uuemate BMW-de vastupidavusest

Üldised arutelud ning näpunäited
Madis399
Huviline
Postitusi: 140
Liitunud: 09.10.2005 21:01 30
Asukoht: Tallinn/Koluvere

uuemate BMW-de vastupidavusest

Postitus Postitas Madis399 »

see roolilati teema küll väga niru ikka....oleks mul x5 siis peaks aastas kolm korda latti vahetama :D ...huvitv kaua saksa teedel see latt vastu peaks....sada tuhat km saaks ikka sõidetud!?

EDIT: eelmise teema jätk on siin.
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Meie firma X5 käis kah alles UM-is. Arve oli üle 20 tuhande. Kusjuures peale armatuuri näidikuteploki (puuduvad pikslid - 8000eek) vahetamise midagi eriti suurt välja ei remonditudki. Aga eks X5 puhul kehtib ka see muude kasutatud luksautode kohta käiv - osta jaksavad paljud, kuid vääriliselt hooldada vaid vähesed... :)

(e30 on ikka jube odav pidada)
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

roolilati koha pealt. ma kurtsin sama mure, et mente alla ajades käib kolks läbi, öeldi, et latt. kuna tol hetkel ei olnud stabika otsa pukse sees mis ka läbi olid siis neid ei vahetatud aga peale nende vahetust oli kolks kadunud. võta sa siis kinni nüüd miks nad nii ütlesid.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1975
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Tunnen üldiselt kaasa. Sillakaladest saan veel aru, põhjus on suur vedrustamata mass (veljed+pidurid), mis meie aukudest koosnevatel teedel jõuliselt hakkavad silda lammutama, aga miks roolilatt otsad annab 16KKM-ga :shock:

Kas tehas roolilatile miskit upgrade ei paku? Odavam peaks olema ju 2x võimsam latt kokku keerata, kui 10-te tuhandete kaupa garantiikorras latte vahetada.
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Kummaline lugu jah.
Kuid mulle siis tundub, et antud ajajärgul olid/on kõige paremini kestvad autod E46-d?
Kui lugeda siin eero lugusid ning E39 omanike õudukaid, ei julgegi nagu ise antud autode poole kiigata :shock:
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

Raivo kirjutas:Kummaline lugu jah.
Kuid mulle siis tundub, et antud ajajärgul olid/on kõige paremini kestvad autod E46-d?
Kui lugeda siin eero lugusid ning E39 omanike õudukaid, ei julgegi nagu ise antud autode poole kiigata :shock:
sama müsteerium kummitab ka e60 neid!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5624
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Seitsmestele olevat tehas mingi upgradetud lati välja andnud nüüd.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

No see et roolilatt läheb 16Kkm (aastaga) läbi on hea. Kui ta peaks 2 aastat ja üks kuu vastu oleks oluliselt kehvem lugu. Nii seletas mulle seda kodanik UM'is olen temaga sinkohal täiesti nõus. Et X5 ülejäänud veermikuga aastas 15K neelab on täiesti normaalne vaadates auto hinda uuest peast.

Samas ei hoia UM garantii korras vahetamisele kuuluvate detailide arvelt kokku. Viimane garantii remont, mis minul X5 oli oleks läinud 80K kui poleks garantiid olnud.
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5624
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Seep ei hoia mina ka tagasi ja kui on tarvis mingid krdi õõtsad vahetada siis loomulikul vahetan. On jah korraks valus, aga arvestades garantiid siis ilmselt enam kunagi seda tegema ei pea :)
Tähtis on pärast ainult ilusti regulaarselt hooluses käia et defektid kindlalt enne garantiiaja lõppu avastataks :)
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

eero kirjutas:Seep ei hoia mina ka tagasi ja kui on tarvis mingid krdi õõtsad vahetada siis loomulikul vahetan. On jah korraks valus, aga arvestades garantiid siis ilmselt enam kunagi seda tegema ei pea :)
Tähtis on pärast ainult ilusti regulaarselt hooluses käia et defektid kindlalt enne garantiiaja lõppu avastataks :)
Just nii tulebki teha. Mul E39'l nüüd kõik garantii all ja jätab täiesti külmaks, mis tallinna tänavatel toimub. Kui aga osta veermiku detailid jumal teab kus ja veel jumal teab kus alla keerata siis polegi muud kui jäädagi neid sel viisil paigaldama.

