1. leht 1-st

Õhukulumõõtja kalad?

Postitatud: 24.01.2007 22:05 17
Postitas Aare
Objekt 86 aasta M20B20 mootor, see reguleeritava jagajaga.

Mootor on ideaalses korras, kulutasin terve päeva reguleerimiseks, panin tipp-topp jagaja. Heitgaasid väga head. Läheb oma võimsuse kohta hästi edasi. Töötab ideaalselt.

Aga üks "aga" on. Auto võtab trassil (puhas kuiv asfalt) naeltega 10l/100 km peale (90-100 rahulikult sõites), linnas selle "talve" +8 ilmadega võttis 14+ ja praegu ei taha mitte mõeldagi. :roll:

Passis on kirjas maanteel 6,5 ja linnas 11.

Mis silma jäi, et õhukulumõõtja kaane vahel paistab hermeetikut. Kas see jama võib olla selle vales kalibreeringus (ehk segu vähe rammusam kui peab)?

Mõtlesin et küsin enne siin, järsku midagi analoogselt kellelgi juhtunud. Küünalaid, filtreid, hammasrihma asendit jm ärge pakkuge, sest kõik on juba kontrollitud ja korras.

Postitatud: 24.01.2007 22:10 37
Postitas kapa
täitsa võimalik , seal see saab seda ketast kruttida .

Postitatud: 24.01.2007 22:17 46
Postitas Cardo
Haruldus on leida kruttimata mõõdikut, aga eks proovi, keerad 2 hammast siia, ja seejärel teisele poole ja sõidad paagitäie maha, kas tuleb erinevust, suht hulluks võib nii minna, tead ise kust võib saada puutumata õhukulumõõtjat. Kui selle vahetus ei aita, siis .....
Aare, see ju see ongi, mis on 1 olilisemaid bensu/õhu segumäärajaid aju jaoks.

Re: Õhukulumõõtja kalad?

Postitatud: 25.01.2007 00:54 19
Postitas senka
Aare kirjutas:Objekt 86 aasta M20B20 mootor, see reguleeritava jagajaga.

Mootor on ideaalses korras, kulutasin terve päeva reguleerimiseks, panin tipp-topp jagaja. Heitgaasid väga head. Läheb oma võimsuse kohta hästi edasi. Töötab ideaalselt.

Aga üks "aga" on. Auto võtab trassil (puhas kuiv asfalt) naeltega 10l/100 km peale (90-100 rahulikult sõites), linnas selle "talve" +8 ilmadega võttis 14+ ja praegu ei taha mitte mõeldagi. :roll:

Passis on kirjas maanteel 6,5 ja linnas 11.

Mis silma jäi, et õhukulumõõtja kaane vahel paistab hermeetikut. Kas see jama võib olla selle vales kalibreeringus (ehk segu vähe rammusam kui peab)?

Mõtlesin et küsin enne siin, järsku midagi analoogselt kellelgi juhtunud. Küünalaid, filtreid, hammasrihma asendit jm ärge pakkuge, sest kõik on juba kontrollitud ja korras.
kuule yldiselt asi väga lihtne.autodatast saab info kätte.vaja on sul ainult testrit ja natuke peale hakkamist.ise olen 2 taolisel isendil paika kruttind ja väga hästi on tööle hakanud.näiteks sama aastakäigu 1,6 ja 1,8 stel ongi õhulugeja vahe ainult selles vedru pinges

Postitatud: 25.01.2007 10:08 49
Postitas Kotkas1
kas sa räägiksid sellest reguleerimisest veidi lähemalt, ma ei suutnud leida autodatast :oops:

Postitatud: 25.01.2007 14:53 57
Postitas Aare
Ennist läks üks sümptom meelest ära. :oops:

Külma ilmaga hommikul külma autot käivitades on sellised täis mineku sümptomid, puterdab, jätab vahele ja ei taha käima heaste jääda. Hoiad gaasiga natuke tuuri, köhib tagant natuke halli vingu välja ja siis hakkab vurinal 1500rpm tööle.

See külmkäivituse lisaõhu termostaat on OK ning see on keeratud kõige lahtisemasse asendisse, st et külmkäivitusel oleks maksimaalselt õhku, samuti on CO kruvi keeratud kõige lahjema peale, ometi läheb nagu täis.

