No ei püsi teel!!!
No ei püsi teel!!!
hei.
Mul selline tunne et auto üldse ei püsi teel,tavaline tuuleiil isegi võtab sibama,nagu selline ebakindel....ei oskagi seletada.Käisin remondis,vahetati rooliotsad,natuke läks paremaks.Viisin uuesti tagasi et vaadaku ikka üle ,vaatasid ja ei leidnud midagi,sild reguleeritud,veljesobivus ok ja kõik nagu ok.Kas ma kujutan ette? Hoolduse vennad ise ka sõtsid ja tõdesid jahh et kuidagi ebanormaalne raskus on esisillal aga kehitasid õlgu.
Niisiis bemmipoisid,mis arvate?
Tegu 318 is Cupeega 92 a
Mul selline tunne et auto üldse ei püsi teel,tavaline tuuleiil isegi võtab sibama,nagu selline ebakindel....ei oskagi seletada.Käisin remondis,vahetati rooliotsad,natuke läks paremaks.Viisin uuesti tagasi et vaadaku ikka üle ,vaatasid ja ei leidnud midagi,sild reguleeritud,veljesobivus ok ja kõik nagu ok.Kas ma kujutan ette? Hoolduse vennad ise ka sõtsid ja tõdesid jahh et kuidagi ebanormaalne raskus on esisillal aga kehitasid õlgu.
Niisiis bemmipoisid,mis arvate?
Tegu 318 is Cupeega 92 a
BLOND!!!!!!paluks mitte ärrituda :-)
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu
EI SAA OLLA...
Kui kõik on korras nii esisillas kui tagasillas, püsib teel küll. Lase kuskil mujal veermik üle kontrollida, kogu veermik, esisild tagasild, kummid veljed kuskil peab midagi valesti olema.
Ammu sõidad selle autoga või? 318 coupe on ikkagi suht väike ja kerge auto, samakõvasti kui mõni 2,5t kaaluv masin ta kunagi teest kinni ei hoia.
Kui kõik on korras nii esisillas kui tagasillas, püsib teel küll. Lase kuskil mujal veermik üle kontrollida, kogu veermik, esisild tagasild, kummid veljed kuskil peab midagi valesti olema.
Ammu sõidad selle autoga või? 318 coupe on ikkagi suht väike ja kerge auto, samakõvasti kui mõni 2,5t kaaluv masin ta kunagi teest kinni ei hoia.
Kas tõesti 50:50, kui sa räägiksid porshest siis ma usuks, tal mootor taga jne. aga buumer, no ma ei tea, äkki keegi targem oskab kommenteerida?Maddafaker kirjutas:Sõidad ehk palju lagedal ja rööbastega teel?
iS kaalujaotus jms peaks ju suht ideaalilähedal, ehk siis 50:50 olema, Mis ebanormaalne raskus seal esisillal saab olla?
Mis rööbastega teesse puutub siis siin olen sinuga ühel nõul, äkki liiga laiad rehvid, siis ei mahu roobastesse
Aga kui tõsiselt siis arvan, et koer on ikkagi maetud roolihoovastikku.
E32 750i 220kW
haahaa,viitad juuksevärvile ve? murdsin isegi küüne neid kumme pumbates,kõigis võrdselt vurtsu sees.corrado kirjutas:see küll teemasse ei puutu ju või mispriitb kirjutas:Viiene e34 on tagant raskem, kui eest! Kui ei usu mine ülevaatuspunkti kaaluma.
minu peake arvas esimese asjana et äkki kummi rõhud paigast ära et äkki mõjutab....aga mida minu 14 aastase pea ikka välja suudab mõelda
BLOND!!!!!!paluks mitte ärrituda :-)
Maddafaker kirjutas:Sõidad ehk palju lagedal ja rööbastega teel?
iS kaalujaotus jms peaks ju suht ideaalilähedal, ehk siis 50:50 olema, Mis ebanormaalne raskus seal esisillal saab olla?
tead olen katsetanud sõitu igasugusel teekattel,asi pole üldse selles nagu.Selline tunne on et rool on kenasti paigal ja otse aga rattad ees teevad ise igasugu trikke,pööravad paremale vasakule ja vibavad,aga rool paigal ja ei kisu.vot selline tunne,tule proovi sõita
BLOND!!!!!!paluks mitte ärrituda :-)
-
- Huviline
- Postitusi: 398
- Liitunud: 27.09.2006 21:24 37
- Peamine sõiduk: BMW e36 T5
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
ei viitand muide.... ega ma midagi targemat välja ka mõelda ei oska, pole bmw'dega nii palju veel kokku puutunud, sigulil ka ei saand aru,ujus küll aga no kruusapeal pole muud oodata kakitty kirjutas:haahaa,viitad juuksevärvile ve? murdsin isegi küüne neid kumme pumbates,kõigis võrdselt vurtsu sees.corrado kirjutas:see küll teemasse ei puutu ju või mispriitb kirjutas:Viiene e34 on tagant raskem, kui eest! Kui ei usu mine ülevaatuspunkti kaaluma.
minu peake arvas esimese asjana et äkki kummi rõhud paigast ära et äkki mõjutab....aga mida minu 14 aastase pea ikka välja suudab mõelda
aga ma rohkem ei läbusta siis
kui korralik oli sillastendi pink kus käisid ... mõtlen kas võrdles ka esimeste ja tagumiste rataste omavahelist suhet - võib olla, et terve kere kõver ja kui kehvem pink siis pannakse lihtsalt esimesed rattad omavahel ja tagumised omavahel jooksma aga esimese ja tagumise omavahelist suhet-kallet kehvemad pingid ei näita või töömehed ei oska seda välja lugeda , muidugi üldjuhul terve auto kere on pigevas liikumises ja ajapikku võib see ka paika tagasi vajuda seda aga juhul kui pole vahetatud mingeid olulisi keredetaile ja asi ise valesti pingesse selle tõttu jäänud.... ok pikk jutt aga ehk said pihta mida silmas pidasin
juhul kui see viga siis pead leidma korraliku venitaja ja las viskab punktid peale ja ajab asja paika kui see muidugi veel võimalik on .... aga noh kõike tehakse iseasi kui hea tulem on
juhul kui see viga siis pead leidma korraliku venitaja ja las viskab punktid peale ja ajab asja paika kui see muidugi veel võimalik on .... aga noh kõike tehakse iseasi kui hea tulem on
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
teel püsivust küll ei muuda see kas esi sild on tagasilla suhtes paigas... kui kõik liigendid on korrs, siis ta reguleerimata sillaga püsib teel... olen ise sõitnud oma bmw'ga kodust silla regulli nii, et kodus keerasin alla uued roolivardad ja õõtsa puksid... rool oli tagurpidi peaaegu ees... aga auto püsis teel...
ma arvan, et viga kas näiteks amortides või rehvides
ma arvan, et viga kas näiteks amortides või rehvides
- Tiit525
- Klubiliige
- Postitusi: 433
- Liitunud: 07.11.2006 00:10 11
- Peamine sõiduk: BMW X5 3,0D
- Telefon: 358401771916
- Asukoht: Rakke, Alajärvi
- Kontakt:
Loomulikult muudab! See ei muuda teelpüsivust kuidaspidi see rool peal on kui kokkujooks paigas,aga kui rattad ikka kokku või lahku jooksevad võivad amordid ja rehvid tutikad olla, tee peal see auto ei seisa!hollow kirjutas:teel püsivust küll ei muuda see kas esi sild on tagasilla suhtes paigas... kui kõik liigendid on korrs, siis ta reguleerimata sillaga püsib teel... olen ise sõitnud oma bmw'ga kodust silla regulli nii, et kodus keerasin alla uued roolivardad ja õõtsa puksid... rool oli tagurpidi peaaegu ees... aga auto püsis teel...
ma arvan, et viga kas näiteks amortides või rehvides
ei taha teist autot
gsm +358401771916
gsm +358401771916
Käi Valdeku juures ära....leiate suure tõenäosusega ka probleemipõhjustaja üles!kitty kirjutas:
tead olen katsetanud sõitu igasugusel teekattel,asi pole üldse selles nagu.Selline tunne on et rool on kenasti paigal ja otse aga rattad ees teevad ise igasugu trikke,pööravad paremale vasakule ja vibavad,aga rool paigal ja ei kisu.vot selline tunne,tule proovi sõita
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
nu mida juttu, huvitav kas sa ise ka usud seda mis kirjutasid amordid võivad ka muidugi küll nii teha aga neid ju lihtne kontrollida - võid ise ka käega jõnksutada ja vaata kas jääb õõtsumahollow kirjutas:teel püsivust küll ei muuda see kas esi sild on tagasilla suhtes paigas... kui kõik liigendid on korrs, siis ta reguleerimata sillaga püsib teel... olen ise sõitnud oma bmw'ga kodust silla regulli nii, et kodus keerasin alla uued roolivardad ja õõtsa puksid... rool oli tagurpidi peaaegu ees... aga auto püsis teel...
ma arvan, et viga kas näiteks amortides või rehvides
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
hmm
no jahh,tänud arvamuste eest,eks pean meest peksma et to mu auto kuhugi viiks,kuigi se on nii mõttetu aja ja raha kulu,miks asjad ei võik lihtsalt mitte katki minna,irww.
2 variant on se et võtan mehe auto ja vaadaku siis ise kui hea on rallida.iccc.
soovitage siis Tartus head kohta kuhu minna,eelmised 2x käisin Carstopis mis peaks iseenesest väga hea sildasi ja muud seal olevaid osi tundma.
2 variant on se et võtan mehe auto ja vaadaku siis ise kui hea on rallida.iccc.
soovitage siis Tartus head kohta kuhu minna,eelmised 2x käisin Carstopis mis peaks iseenesest väga hea sildasi ja muud seal olevaid osi tundma.
BLOND!!!!!!paluks mitte ärrituda :-)
oii plää mida kohta carstop ja hea .... vältige seda urgast kui sul kõik hästi läks siis vedas , minul näiteks kirrbiti esimeselt tiivalt maha värv, lõhuti mootorikate ja mutri sisse ära 1 eelsüüteküünal ja pandi siis mingi allollusega tagasi ja mul lendas küünal järgmisel päeval pesast välja ... ja mis peamine -ei taha naad süüd ka veel omaks võtta .. vaidele ja tõesta ei sa oled õige ... jubbe kohtkitty kirjutas:no jahh,tänud arvamuste eest,eks pean meest peksma et to mu auto kuhugi viiks,kuigi se on nii mõttetu aja ja raha kulu,miks asjad ei võik lihtsalt mitte katki minna,irww.
2 variant on se et võtan mehe auto ja vaadaku siis ise kui hea on rallida.iccc.
soovitage siis Tartus head kohta kuhu minna,eelmised 2x käisin Carstopis mis peaks iseenesest väga hea sildasi ja muud seal olevaid osi tundma.
turu auto pole carstop .. need erinevad kohad kuigi asuvad väga lähestikku ja olen ka turu auto kohta positiivset kuulnud aga igaks juhuks ise enam katsetama ei lähe aga jah carstoppi vältigem.. kel auto armas!
Viimati muutis guardvv, 04.04.2007 10:53 02, muudetud 2 korda kokku.
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
ok ma väljendasin ennast valesti... kõik mis on seotud veermikuda on otseselt seotud teelpüsivusega... aga kui sul on kokkujooks möödas siis ta hakkab sul kiskuma kuskilepoole aga ei teki tunnet, et igas kurvis auto käest ära hakkab minema...Tiit525 kirjutas:Loomulikult muudab! See ei muuda teelpüsivust kuidaspidi see rool peal on kui kokkujooks paigas,aga kui rattad ikka kokku või lahku jooksevad võivad amordid ja rehvid tutikad olla, tee peal see auto ei seisa!hollow kirjutas:teel püsivust küll ei muuda see kas esi sild on tagasilla suhtes paigas... kui kõik liigendid on korrs, siis ta reguleerimata sillaga püsib teel... olen ise sõitnud oma bmw'ga kodust silla regulli nii, et kodus keerasin alla uued roolivardad ja õõtsa puksid... rool oli tagurpidi peaaegu ees... aga auto püsis teel...
ma arvan, et viga kas näiteks amortides või rehvides
mis sa arvad kuidas mul kokkujooks sai paigas olla kui ma võtsin poest täis roolivardad ja täpselt nii nagu nad seal pakendis olid sedasi ma nad ka alla keerasin... arvad, et mul jäi kokkujooks paika??? või et ma lihtsalt silma järgi panin ta paika?
Ikkagi jään oma arvamuse juurde, et kas kehvad rehvid või amordid...
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2999
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Kui teoretiseerida, siis esisilla suhe tagasillaga mängib meie teedel rolli küll - kui esisild sõidab nt rööbastes ja nihkes olev tagasild rööbaste peal siis peaks olema tükk tegemist, et autot ohjes hoida. Samas peaks sellisest "külg ees" liikumisest palja silmaga aru saama.hollow kirjutas:Ikkagi jään oma arvamuse juurde, et kas kehvad rehvid või amordid...
Kui silladetailid kontrollitud (puksid, veljed/rehvid, amordid ja kokkujooks) ning arvestades suverehvidele üleminemise hooaega, oletan, et tegemist esimese harjumatusega mõnevõrra laiema rehviga rööbastes liigelda.
Paraku jah ei loe muresoleva inimese postitustest kuskilt välja mis rehvidega tegu on... siis võiks midagigi äkki rohkem oletada
aga see, et 318is on 50:50 kaalujaotusega.... lubage naeratada
50:50 kaalujaotusega on ainult 6 silindrilise mootoriga coupe
sedaan oli peaaegu 50:50 aga ei leia praegu seda kohta yles kus see kirjas on
aga see, et 318is on 50:50 kaalujaotusega.... lubage naeratada
50:50 kaalujaotusega on ainult 6 silindrilise mootoriga coupe
sedaan oli peaaegu 50:50 aga ei leia praegu seda kohta yles kus see kirjas on