingi elektri kala moodi paistab olema sest muutus normaalse ja ebanormaalse vahel on hetkeline.

Kommentaarid oodatud
Enda aju ei jaga seda matsu veel nii hästi, lähim diagnost ka 50km ja aega ka natukene vähe et ise otsida seda kõike netist :oops:

terv
erich

tervist.jah on muidugi õige et pumba nurka keerataxe nii varasex et tugevalt klõbisema hakkab.õige on ka see et tembi andur pumba nurka reguleerib kuid veel reguleerib seda map andur.viga võib olla ka selles regulaatoris endas mis nurka reguleerib sest pumba nurka regullib tegelikult pumba enda rõhk ja seda rõhku lubataxe yhe klapiga pumba allosas.tegelikult on pumbanurk liialt varane ja selle klapiga aetaxe hilisex nii et kui hommikul käivitad siis see regulaator tööd ei tee
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

tänud vastuse eest.
huvitav kas e-test'iga saab kindaks teha kus viga on? äkki jääb ka mingi veatede mällu.
Kas see pumbas asuv klapp võib siis mingi hetk lihtsalt otsustada et tema enam tööd ei tee, sest nagu ennem ütlesin siis mingi aja suudab isegi normaalselt töötada. Temp seier läheb keskele välja ja püsib ka tükk aega seal, mis tähendab et mootori temp on vähemalt 60 kraadi?? enne kui pull pihta hakkab.

Map anduri vea korral peaks ta lihtsalt uimaseks jääma, kunagi olen ka proovinud ilma map andurita sõita, siis ta kül klõbisema ei hakanud.
Kui klõbisema hakkab siis teeb ka seda tühikäigul nii et vähemalt minu arust peaks map anduri viga välja langema. Samas saab seda vist nii kontrollida et kui klõbiseb siis lihtsalt andurilt juhe tagant ära, kui vait jääb siis viga käes?

Samas kuskil 1500 km sai peale remonti ilusti sõita, rohkem polegi nagu sõitnud enam. Vahetati kogu ketikupatus, kõik 3 temp andurit ja hunnik tihendeid. Auto seisis ka muidugi mingi kuu aega vahepeal. Ega see vist pumbale hästi ei mõju, kuivab ära, jääb kinni midagi?

Ega enne uut aastat ei viitsigi tõsiselt tegelema hakata sellega, kui keegi oskab veel midagi soovitada siis olge lahked.

Küsimus veel lõppu sellinne, kus oleks tartus mõttekas diagnosti teha? UM'i ei karda seal on ikka käidud.
Mis variandid veel: diislikeskus ja vist keegi eraisik tegi ka e-testi tartus.
eks kontaktid võin ise otsida, kaugemale ka ei taha sõita. Kui kellelgi veel mõni hea koht varuks siis andke aga teada

head aasta lõppu kõigile ja et ikka keps külje pealt välja tuleks

terv
erich
senka
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 26.10.2006 01:51 19

Postitus Postitas senka »

erikred kirjutas:tänud vastuse eest.
huvitav kas e-test'iga saab kindaks teha kus viga on? äkki jääb ka mingi veatede mällu.
Kas see pumbas asuv klapp võib siis mingi hetk lihtsalt otsustada et tema enam tööd ei tee, sest nagu ennem ütlesin siis mingi aja suudab isegi normaalselt töötada. Temp seier läheb keskele välja ja püsib ka tükk aega seal, mis tähendab et mootori temp on vähemalt 60 kraadi?? enne kui pull pihta hakkab.

Map anduri vea korral peaks ta lihtsalt uimaseks jääma, kunagi olen ka proovinud ilma map andurita sõita, siis ta kül klõbisema ei hakanud.
Kui klõbisema hakkab siis teeb ka seda tühikäigul nii et vähemalt minu arust peaks map anduri viga välja langema. Samas saab seda vist nii kontrollida et kui klõbiseb siis lihtsalt andurilt juhe tagant ära, kui vait jääb siis viga käes?

Samas kuskil 1500 km sai peale remonti ilusti sõita, rohkem polegi nagu sõitnud enam. Vahetati kogu ketikupatus, kõik 3 temp andurit ja hunnik tihendeid. Auto seisis ka muidugi mingi kuu aega vahepeal. Ega see vist pumbale hästi ei mõju, kuivab ära, jääb kinni midagi?

Ega enne uut aastat ei viitsigi tõsiselt tegelema hakata sellega, kui keegi oskab veel midagi soovitada siis olge lahked.

Küsimus veel lõppu sellinne, kus oleks tartus mõttekas diagnosti teha? UM'i ei karda seal on ikka käidud.
Mis variandid veel: diislikeskus ja vist keegi eraisik tegi ka e-testi tartus.
eks kontaktid võin ise otsida, kaugemale ka ei taha sõita. Kui kellelgi veel mõni hea koht varuks siis andke aga teada

head aasta lõppu kõigile ja et ikka keps külje pealt välja tuleks

terv
erich
jah ma ise arvasin ka mapi välja sest kui ta valetax siis peaks kytet ka rikastama ja musta suitsu välja ajama.selle regulaatori pistikuga on selline lugu et kui maha võtad siis jääbki lagisema sest ta töö on pumbanurka hilisemax keerata.selle regulaatori sees on ka vedru ja kolb äkki kumbi võib mingil hetkel kinni jääda või see solenoid ise ei suuda ennast korralikult paigas hoida.ma ise soovitan sul sellise veaga minna um i sest mõni väixem diagnostik võib panna sulle veax mõne suurema vea kes oma juhtmega täpseid andmeid ei näe
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

Nii ja korda ta saigi :)
Viga oli nii lihtne, et endalgi häbi. Nimelt oli süüdet juhtiva juhtme pistik kehvasti ühendatud. Kergelt vastu minnes kukkus lihtsalt pistik lahti.
Naljakas on muidugi see et ta ainult soojaks minnes paugupealt süüte valeks keeras. Remondimeest pole ka ilus süüdistada, tegijal ikka juhtub. Muidugi on pistik ise ka päris hea koha peal ja käib läbi naljaka klambri. Kes seda kunagi näinud on see teab.

Asja aitas lahendada mind kimbutav haigus, kuna midagi targemat teha ei olnud kammisin läbi foorumi, uurisin elektriskeeme ja konsulteerisin telefoni teel targematega.

Igatahes isetegijatele kõigile head nokkimist autode kallal ja õliseid näppe diiselmootorite omanikele.

Tänud ka sulle senka, põhimõtteliselt juhtisid sina mind juba päris õigesse suunda, asi küll ei olnud nii katastroofiline kui alguses su jutust ette võis kujutada.

terv
erich
Vasta