Amordi ülemised padjad?
Amordi ülemised padjad?
Tervist! Mure on järgmine. Esisillas on väike kolks sees kui august läbi sõidan.Kõik 4 sarniiri vahetati eile ära ja käisin ka amordi testis.Igal pool öeldakse et kõik on korras! Tean et juhtvardas on ka ime pisike kolks aga öeldi et see pole hullu(tellisin ikkagi uue ära igaksjuhuks)! Kahtlus on et äkki on amordi ülemised padjad läbi,aga seda kontrollida ei pidavat saama ilma et alt ära võetakse.Mul autoks on 750 95a.E38. Originaalis on tal elekrtiliselt reguleeritavad amordid, aga mul on ära vahetatud tavaliste vastu. Küsimus on selles,et kas padi on neil üks või on erinevad? Ei tea ju mida osta.Praegune amort on suht jäik ,aga marki ma ei oska öelda.On kellelgi kogemusi?
330d 150kw
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10
millist osa sa mõtled? sellelt lingilt näeb ära pmst
millist osa sa mõtled? sellelt lingilt näeb ära pmst
Seda linki ma vaatasin juba varem ka,aga ma ei teagi täpselt milline see neist jubinatest on.Olen lihtsalt paarist kohast uurinud ja öeldi et amordipadi võib ka läbi olla ja et seda näeb alles siis kui amort alt ära võtta!aise kirjutas:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10
millist osa sa mõtled? sellelt lingilt näeb ära pmst
330d 150kw
amordipadi on detail nr1 ja selle pildi järgi ei ole vahet kas amordid on elektriliselt regullitavad või tavalised.
kui ei tea millal viimati vahetatud ja läbisõitu ikka natuke on võiks ära vahetada, hind ei ole väga meeletu.
sealjuures võiks kontrollida ka detail nr12 (nö amordileevendi, ei lase august läbi sõites amordil päris "põhja" minna) seisukorda ja vaadata, et detailil nr13 (amordi kummikaitse) ei oleks suuremaid pragusid.
kui ei tea millal viimati vahetatud ja läbisõitu ikka natuke on võiks ära vahetada, hind ei ole väga meeletu.
sealjuures võiks kontrollida ka detail nr12 (nö amordileevendi, ei lase august läbi sõites amordil päris "põhja" minna) seisukorda ja vaadata, et detailil nr13 (amordi kummikaitse) ei oleks suuremaid pragusid.
Viimati muutis raimo_r, 24.01.2007 14:18 19, muudetud 2 korda kokku.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Mul oli täpselt sama teema, esisillas väike kolks sees. Käisin amorte kontrollimas - kõik korras, sarniiride kontroll - korras ja lõpuks tuli välja, et süüdlaseks oli stabikavarda puksi kate, mis oli läbi roostetanud ja kadunud, seega puks oli veidi nihukunud ja stabikavarras käis august läbi sõites vastu kere. Mõtlesin, et igaks juhuks mainin, äkki ka sarnane viga...
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Tänud sulle,eks ma kontrollin selle uuesti üle! Kolks käib mul muidu mõlemal rattal. Üks kahtlus on mul veel.Mul on ikka suht jäigad amordid ja rehvi mõõt on ka 245/45R18.Äkki nii peabki olema ja amort käib lihtsalt põhja.Kuigi selles ma väga kahtlen ,kuna isegi väiksemas augus annab tunda ja ka väikese kiirusega.Fred22 kirjutas:Mul oli täpselt sama teema, esisillas väike kolks sees. Käisin amorte kontrollimas - kõik korras, sarniiride kontroll - korras ja lõpuks tuli välja, et süüdlaseks oli stabikavarda puksi kate, mis oli läbi roostetanud ja kadunud, seega puks oli veidi nihukunud ja stabikavarras käis august läbi sõites vastu kere. Mõtlesin, et igaks juhuks mainin, äkki ka sarnane viga...
330d 150kw
kas lasid UMis teha ja mis kogu krempel maksma läks?aise kirjutas:kui padjad läbi siis hakkab kolisema jah, mul olid mõlemad esimesed läbi ja kolises nii kuis jõudis.
küsin, sest lasin suvel UMis kõik vead, mis nad leidsid likvideerida, aga ikka mingi kerge klõbin sees .. ehk on ka probleem amordipatjades?
valdek tegi, esiamordid olid läbi ja lasin bilsu B8´d ette panna, samas olid ka padjad pehvfis. üle 10k läks.Joel_H kirjutas:kas lasid UMis teha ja mis kogu krempel maksma läks?aise kirjutas:kui padjad läbi siis hakkab kolisema jah, mul olid mõlemad esimesed läbi ja kolises nii kuis jõudis.
küsin, sest lasin suvel UMis kõik vead, mis nad leidsid likvideerida, aga ikka mingi kerge klõbin sees .. ehk on ka probleem amordipatjades?
Ei lasknud UM-is. Sarniirid taastati (4tk.) koos vahetusega 2000.-.Juhtvarda saan 1440.-(+vahetus).Joel_H kirjutas:kas lasid UMis teha ja mis kogu krempel maksma läks?aise kirjutas:kui padjad läbi siis hakkab kolisema jah, mul olid mõlemad esimesed läbi ja kolises nii kuis jõudis.
küsin, sest lasin suvel UMis kõik vead, mis nad leidsid likvideerida, aga ikka mingi kerge klõbin sees .. ehk on ka probleem amordipatjades?
330d 150kw
amordid
bilsud uued 2100 tk kui jutt on esiamortidest tagumised 1400 tk 56503144
Re: amordid
Nu kui peab just igas teemas käima kaagutamas, et müün seda, teist ja seitsmendat(savi sellest, et mul mitu teemat tehtud kus müün kõike)...siis lööme eelnevalt küsitud hinna lõhki, Bilsteini B4 Monotube 2000.-tk, ise soovitaksin sellisele autole panna pigem Bilsteini B6-d. Nagu ikka on meilt ostetud amortidele garantii 2 aastat. Kohapeal olemas ka vajalikud amordipadjad, tolmukatted, läbilöögipuksid ja vedrualuspadjad.velts1 kirjutas:bilsud uued 2100 tk kui jutt on esiamortidest tagumised 1400 tk 56503144