Sinu jaoks on roolilati mure igaveseks lahendatud.
Honda
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 03.12.2003 22:06 41
Peamine sõiduk: LGT

Postitus Postitas Honda »

Päris naljakas on lugeda milliseid summasid auto remondi alla maetakse selleks et iga päev punktist A punkti B liikuda, tõsi küll, kõvasti mugavamalt kui võibolla suvalise jaapanlasega aga siiski. Samas peavad insenerid baierimaal ikkagi olema millegagi pusse pannud, kui veermik nii jõuliselt kulub, teid võib süüdistada ju küll aga on marke mis nende teede peal ei vaja iga 20k tagant veermiku osade vahetust. Ma loodan et sõidumugavus suudab need remondiarved unustama panna.:)
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1975
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Juss kirjutas:Samas ei hoia UM garantii korras vahetamisele kuuluvate detailide arvelt kokku. Viimane garantii remont, mis minul X5 oli oleks läinud 80K kui poleks garantiid olnud.
Nomaeitea. Seda nüüd väga normaalseks ka pidada ei saa, et 2 a vana väikese läbisõiduga auto tahab 5K EURi eest järeleaitamistunde saada. Mida rohkem lugeda siinseid kogemusi ja ka piiritaguseid tundub, et X5 on vastupidavuselt lihtsalt s#¤% auto, mis lisaks kubiseb täiesti lubamatutest disainivigadest. See, et auto ostes maksab +1M EEK ei anna küll mingit rohelist tuld sellele, et iga 20KKM tagant peaks teda vähemalt 2-5% ulatuses algselt ostuhinnast poputama.

Vabandust mõõduka OT eest.

Ma saan X5-e mõnudest täiesti aru, aga mu käsi vist ei tõuseks kuidagi selliseid summasid eraldama liikumisvahendi ülalpidamiseks. Järelikult tuleb E46-ga edasi sõita või sissetulekuid suurendada...:P
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5624
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Asi kisub juba üldiseks mulaks, aga veermikul ja veermikul on vahe. Kui võrrelda kasvõi margisiseselt E30 ja X5 (või E39 või E38, mis on põhimõttelsielt samad) veermikke siis on need nagu öö ja päev. E30 veermikus pole vist kolmandikkugi detaile mis X5-l.

Ei anna võrrelda ka isegi odavama otsa bemmi sildu mõne rahvaauto omadega, kus on esisillas ainult kaks liigendit, ülejäänud puksid. Ja kus taga pole ühtegi liigendit.

Või vaadake näiteks mõne Grand Cherokee või mõne muu sellise alla. Nagu veoauto :mad:. Ja tänu sellele põrkab ka mättalt mättale nii et pane padi p..se alla. Samas kestab.

Et mugavus maksab.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Ilves kirjutas:
Juss kirjutas:Samas ei hoia UM garantii korras vahetamisele kuuluvate detailide arvelt kokku. Viimane garantii remont, mis minul X5 oli oleks läinud 80K kui poleks garantiid olnud.
Nomaeitea. Seda nüüd väga normaalseks ka pidada ei saa, et 2 a vana väikese läbisõiduga auto tahab 5K EURi eest järeleaitamistunde saada. Mida rohkem lugeda siinseid kogemusi ja ka piiritaguseid tundub, et X5 on vastupidavuselt lihtsalt s#¤% auto, mis lisaks kubiseb täiesti lubamatutest disainivigadest. See, et auto ostes maksab +1M EEK ei anna küll mingit rohelist tuld sellele, et iga 20KKM tagant peaks teda vähemalt 2-5% ulatuses algselt ostuhinnast poputama.

Vabandust mõõduka OT eest.

Ma saan X5-e mõnudest täiesti aru, aga mu käsi vist ei tõuseks kuidagi selliseid summasid eraldama liikumisvahendi ülalpidamiseks. Järelikult tuleb E46-ga edasi sõita või sissetulekuid suurendada...:P
Sa pole vist garantiilise autoga viimases hoolduses käinud. See arve ongi suur ja peabki olema suur ja seda tavaliselt kliendile ei avaldata mis ja kui palju ja kuidas. Selle summa sees oli ka näiteks uus turbo, mis paneb juba asjad ise paika.

