1. leht 1-st

Probleem jahutusvedelikuga.

Postitatud: 12.03.2007 18:55 14
Postitas 523
Autoks siis E39 523 2,5 125kw 96a.

Probleem siis selline, et ei puhu enam sooja.
Avastasin, et jahutusvedelik on kadunud. Lisasin juurde kuid ilselt on õhk sees. Kui käima panin hakkas paisupaagis tase tõusma jätsin seisma ajas korgivahelt ka välja.
Kui ma eelmine nädal õli lisasin siis piilusin ka jahutusvedeliku taset ja äkki jätsin korgi liiga lahti või panin liiga kinni , kas viga võiks olla selles.

Tundub, et süsteem on päris tühi kuidas selle täis saaks paisupaagi valan täis aga kuidas see selt edasi minema peaks lõdvikud tunduvad ka tühjad ja kuidas ära õhutada.

Postitatud: 12.03.2007 19:35 24
Postitas MuiduMees
noo kui sul ikka nii nii vähe tosooli oli kui sa rääkisid sis looda et mootor kuuma ei saanud ;)
õhutamisele aitab kaasa ka lõdvikute masseerimine muidu. Kusjuures vahel võibki õhutamine suht kaua võta, isegi tunni või nii.
e39 puhul ei tea kuda see käib aga e34-l olemas õhutuspunn.
ja see kui kõvasti kork peal on ei tohiks vist midagi lugeda, liiga kinni vist ei tohtinud (kindel pole).
kui tõesti õhutamine ei aita sis uuri ka veepumpa

Postitatud: 12.03.2007 22:40 28
Postitas 523
Temperatuur on olnud normis seieri järgi kogu aeg.
Lisasin jahutusvedeliku, aga sooja ei tule ikka salongi ilmselt viga õhus mis süsteemis.
Peab kuidagi proovima õhutada.


Aga imelik kuhu kadus jahutusvedelik.
Loodan, et saab asja jonksu ilma suurema remondita.

Postitatud: 12.03.2007 23:23 56
Postitas MuiduMees
noo mul ka oli seier normis aga ma ei tea kas kudamoodi, kas õhutamise ajal kui mootor käis vahepeal või mingit muudmoodi aga kaas igatahes kõver oli paranduses
et kuhu kaob või..vaata kas radikas terve on
paha ei teeks ka õli kontollimine, et kas puhas on, ning vaata ka lõdvikud üle, et kas ikka kuivad

Postitatud: 12.03.2007 23:29 42
Postitas 523
Kui kaas kõver siis ju peaks mootori töös ka midagi muutuma.
Õli normis
Proovin homme veel õhutada ja juurde valada ilmselt on salongi radikas õhku täis kui sealt kuidagi selle kätte saaks.

Postitatud: 12.03.2007 23:52 57
Postitas MuiduMees
523 kirjutas:Kui kaas kõver siis ju peaks mootori töös ka midagi muutuma.
Õli normis
Proovin homme veel õhutada ja juurde valada ilmselt on salongi radikas õhku täis kui sealt kuidagi selle kätte saaks.
noo minu puhul läks eriti sitasti kuna keerati sõna otsesesmõttes mootor piix :? ja täielikult
aga igatahes üldjuhul peaks olema surve sees, et ajab paisupaagist välja ning kas võib ka õli ning tosooli segi ajada.
kui õhutad pane soendus ka põhja

Postitatud: 13.03.2007 01:28 08
Postitas wirx
7kal näitas tembi näidik 75c-113c et temp on normis(ehk siis osuti täpselt keskel) 125c oli natukene küllili ainult, aga see võib juba vabalt kaanele liiga teha, samas sa ei pruugi märgatagi, et vahepeal seier käis küllili....
kui natuke kaas kõver, siis ei muutu mootori töös miskit....

Postitatud: 13.03.2007 08:56 18
Postitas 523
Kui kaan kõver siis peaks ju mahlad segi olema vist

Igaljuhul lähen asjaga tegelema.

Postitatud: 13.03.2007 09:03 16
Postitas Veljo_V
523 kirjutas:Kui kaan kõver siis peaks ju mahlad segi olema vist

Igaljuhul lähen asjaga tegelema.
Üldjuhul on mahlad segi siis kui kaanes mõrad ,teistel juhtudel surve jahutussüsteemis!

Postitatud: 13.03.2007 09:47 41
Postitas MuiduMees
mahlad võivad segi olla ka siis kui plokk on mõras..minul juh´tus hiljuti nii :?

Postitatud: 13.03.2007 13:17 09
Postitas 523
Sain siis asja õhutatud ja salongi ka soojaks.
Tundub, et ta on siiski kuskilt tilkuma akanud paisupaagi vooliku klamber oli küll suht lahti.
Praeguse ilmaga ei ole ju täheldand ka, et loik all maa kogu aeg porine ja märg.

Loodan veel, parimat.