Pritsungi temp anduri asjad on nagu OK

soojast peast on kõik ideaalne, heitgaasid nagu uuest peast - kui see bensukulu välja arvata

Postitatud: 25.01.2007 23:32 33
Postitas priitv8
Seal esineb veel poteka raja kulumise probleem.
Kunagi oli kod. F.R. Wilk'il selle kohta väga hea õpetusega leht, mis juba pikemat aega maas on. Lubadus on küll taastada.
http://bimmerboard.com/forums/posts/28339
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/28262

http://frwilk.com/

Postitatud: 26.01.2007 07:36 03
Postitas truumu
To Priit:
Kui rada kulunud, tekivad kiirendusel augud

To Aare:

Kas heitgaasid on korras nii tühikäigul (CO 1.0 +/- 0,5) kui ka suurel pöördel (ca 0,5)
Ja mis teeb lambda arv?

Kui suure pöördega gaasid korras(lambda 1,000), otsi viga ikkagi süütenurgas või ülekandes

Postitatud: 26.01.2007 11:21 33
Postitas Aare
Gaasid on ülevaatustel kõik ok, CO on isegi madalam kui lubatud (0,2 kandis). Muidugi seal eriti ei paarutata ka.

Kiirendus on absoluutselt sujuv ja mootor veab ilusti igasugustel pööretel.

Kas seda nüüd ajada segu süüks, aga muidu on see auto algusest peale olnud hea liikuvusega, passis lubatud 185 kmh asemel on lennuvälja pooleteistkilomeetri jooksul seda õnnestunud ikka 200ga ajada.

Üks variant on veel esisilla kokkujooks, kuid kumme see märgatavalt ei kuluta ja seni on kokkujooks eri autodel andnud ehk 1l/100 km peale säästu. 1 aga 10-st 6-te ei tee.

Seepärast kahtlustangi õhumõõtjat.

Postitatud: 26.01.2007 18:04 05
Postitas truumu
Kusjuures valed silla reguleeringud ei pruugi rehvi kulutada
Aga termostaat?
Ventika termosidur?

Postitatud: 26.01.2007 18:21 46
Postitas Aare
Korras, korras Truumu, minu autod on üldiselt ikka ülekeskmise tehnilises seisundis :)

Lihtsalt siiani pole olnud isu sellega jäntida, kuna tegin ühe suurema mootori korrastamise hiljuti ja lootsin, et logiseva jagaja asendamisel kobedaga probleem kaob, aga ei kadunud. Selle korrastamise tagajärjel tõusis mootori sooritus lausa tuntavalt, seega offtopiku korras soovitan kõigil kaaenni asemel teha iga paari aasta takka selline korrastamine, visata minema kõik pragunema kippuvad voolikud, kontrollida pulgad üle, puhastada-sättida ja tulemus on kindlasti parem. Jäi vaid sportlik huvi saada see küttekulu asi ka korda.

Ise kahtlustan seda õhumõõtja kalibreeringut, sest kaane vahel paistab reetlik punane hermeetik, st mingi "tjuunija" on seal kallal käinud.

Ega seda süüdet seal panna pole niisama lihtne, panna tuleb märki 5000 pöördega ja seal ei taha strobo enam eriti vilkuda. Kuna ma ise pole kunagi pidanud selle L-jetronicu elektriga tegelema, siis ei jaga sellest eriti palju.

Nädalavahetusel torgin seda vähe, eks paistab. Tänan vastuste eest.

Postitatud: 30.01.2007 12:10 08
Postitas senka
Kotkas1 kirjutas:kas sa räägiksid sellest reguleerimisest veidi lähemalt, ma ei suutnud leida autodatast :oops:
kui viicid helista ma ei viitsi seda trykkida
52 55 126

Postitatud: 30.01.2007 13:09 14
Postitas Hans
senka kirjutas:kui viicid helista ma ei viitsi seda trykkida
52 55 126
Foorumi ametlik keel on eesti keel. "Eesti keel" nende reeglite mõistes tähendab ametlikku kirjakeelt vastavalt ametlikele õigekeelsusnormidele. Internetijututubade slängi (ks = x, ü = y, ts = c, s = z, a la “teeks yhe zuicu”) kasutamine Foorumis on äärmiselt ebasoovitav.


Jube raske on aru saada jah?

Postitatud: 30.01.2007 13:28 47
Postitas kingpool81
Hans kirjutas:
senka kirjutas:kui viicid helista ma ei viitsi seda trykkida
52 55 126
Foorumi ametlik keel on eesti keel. "Eesti keel" nende reeglite mõistes tähendab ametlikku kirjakeelt vastavalt ametlikele õigekeelsusnormidele. Internetijututubade slängi (ks = x, ü = y, ts = c, s = z, a la “teeks yhe zuicu”) kasutamine Foorumis on äärmiselt ebasoovitav.


