1. leht 1-st

Mure:e34 väljalase

Postitatud: 06.04.2004 13:18 18
Postitas Alari.
tahaks teada kas saab viia kolm ja kolm välja laset eraldi lõpuni???KUidas suhtub sellese lambaandur???Kuna originaalis jooksevad peale kolekktorit torud kokku ja seal on lamba ja jälle lahku.KUi panna lamba kolme püttipealt oma andmeid lugume mis saab siis????Autoks bmw 520 24v..

tänud

Postitatud: 07.04.2004 08:39 33
Postitas Anti_E34
Pane lamdaandur kahe toru vahele, olen proovinud töötab ilusti.

Pilt

Ah jaa unustasin lisada, et tuleb teha väike kambrike. Mõlemast turust heitgaasid peaksid sealt ka kambrikesse jooksma.

:)

Postitatud: 07.04.2004 09:02 01
Postitas Alari.
Tänud..
väga kummaline variant,vajab katsetamist :lol:

Postitatud: 08.04.2004 08:16 10
Postitas truumu
sellise variandiga jääb lambda "uimaseks" st. ei reageeri kohe segu muutumisele
aga veakoodi ei tohiks sisse võtta, kuigi jah, kulu võib suureneda :(

Postitatud: 08.04.2004 08:36 02
Postitas Raiki
aju tuleb lihtsalt lamdavabale rezhiimile viia ;)
mul lamda ära ja UM head sõbrad tegid selle ära
selleks vaja arvuti korra ainult taha panna :D


teine variant on panna 2 lamdat nagu V mootoritel
aga ma ei tea kui palju ehitamist sellega on

Postitatud: 08.04.2004 14:12 58
Postitas Tom
Aga kui panna selle toru asemel mis kokku jookseb lai ovaalne toru, siis peaks teoorias takistus sama olema mis 2 toruga ja lambda istub ilusti seal keskel. <katsetand pole, lihtsalt tuli selline idee>

Postitatud: 09.04.2004 08:49 32
Postitas Anti_E34
Samas on ka e30 m20 tüüpi mootoril, all pükste juures selline lamdaasetus. Ja olen ka 2 liitrisele m50 tüüpi mootorile sellise teinud (sai 2,5 väljalase pandud). Ei pannud küll tähele, et rohkem kütust võtaks. Muidugi heitgaaside kohta enne-pärast ei oska midagi öelda. :roll:

Postitatud: 09.04.2004 09:02 13
Postitas truumu
Raiki kirjutas:aju tuleb lihtsalt lamdavabale rezhiimile viia ;)
mul lamda ära ja UM head sõbrad tegid selle ära
selleks vaja arvuti korra ainult taha panna :D
kas kulu muutus peale seda suuremaks?

Postitatud: 09.04.2004 09:19 19
Postitas patrik
24v ei saa lambdavabaks kodeerida. ja mul oli lambda ühe poole peal( plekkollektor) eeldusel et kõik küünlad, pihustid, jne töötavad ühesuguselt, probleeme ei tule, ja kui töötavad erinevalt, tuleb probleem niikuinii lahendada

Postitatud: 28.10.2004 19:36 33
Postitas sass16
Palju lambdata mootori mütusetarve suureneb või kasulikum on rahaliselt panna uus lambda andur?

Postitatud: 29.10.2004 09:57 13
Postitas Charly
oleneb autost......mul suurendas u 4l/100km linnas

Postitatud: 29.10.2004 16:43 52
Postitas sass16
Tegu on E36 316i 91.a. Kuna põhiliselt liigun maanteel siis oskad vahest öelda palju seal juurde tuleb? On see programmeerimine mahukas töö?

Postitatud: 29.10.2004 17:33 05
Postitas Silwer
Lambdaga on ökonoomsem - isegi, kui katid on ära võetud ei tohiks autot lambdavabaks teha. Lisaks muule ei liigu ka auto hästi, kui sõidab liiga rikka seguga.

See lambda maksab u. 1000 eek.

Postitatud: 30.10.2004 22:50 56
Postitas sass16
Kui hakata mõtlema, et tuleb päris pikki otsi teha siis on ökonoomsus suht tähtis asi, seega diagnostika ja rahakoti rauad tuleb lahti teha........ :cry: