1. leht 1-st

läks põlema oilservic ja kollane tuluke

Postitatud: 12.03.2004 19:18 16
Postitas garlos
Mida see tähendab?

Postitatud: 12.03.2004 19:42 54
Postitas Viljar
äkki õli vahetus ja siis kapotte alla ja lühistama :) Cardo vist teadis mis seal tuleb kokku panna :roll:

Postitatud: 12.03.2004 19:43 17
Postitas tr22nsmees
õlivahetuse aeg ehk?

Postitatud: 12.03.2004 19:46 03
Postitas garlos
eelmisest on möödas 7000 km. Kasutan valvolin max life-i(poolsünt)

Postitatud: 12.03.2004 19:50 21
Postitas Viljar
noo siis on nii et, keera süüde sisse, kui ma ei eksi siis 7 ja 1 juhtmega kokku miski 10 sekix ja peaks ära kustuma :roll:

Postitatud: 12.03.2004 20:53 25
Postitas truumu
kl nr. 7 ja läbi kontrolllambi(igaks juhuks) auto keresse

Postitatud: 15.04.2004 21:13 41
Postitas garlos
ja nüüd vahepeal läheb põlema ka punane tuli.
kas see ka põhimõtteliselt midagi ei tähenda

Postitatud: 15.04.2004 22:57 07
Postitas bizarrini
garlos kirjutas:ja nüüd vahepeal läheb põlema ka punane tuli.
kas see ka põhimõtteliselt midagi ei tähenda
Oma kogemustele toetudes ei midagi olulist. Punane on pisut
tungivam värv; ilmub, kui kollast piisavalt pikalt ignoreerida.
Nullid tuled ära ja asi korras.

Erik

Postitatud: 25.05.2004 13:36 26
Postitas garlos
ühendasin need 7 ja 1 ära aga ikka mitte midagi
süüde oli sees ja ootasin mingi 30 sekki aga ikka mitte midagi.
kas need augud võivad erineda kah või?

Postitatud: 25.05.2004 13:40 05
Postitas Cardo
7 pane aku massi siis keera süüde sisse ja oota mingi 12 sekki kuni vireleb ja siis süüde välja ja ongi ok. Kui see ei aita siis tuleb akud spidokasees ära vahetada ja uuesti.

Postitatud: 25.05.2004 22:39 48
Postitas garlos
ma ei tea kas ma olen valede juhtmete kallal või milles asi. Ei mõika see massiga ühendamine midagi.
Oleks tänulik, kui keegi teadjam mees seletaks täpselt lahti kust ma need juhtmed leian või kuidas ma selle tulukese kondekale ligi pääsen?
tänan

Postitatud: 26.05.2004 00:15 39
Postitas Martti
Alusta sellest, mis auto sul on!!! Kui E30, siis on ilmselt kellade taga olevad akud läbi, sellisel juhul hakkab jamama oilservice indikaator.

Postitatud: 26.05.2004 07:30 01
Postitas garlos
autoks mul endiselt e30 89aasta 316i
kuidas ma akudele ligi pääsen?

Postitatud: 26.05.2004 07:35 53
Postitas Viljar
võtta armatuurist kellad välja, siis lammuta kellad lahti ja sealt seest leiad AA patarei suurused akud.

Keegi teine vast oskab nendest akudest rääkida, mis ja kust neid uusi saab.

Postitatud: 26.05.2004 12:33 22
Postitas garlos
võibolla loll küsimus, aga ma ei saa aru kuidas ma need kellad armatuurist välja saan. Kus on kinnitused?

Postitatud: 26.05.2004 14:24 32
Postitas Mart_R
minu meelest oli nii:

rooli alune kate maha. ronid sinna alla. peaksid paistma veidike rooli sambast üleval pool kaks näpuga keeratavat, ümmargust, rihveldatud mutrit (läbimõõduga mingi 20 või 30mm) keerad need maha (astesevad üks ühel, teine teisel pool roolisammast).
Tuleb eest ära roolisamba kohal asetsev ristküliku kujuline plastikplaat (see, mis on kellade ja roolisamba vahel)
kellade ümber on mustavärvi plastikkate, kinnitub 4 pisikese kruviga. Keerad selle maha.
kellad ise on kinni 2 veidike suurema kruviga kella 10 ja kella 2 suunas.
need lahti. ja peaksgi käes olema. sportrooli tagant peaksid nad läbi mahtuma ka ilma rooli maha keeramata.
kui kellad käes, siis kellade tagant kõik kruvid lahti ja saad ta laiali....
suht lihtne tegevus iseenesest. Ühesõnaga kõik kruvid lahti ja käes ta ongi :P

Postitatud: 26.05.2004 18:11 09
Postitas England
patareide vahetamine on küll õige teema, aga mis mõte on nende tulukeste enneaegsel nullimisel. need ju informatiivsed. reaalselt vist ei olegi neil mingit seost läbisõiduga, aga, kui igakord kui esimene tuluke põlema hakkab ja selle ära nullid, ei jõua nende tulukeste õige funktsioon sinuni.

nende põlemisest küll autoga midagi ei juhtu.

Postitatud: 10.08.2004 11:19 54
Postitas Cardo
help nüüd minujaoks !!! 7 kontakt puudub ???
Mida e30 92a 316-ga peale hakata ????

Postitatud: 10.08.2004 11:49 01
Postitas easyraider
Keegi teine vast oskab nendest akudest rääkida, mis ja kust neid uusi saab.
See pakuks mullegi huvi.... :?

Postitatud: 10.08.2004 12:04 41
Postitas Jaanus_P
kas mõttekam ei ole sõita kusagile remondi töökotta ja seal lasta ära nullida? see juhtmete kokku ühendamine ei pidavat üle 4-5 korra töötama.

Postitatud: 10.08.2004 13:57 12
Postitas Raiki
oilservece ei tähenda mitte ju ainult mootori õli vahetust vaid ka kasti silla ja muude õlide vahetust

Postitatud: 10.08.2004 13:58 27
Postitas Raiki
Cardo kirjutas:7 pane aku massi siis keera süüde sisse ja oota mingi 12 sekki kuni vireleb ja siis süüde välja ja ongi ok. Kui see ei aita siis tuleb akud spidokasees ära vahetada ja uuesti.
see kehtib 100% M20 mootoril aga kas ka teistel see ei ole ju kindel
minu vanal mootoril igal juhul oli teisiti kuid ei mäleta enam kuidas

Postitatud: 11.08.2004 23:01 19
Postitas Ivar
Ma saan aru cardo, et tahad ise hakkama saada, selles osas ei oska aidata, kuid WestlandAuto teeb 50 kr selle töö ära

INSPECTION / OIL SERVICE MÄRGUTULEDE NULLIMINE

Postitatud: 11.08.2004 23:29 35
Postitas Veiko K

Postitatud: 11.08.2004 23:31 24
Postitas Cardo
ise olen lollololl , sest millegipärast läksin seda 9 kontakti otsima ja ei hoidnud 7-l massi piisavalt peal , nüüd asi korras tänu truumule :)

Postitatud: 20.10.2006 23:30 39
Postitas kaimps
mul on sama mure et ei õnnestu seda ära nullida autoks on e34.

Postitatud: 21.10.2006 07:24 23
Postitas truumu
kaimps kirjutas:mul on sama mure et ei õnnestu seda ära nullida autoks on e34.
Kui endal ei õnnestu siis mine sinna kus õnnestub, ehk siis kuskile teenindusse (või las põlevad edasi)

Postitatud: 09.01.2007 15:39 15
Postitas hanno
Edaspidi teema arendus SIIN