Koni vs Bilstein?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Koni vs Bilstein?

Postitus Postitas Aaro »

Ehk siis küsimus pealkirjas ära toodud.
Kumba eelistada?
Uurin hetkel KIT-e mis siis koos vedrude ja amortidega ja kerge madaldusega. Koni komplekti kohta hind natuke viibib aga arvatavasti tuleb odavam kui Bilsu komplekti hind. Kas Bilstein õigustab oma suuremat hinda või mitte?
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Ma arvan et bilsu on parem. Aga see oleneb sellest millist komplekti sa vaatad - paksu vardaga bilsu on hea, peenega on reguleeritavast Koni'st viletsam.

Ehk siis:
Hea: http://www.elkparts.com/images/BDK749.jpg

Ei midagi erilist: http://www.autotech.com/images/products ... lstein.jpg
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Silweriga täiesti nõus-omal ka ees jämeda varrega kollased ja taga peene varrega, samuti kollased- kahe omatud aasta jooksul ei ole ees mitte mingit pehmenemist märganud (üsna pikalt arvasin, et asi on pees amortides, kuid siiski asi vist nii ikka ei ole, peale pikki kaalutlusi :) ).
Taga seevastu on amort üsna pehme... Tegelikult algusest peale on asi suht pehme taga olnud...
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

Njah bilsul veel see hea asi, et vedru on H&R oma mida ma olen eluaeg üheks tipp klassiks pidanuds.
Samas bilsu ja koni hinnavahe on mingi 5K :? Kuigi muidugi ideaali ehitades ei saa olla rahalisi kompromisse
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

Plaan siis bilsul kasutada B12
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4226
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Silwer, oled sa näinud nende paksude Bilsude seelikualla, ehk mis asub püstakus sees ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Cardo kirjutas:Silwer, oled sa näinud nende paksude Bilsude seelikualla, ehk mis asub püstakus sees ?
Jah olen küll. See on "ümber keeratud" amort.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Teisisõnu: "paks" varras ongi amordi töösilinder.
See artikkel on siit juba läbi käinud, aga kordamine ju tarkuse ema.
http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... stein1.htm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Aaro tahab bilsu b12 kitti aga seda pole saada. samas b12 kit peaks olema b8 amort + madalam vedru.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
KristjanS
Huviline
Postitusi: 946
Liitunud: 27.09.2005 19:42 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KristjanS »

Aaro kirjutas: Samas bilsu ja koni hinnavahe on mingi 5K :?
Huvi pärast, räägi hindadest :shock:
Endal nii ees kui taga bilsud.
Kasutaja avatar
Rain28
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 05.12.2006 16:23 53

Postitus Postitas Rain28 »

Bilsteini B8 maksis 3700 midagi tükk... Koni kohta eis oska rääkida aga seda ma võin öelda, et bilsteini b8 on s***akanti parem kui originaal m-techi amort;)
2002a. E39 525D Touring M-tech
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

mul sai ka paar kuud tagasi esimesed amordid vahetatud B8´te vastu ja midagi halba küll öelda pole, väga täpselt loevad kõik augud üle. tagumised veel originaalid, aga need vahetan ka Bilsude peale ümber kui surema hakkavad.
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

KristjanS kirjutas:
Aaro kirjutas: Samas bilsu ja koni hinnavahe on mingi 5K :?
Huvi pärast, räägi hindadest :shock:
Endal nii ees kui taga bilsud.
Hinnad teeb mulle Janek.
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

Silwer kirjutas:Ma arvan et bilsu on parem. Aga see oleneb sellest millist komplekti sa vaatad - paksu vardaga bilsu on hea, peenega on reguleeritavast Koni'st viletsam.

Ehk siis:
Hea: http://www.elkparts.com/images/BDK749.jpg

Ei midagi erilist: http://www.autotech.com/images/products ... lstein.jpg
kas b6 on paksu vardaga? või on b6 peene vardaga ja b8 on pakusga?
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

B6 on pööratud ehitusega ehk siis nn "paksu vardaga". B8 on sama mis B6 aga mõeldud madaldusvedrudega kasutamiseks.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

raimo_r kirjutas:B6 on pööratud ehitusega ehk siis nn "paksu vardaga". B8 on sama mis B6 aga mõeldud madaldusvedrudega kasutamiseks.
ok tänks :)
aga b6-t ei tasu siis üldse madaldusvedruga kasutada? ma olen siiamaani aru saanud, et b4 sobib tavavedru, b6 tava/madaldusega ja b8 ainult madaldusega.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

mu mäletamist mööda B6 ja B8 hinnavahet ei olnud, seega ise võtaks kohe B8. B6 võib ka väikse (30mm) madaldusega panna.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

aga b8 amort sobib mingi aeg tavavedruga ka sõita siis?:p
mul oleks vaja tagaamordid ära vahetada, aga mul pole madaldusvedrusid veel.
KristjanS
Huviline
Postitusi: 946
Liitunud: 27.09.2005 19:42 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KristjanS »

Mul B8 ära tellitud aga hetkel tavalised bilsud all.
Madaldus aga 80 ees ja 40 taga :P Võin öelda, et asi töötab hetkel veel laitmatult ja amordid järgi ei ole kuskilt otsast veel andnud.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

vull kirjutas:aga b8 amort sobib mingi aeg tavavedruga ka sõita siis?:p
mul oleks vaja tagaamordid ära vahetada, aga mul pole madaldusvedrusid veel.
ega ta midagi katki ja halvemaks ei tee kui väheke aega nii sõita.
KristjanS kirjutas:Mul B8 ära tellitud aga hetkel tavalised bilsud all.
Madaldus aga 80 ees ja 40 taga :P Võin öelda, et asi töötab hetkel veel laitmatult ja amordid järgi ei ole kuskilt otsast veel andnud.
amort ei pruugigi järgi anda ega ära väsida. lihtsalt kui vedrustus peab töötama, võib juhtuda, et amort on juba põhjas aga oleks vaja veel "tööd teha". siis on tegemist suuremat sorti kartautoga :lol:
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Vasta