1. leht 1-st

e 36 - 318 mootoris kala...

Postitatud: 05.04.2004 10:59 48
Postitas Valdek
püstitan mõned küsimused BMW 318 -93 kohta, mootor 83 kW. Et äkki keegi oskab aidata...lähen ise hetkel lammutama ja uurima...
Auto käivitub nii soojalt kui külmalt ideaalselt, bensiini võtab 100km kohta 7,2 keskmiselt, seal sees saxa kiirteed ja suured linnad... Aga mootoris on tiks sees. tõenäoliselt hüdrotõukur...nagu õmblus masinaga oleks tulnud :) Aga probleem siis selles, et auto ei lähe üle 150km/h. st 5 käiguga 4500 pöörde pealt tuleb nagu piiraja! teise ja kolmandaga kiirendab ilusti 4500 pöördeni, siis kaox justkui üks silinder tagant ära, väga vaevaliselt veab 6000 pöörded. peale käiguvahetust on selgelt kuulda kuidas mootor plödiseb, üks silinder ei tööta. Hakkab tööle alles siis kui lasta pöörded alla 4500 ja nati oodata. Siis töötab kõik jälle normaalselt. Äkki keegi oskab öelda kust viga otsida? Kõik ideed ja mõtted teretulnud...

Postitatud: 05.04.2004 11:14 45
Postitas Priit Peljo
Küünlad (küünal). :roll:

Postitatud: 05.04.2004 15:19 27
Postitas Rene_V
sõbral oli sama jama....ja tal olid läbi küünlajuhtmed;küünlad ja ka jagajakaan.....aga aitas kui mingi vahendiga kõik need detailid üle lasi :) ...ei mäleta selle nime...aga mingi üldvahend millega ka roostes polte ja asju lahti teha saab...sry kui veits segane jäi :cool:

Postitatud: 05.04.2004 20:49 47
Postitas Valdek
mootori tiksumine sai likvideeritud - üks hüdrotõukur oli otsad andnud. küünald läxid ka vahetusse. Aga proovida veel ei saanud, kuna suutsin hüdrotõukurite vahetuse käigus ära kaotada nukvõlli ja rihmaratta vahel olnud kiilu taolise eseme :? äkki kellelgi oleks pakkuda sellist vidinat?

Postitatud: 05.04.2004 21:28 47
Postitas patrik
mes sa sellest nukas maha selleks kiskusid :shock:

Postitatud: 05.04.2004 23:51 17
Postitas Valdek
patrik kirjutas:mes sa sellest nukas maha selleks kiskusid :shock:
tahtsin oma arust kõike lihtsamalt teha, tean küll et saab need nookurid ja hüdrotõukurid sealt ka niisam kätte. Korra sai neid ühel vahetatud, a üxi oli ebamugav, sellex võtsin nuka maha, seda polnud raske teha...

Postitatud: 07.04.2004 08:37 24
Postitas Valdek
peale küünalde, hüdrotõukuri ja bensiinifiltri vahetamist läks autol tõmme tunduvalt paremax. Nüüd jookseb 5200 pöördeni välja ja siis hakkab plödisema...Õhukulumõõtjat ja süütepooli sai teist proovitud, ei aidanud. Mida veel proovida mõõta?

Postitatud: 07.04.2004 23:10 22
Postitas Valdek
anomaaliad jätkusid täna uue hooga. Mõõtsin igax juhux ära silindrites kompresisooni. 12; 6; 12; 12. Ehmatus oli päris suur. Igax juhux vahetasin esimese ja teise silndri hüdrotõukurid omavahel ära. Mõõtsin uuesti surved...ja oh ime kõik on 12! Kuidas see võimalik?Igaljuhu homme tulevad autole kõik uued hdrotõukurid, uus jagajakaas ja rootor. Hetkel sain mootori enam vähem käima, nati enne piirajat korrax plödistab, a seda suht vähe...äkki piisab eelnimetatud detailide vahetamisest. üks tähelepanek veel...mootori käivitudes pöörded kõiguvad korra või kax, siis jääb stabiilselt ja ühtlaselt tööle, millest see võib olla põhjustatud?

Postitatud: 08.04.2004 07:36 33
Postitas truumu
arvan siiski, et asi hüdrokate taga kinni, kusjuures tüüpiliselt sellele mootorile :cry:
http://www.kleenflo.com/700~1.htm
see vahend on paljud autod heaks teinud :)
vana õli sisse valada ->1000km->õlivahetus

Postitatud: 08.04.2004 17:13 48
Postitas marxxx
ei tea kas seda eestis ka saada on või tuleb poolast tellida?