BMW on luksusauto ja jääb seda ka 10 aastat hiljem. Ülalpidamine on ja jääb kalliks ja sellega peab arvestama, kuid see kõik kompenseeritakse muuga. BMW omanikud olid minu mäletamist mööda kõige margitruumad.

PS! Ära üldse hakka disainist rääkima ;)
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1975
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Juss kirjutas:Sa pole vist garantiilise autoga viimases hoolduses käinud. See arve ongi suur ja peabki olema suur ja seda tavaliselt kliendile ei avaldata mis ja kui palju ja kuidas. Selle summa sees oli ka näiteks uus turbo, mis paneb juba asjad ise paika.
Pole jah, garantiikorras on mul sillajuppe vahetatud, aga see on ka kõik. Saan aru, et sul käidi nö "igaks juhuks" kogu masin üle, mis on igati tervitatav garantiipoliitika. Mulle käib rohkem ajudele see, et tavapäraste kulumaterjalide alla läheb vähemalt igal teisel õlivahetusel roolilatt ja tont teab mis vigureid veel. Selline asi sööb usaldust auto ja lõpuks ka margi enda vastu.

Loomulikult on X5-e sillad märksa keerukamad kui Henry Fordi algeliste sirgelduste alusel kokku pandud USA-kad, aga multi-link vedrustus pole tänaseks enam raketiteadus, mida ei saa vastupidavaks ehitada. Järjest enam tundub, et bmw insenerid on mersu juures koolitusel käinud, kuidas autodel kalleid juppe küljest ära kukutada :cry:
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Õnneks peab roolilatti vaid ühe korra ostma. Oma kogemusest muid etteheiteid X5 ei olnud. Mina ei kuulnud isegi roolilati juttu (võibolla vahetati ilma minu teadmata). Ainuke asi mis nö lisaks otsad andis oli bluetooth blok mida ka sina Ilves testida said. Samas läks ka see garantii alla.
Honda
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 03.12.2003 22:06 41
Peamine sõiduk: LGT

Postitus Postitas Honda »

Juss kirjutas:....Sa pole vist garantiilise autoga viimases hoolduses käinud. See arve ongi suur ja peabki olema suur ja seda tavaliselt kliendile ei avaldata mis ja kui palju ja kuidas. Selle summa sees oli ka näiteks uus turbo, mis paneb juba asjad ise paika.

BMW on luksusauto ja jääb seda ka 10 aastat hiljem. Ülalpidamine on ja jääb kalliks ja sellega peab arvestama, kuid see kõik kompenseeritakse muuga. BMW omanikud olid minu mäletamist mööda kõige margitruumad.

PS! Ära üldse hakka disainist rääkima ;)
Kuidas sa saad väita et auto lagunemine garantii ajal on normaalne ja et arve peabki suur olema. Ma saan aru et tehas maksab ja kohapeal keevitatakse täie rauaga töö hind sinna otsa aga et selliseid summasid normaalseks peetakse on ebanormaalne.:) Ja loomulikult on ka ok, kui turbo paari aastaga otsas on.:) See et kallimal autol on jupid natuke kallimad on ok aga see et need jupid poole vähem kestavad kui mõnedel muudel markidel või mudelitel, ei ole ok. (BMW ei ole luksusauto, BMW teeb ka luksusautosid.:) ). Peaks vist korra ka BMW ostma, et aru saada, mis on selle margi puhul see, mis kompenseerib suured ülalpidamiskulud.
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

...
Viimati muutis jjanno, 14.03.2007 17:51 29, muudetud 2 korda kokku.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Auto lagunemine garantii ajal ja ka kogu auto eluea vältel on normaalne. See mis garantii korras vahetusse läheb on täiesti teema väline asi kuna ei puuduta tarbijat. Normaalsed kulud olid need, mis ka eero välija tõi ja need summad on minu arvates tõesti normaalsed (15-20k aastas ~1-1,4m auto puhul).

Kui luksusauto ülalpidamine käib üle jõu tuleb osta mainstream'i auto nagu näiteks honda ja ongi mure murtud :)

http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... tingimused
Honda
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 03.12.2003 22:06 41
Peamine sõiduk: LGT

Postitus Postitas Honda »

Juss kirjutas:Auto lagunemine garantii ajal ja ka kogu auto eluea vältel on normaalne. See mis garantii korras vahetusse läheb on täiesti teema väline asi kuna ei puuduta tarbijat. Normaalsed kulud olid need, mis ka eero välija tõi ja need summad on minu arvates tõesti normaalsed (15-20k aastas ~1-1,4m auto puhul).

Kui luksusauto ülalpidamine käib üle jõu tuleb osta mainstream'i auto nagu näiteks honda ja ongi mure murtud :)

http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... tingimused
Keskmine jõukam Eesti inimene erinebki arenenud maailma jõukast inimesest selle poolest, et kui ta suudab omale midagi lubada, siis ta seda ka ilmtingimata teeb + free parking comes with the brand. :)
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

mida rohkem selliseid teemasid lugeda, seda väiksemaks läheb BMW armastus :) ja hakkavad mõtted riiside poole liikuma.... aga samas ma ei taha elusees ema mazdaga sõita ju :D
BigMoneyWaste
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas BigMoneyWaste »

Kas pole nii et iga tehniliselt muutunud mudel või lausa uus mudel nagu X5 sisaldab alati mingeid väga nõrku kohti.(paberil hästi töötav auto ei tee seda vb 5a pärast)
Kas E39 polnud ka nii et esimeste aastate(vb esimese 5) omadel olid nõrgad sillad edasi tulid juba täiesti korralikud, autotootja ka õpib.
Päris naljakas on lugeda milliseid summasid auto remondi alla maetakse selleks et iga päev punktist A punkti B liikuda, tõsi küll, kõvasti mugavamalt kui võibolla suvalise jaapanlasega aga siiski. Samas peavad insenerid baierimaal ikkagi olema millegagi pusse pannud, kui veermik nii jõuliselt kulub, teid võib süüdistada ju küll aga on marke mis nende teede peal ei vaja iga 20k tagant veermiku osade vahetust. Ma loodan et sõidumugavus suudab need remondiarved unustama panna.
Punktist A punkti B saab bussiga ka ja pole vaja kunagi remonti teha.
Inimesed vist jagunevadki kaheks need kellele on auto tarbeese ja kellele midagi enamat. Autol peab olema "iseloomu" kui ei ole võin ka bussiga sõita(ok autoga saab ikka kiiremini).
Sõidurõõm maksab ka midagi, mingis väikses närakas mittemidagiütlevas karbis liikudes mõtled ainult millal kohale jõuad, mitte et läheks teeks paar ringi linnapeal niisama.
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

BigMoneyWaste kirjutas:
Kas E39 polnud ka nii et esimeste aastate(vb esimese 5) omadel olid nõrgad sillad edasi tulid juba täiesti korralikud, autotootja ka õpib.
Olles paari aasta vältel omanud 2001.a. E39, pean tunnistama selle väite mitte tõele vastavaks. Samas ühinen kõigi eelpoolkõnelejatega sõidumõnu arvamuse osas.

Tegelikkuses muidugi on ka garantiitööd siiski teemasisene asi, kuna ebamugavust tekitab tarbijas iga teeninduses käimine, sõltumata makstava summa suurusest. Ikkagi tuleb leida selleks aega, kuldkliendi staatust omamata ka asendusauto jne. Lisaks veel frustratsioon, et "mis see krt nüüd koliseb - alles ju sai kõik korda" :) jne.

BMW on ilmselgelt oma juhile orienteeritud auto käitumisega MB-st üle, samas paneb mind mõtlema nimetatud automargi eesmärk jõuda lähiaastatel kvaliteedi osas Toyotale järele... Kas oleks keegi 15-20 aastat tagasi võinud ilma naermata sellise asja peale mõtelda? Ja karm konkurents puudutab ikka kõiki samas segmendis (eg. MB, BMW, Audi) olevaid tootjaid ning sunnib järjest kulusid kärpima ning uusi mudeleid kiiresti turule tooma.
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

minul käib auto (X5 või E39) ainult siis remondis kui on Inspectioni aeg. Just siis lasen ka kõik muu üle vaadata ja iga vähegi vahetust vaja mineva jupi ära vahetada. 4 aasta jooksul olen pidanud ühe korra inspectionite vahepeal remondis käima kui otsad andis nuka andur. Selle vahetusele kulus natuke üle tunni. Ei ütle et eriti ebamugav oleks.
pirnikas
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 27.10.2004 21:51 54
Peamine sõiduk: MB W221 320CDI 2009a
Telefon: 3725164888
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas pirnikas »

