vee temperatuur

Üldised arutelud ning näpunäited
Kasutaja avatar
Kalev
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 10.09.2005 21:37 46
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Kalev »

Põhjakate on küljes? Selle katkise termosiduri peaksid ka ära vahetama.
F11
TD
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 07.04.2007 20:57 47
Peamine sõiduk: Bmw

Postitus Postitas TD »

Ei tea. ökonoomsusest pole haisugi. ei ole seda märgata kütuse külus,
isegi ülevaatlusel oli heitgaasid totaalselt paigast ära. kuskil on mingi kala.
panin poolpiduse ventika ette täna. ei halligi.
Uurin veel asja kuid hetkel las jääb nii.
jackpuuk
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 27.02.2007 00:00 08

Postitus Postitas jackpuuk »

TD kirjutas:ei seda ei suuda mitte millegiga kinni pidada :?
aga jah paned käima sõidad soojaks, jatan kohapeale käima ja salongi ventilaator 4 peale siis puhub niiet mootori temperatuuri kukub maha, kui keeran 0 siis hakkab jälle mootori temperatuur jälle tõusma kui väga aeglaselt.
Suurde radikasse minev lõdvik jääb soojaks kuid radikas läheb külmaks.
väikese ringluse on soe kuid ikkagi kukub mootori temperatuur alla :?
:evil: Päris segaseks ajab sihuke asi.
Kui sa minema ei visanud vana termostaati , siis kontrolli seda , aja potiga vesi kuumaks , termomeetriga kontrollides , vaata kuna avaneb . See annab sulle mingi aluse kahtlustada kindlamalt termostaadi viga . Aga radika jahutabki tiivik maha tühikäigul , kui termostaat ei sulgu , ülemine lõdvik jääb ikka kuumaks . Kaua sul mootori soojaks sõitmine võtab aega , selle järgi saad ka umbes arvata . Mul see 525 tds läheb välistemperatuuri +5 rahulikult sõitu alustades töötemperatuurini umbes 3-4-ja kilomeetriga .
TD
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 07.04.2007 20:57 47
Peamine sõiduk: Bmw

Postitus Postitas TD »

Proovin homme vaatan kui ruttu soojaks läheb. Ülemine mootorist radiaatorisse tulev lõdvik jääb jah kas just kuumaks kuid suhteliselt soojaks.
saigi täna eelmine sees olnud termostaat potis kuumaks aetud kuid ei midagi ta teind käepärast polnud muidugi termomeetrit et vee temperatuuri mõõta.
Kasutaja avatar
Kaido325i
Huviline
Postitusi: 350
Liitunud: 21.07.2007 13:17 27
Asukoht: tartu

Postitus Postitas Kaido325i »

kui veeppump ei lööks, siis läheb mootor mõne minutiga juba üle normi tempi. ebdal oli ja 2miniga külm mootor kuumem, kui olla tohiks. :roll:
termosidur jah vaata üle.. ;)
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain. hardstyle Is The Music Running Through My Veins:::...
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain hardstyle Is The Music Makes Me Insane:::...
jackpuuk
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 27.02.2007 00:00 08

Postitus Postitas jackpuuk »

TD kirjutas:Proovin homme vaatan kui ruttu soojaks läheb. Ülemine mootorist radiaatorisse tulev lõdvik jääb jah kas just kuumaks kuid suhteliselt soojaks.
saigi täna eelmine sees olnud termostaat potis kuumaks aetud kuid ei midagi ta teind käepärast polnud muidugi termomeetrit et vee temperatuuri mõõta.
Oli ta sul ikka kinnises asendis :lol: , see on näha ju ja peale soojendamist peaks vahe tekkima . Kahjuks ei mäleta , aga kas tiivikut ennast ei saanud suhteliselt lihtsa vaevaga eemaldada . See vist mõne poldiga kinni ainult , proovi maha võtta ja vaata , mis siis teeb
TD
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 07.04.2007 20:57 47
Peamine sõiduk: Bmw