Jube raske on aru saada jah?
hans... pyya inimestest ka aru saada... paljudel on läpakad millel on rootsi või saksa laotus... teistel ei tööta klaviatuuril mõni nupp korralikult... on küll ebasoovitatav aga kui ei ole võimalik korralikult kirjutada, sest arvuti ei võimalda seda, siis ei ole ju midagi teha... ma ei yritagi eriti tööl Ü tähte kirjutada, sest 9 korral 10st ei tule selle klahvi alt midagi, siis mul lihtsam kasutada Y tahte kui ASCII koodi. Nii mõnigi kodanik elab ka kuskil välismaal kus on samuti klaviatuuri laotus teine.

Tänud ja mõistvat suhtumist

Postitatud: 30.01.2007 17:10 42
Postitas Indrek_M
kingpool81 kirjutas:
senka kirjutas:kui viicid helista ma ei viitsi seda trykkida
... paljudel on läpakad millel on rootsi või saksa laotus...
t ja s tähte rootslased ja sakslased ka ei kasuta?

Postitatud: 31.01.2007 10:00 33
Postitas Aare
Ühesõnaga:

Võtsin mõõtja kaane maha, panin vedrut kaks hammast pingumale. Minek muutus tiba vähemjõulisemaks, kütusekulu kohta vara veel öelda.

Samas külmkäivitus ei muutunud grammigi.

Postitatud: 31.01.2007 10:16 04
Postitas kingpool81
Indrek_M kirjutas:
kingpool81 kirjutas:
senka kirjutas:kui viicid helista ma ei viitsi seda trykkida
... paljudel on läpakad millel on rootsi või saksa laotus...
t ja s tähte rootslased ja sakslased ka ei kasuta?
sa suutsid ainult sellele leida loogilise lahenduse? seda poleks vaja olnud isegi kirjutada...

saksa ja rootsi klaviatuuril võivad ka klahvid lakata töötamast... ei saa olla nii piiratud mõtlemisega.

Postitatud: 31.01.2007 10:18 29
Postitas kimmo
kingpool81 kirjutas:
Indrek_M kirjutas:
kingpool81 kirjutas: ... paljudel on läpakad millel on rootsi või saksa laotus...
t ja s tähte rootslased ja sakslased ka ei kasuta?
sa suutsid ainult sellele leida loogilise lahenduse? seda poleks vaja olnud isegi kirjutada...

saksa ja rootsi klaviatuuril võivad ka klahvid lakata töötamast... ei saa olla nii piiratud mõtlemisega.
OT!

Postitatud: 31.01.2007 10:25 36
Postitas jjanno
Tere
kingpool81 kirjutas:hans... pyya inimestest ka aru saada... paljudel on läpakad millel on rootsi või saksa laotus... teistel ei tööta klaviatuuril mõni nupp korralikult... on küll ebasoovitatav aga kui ei ole võimalik korralikult kirjutada, sest arvuti ei võimalda seda, siis ei ole ju midagi teha... ma ei yritagi eriti tööl Ü tähte kirjutada, sest 9 korral 10st ei tule selle klahvi alt midagi, siis mul lihtsam kasutada Y tahte kui ASCII koodi. Nii mõnigi kodanik elab ka kuskil välismaal kus on samuti klaviatuuri laotus teine.
Esimene neist (katkine klahv) läheb riistvara probleemi alla. Teine neist tarkvara probleemi alla.
Autoga ma ei sõida, kui üks pedaal ei tööta, seega vahetan ka arvutil klaveri vajadusel välja (viimati jaanuari alguses). Olen kasutanud üle poole aasta ka füüsilise Rootsi asetusega klaverit, mis softiliselt oli siiski Eesti oma (läpakas). Kuna kõik klahvid töötasid, siis puhtalt välimuse pärast vahetama ei hakanud. ÕÄÖÜ olid täiesti olemas.
Lause "arvuti ei võimalda seda..." on täiesti ebapädev, kuna arvuti on sunnitud tegema seda, mida inimene sel teha käsib. Arvuti ei mõtle (veel) ise.

jJanno

Postitatud: 25.02.2007 19:55 40
Postitas velz
enda 320i on täpselt samad tunnused et rüüpab hullult kütet aga mul oli ka see õhulugeja kaas hermetsiga kinni mätsitud nii et keegi oli seda näppinud aga kuidas oleks seda võimalik õigeks seada

Postitatud: 25.02.2007 20:44 09
Postitas elm
senka kirjutas:
Kotkas1 kirjutas:kas sa räägiksid sellest reguleerimisest veidi lähemalt, ma ei suutnud leida autodatast :oops:
kui viicid helista ma ei viitsi seda trykkida
52 55 126