Endal vahetati just ka roolilatt ära garantii korras ära ja praegu juba jälle mingi kolks esisillas.Um-is öeldi kui roolilatt vahetatud sai,et kõik muud puksid ja vidinad korras aga võta sa näpust jälle neid tüütama vaja minna vist oma probleemidega.Ahjaa mul ka olnd sama probleem parkimisanduritega neid juba mitu korda parandatud,lambist undas koguaeg,viimane kord öeldi,et teil numbrialused natukene valesti paigaldatud,kuigi ikka iniseb vahepeal isegi kui midagi ees pole
Bmw 525d 2005a 130 kw
mel1
Huviline
Postitusi: 371
Liitunud: 14.01.2007 21:24 48
Peamine sõiduk: BMW 7 E65 735,E91 325D
Kontakt:

Postitus Postitas mel1 »

rattaid tuleb balantseerida aeg-ajalt,siis arvatavasti püsib roolilatt
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

mel1 kirjutas:rattaid tuleb balantseerida aeg-ajalt,siis arvatavasti püsib roolilatt
Ja ilmselt kui sõita 16" originaalveljega (ja paksu rehviga) ei tohiks see roolilati häda ka nii palju kummitada?
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

Raivo kirjutas:
mel1 kirjutas:rattaid tuleb balantseerida aeg-ajalt,siis arvatavasti püsib roolilatt
Ja ilmselt kui sõita 16" originaalveljega (ja paksu rehviga) ei tohiks see roolilati häda ka nii palju kummitada?
ei vasta tõele :P antud masin mille roolilati käekäiku tean on eestist ostetud ja täpselt Raivo soovitatud seades!

Ega tegelikult ei ole nendel uutel bemmidel nüüd nii midagi jubedalt viga- käesolevas teemas ei ole roolilatist suurt kaugemale jõutud (see ka üks ainumaid probleeme millest kuulnud olen) Kõik teised mured suht normaalsed. See, et uute autode varuosad maksavad $$$ ei ole kindlasti mitte ainult bemmi teema :P VW, Audi, Seat, Skoda jne on minuarust 10X hullemate hindadega- mersust rääkimata.

Mõtteavaldus lihtsalt selleks, et see nutt ja hala vähe positiivsem oleks :lol:
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

Juss kirjutas:minul käib auto (X5 või E39) ainult siis remondis kui on Inspectioni aeg. Just siis lasen ka kõik muu üle vaadata ja iga vähegi vahetust vaja mineva jupi ära vahetada. 4 aasta jooksul olen pidanud ühe korra inspectionite vahepeal remondis käima kui otsad andis nuka andur. Selle vahetusele kulus natuke üle tunni. Ei ütle et eriti ebamugav oleks.
Good for you ;)
Minul õnnestus enda omaga teha 3 inspectionit ja vahepeal veel vast 4-5 korda muude asjade pärast käia (rattalaagrid, õõtsad, amordid, turbo...). Amorte vahetati muuseas 2 korda, teisel korral loomulikult juba garantiina. Ja masin oli uuena Eestist ostetud ning ainult UM-s ka enne mind käinud.

Ehk siis minu arvates ei saa teha ühe konkreetse juhtumi põhjal üldistusi ja niipalju kui ma foorumeid lugenud olen (ka Soome oma), siis pigem on E39 puhul küll tegemist üsna tiheda teeninduse külastajaga.
Samas ärge minust valesti aru saage - kui ma autoga rahul poleks olnud, poleks ma ka uut autot sama marki ostnud... :)
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Kui kõik oma aastased läbisõidud ka kirja paneks, siis saaks juba parema ülevaate. Et kas kogu asi toimub 10tkm või 100tkm vahemikus :)
Vasta