Postitus Postitas TD »

mootori sain töösoojaks 15 minutiga.
Veepump mille ma nüüd auto külge panin.
Pilt
veepump mis ma küljest ära võtsin
Pilt
muidugi vahetasin ka termostaadi 87 kraadise vastu välja.
homme õhutan ja panen asjad nii nagu peab ning proovin mis saab.
jackpuuk
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 27.02.2007 00:00 08

Postitus Postitas jackpuuk »

15 minutit on liiga palju , kas ta käis kohapeal sul ? Palju külma oli väljas ? 0 kuni +5 juures läheb rahulikult liikuma hakates 3-4 km jooksul töötemperatuurini . Veepumbas ei saa häda olla , siis läheks ta just vastupidi , keema . Kas seier kukub siis täiesti nulli sul ?
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Saate isegi siis diislid töösoojaks 3-4 kilomeetriga kui soojendused põhja lükatud kõik? Praktiliselt kohe peale käivitamist sõitma hakates?
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
TD
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 07.04.2007 20:57 47
Peamine sõiduk: Bmw

Postitus Postitas TD »

väike parandus. auto läks 90km/h sõites 15 km soojaks.
väljas oli +2 temperatuur.
Pilt
Nr1 ja kollane joon tähendab. minu autol töösooja mootorit kui kiirendad mõnest sõidukist mööda siis tõuseb seier sinna kus ta olema peab.

Nr2 tähistab seda joont kuhu langeb temperatuuri näidik kohapeal seistes kui salongi ventilaator puhub 2 astme peal.
jackpuuk
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 27.02.2007 00:00 08

Postitus Postitas jackpuuk »

Kui ta kohapeal käies sinnamaani langeb ja soojendus puhub on see pmst. normaalne . 15 km . üheksakümnega sõites , aga pole , külmalt liikuma hakates panen tavaliselt soojenduse esimese astme peale ja suunan esiklaasile , peale esimest kilomeetit (umbes) keeran teise või kolmanda peale , siis tuleb soojendusest juba õhku , mis tundub jahedale käele soe. umbes 3 km veel maanteel 90-nega ja temp on sinu poolt märgitud asendis umbes (kriips nr.1) . Tõenäoliselt ikkagi ventikasiduri viga siis . Lihtsalt puhub nii palju külma õhku kapoti alt läbi .
Kasutaja avatar
Tõnis525
Huviline
Postitusi: 2358
Liitunud: 15.06.2007 21:53 50
Telefon: 56231835
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas Tõnis525 »

Mul jahtus sõitma hakates mootor täitsa maha,sai uus termostaat paigaldatud ja korras ta oligi :)
Bmw 525tdsa
TD
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 07.04.2007 20:57 47
Peamine sõiduk: Bmw

Postitus Postitas TD »

Sai siis võetud orginaal küljes olnud ventilaator eest ära, see järel otsisin oma e28 aegsed varud välja, uurisin ja vaatasin neid kuid ei midagi, võtsin siis ühe ventilaatori siduri ette, eemaldasin plekist plätaka ja "tifti"
ja eeldusel et sealt tuleb õli või midagi taolist keerasin selle tagur pidi.
Kuid ei midagi, kui siis tilk mis tuli, oli kui "Liim" :lol: Sai võetud vana hea wd-40 ja seda sinna siise lastud. sidur hakkas kergemalt käima :lol:. Kruttisin uuesti külge ja sa vaata vaid "Toimib" :cool:

Kodu kootud ventilaatori siduri rem. Kuid siiski tuleb panustada uuele kunagi.
Kasutaja avatar
kaso1
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 06.05.2008 21:01 48

selline mure on sõbral

Postitus Postitas kaso1 »

:idea: lood on nii,et kui ilm on liiga soe, siis läheb mootor liiga kiiresti soojaks ja kui liiga pikalt seista uumikus ,siis läheb näiduk üle keskmise joone ja ales siis kui paneb soojenduse tööle, alles siis langeb temperatuur natuke alla keskmise joone . mis teha :?:
ercci
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 07.07.2006 18:15 07
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ercci »

endal selline mure, et muidu seisab seier ilusti keskmise pulga peal(vahest gramm siia sinna), aga kui jätad mootori seisma ja siis nii minuti pärast uuesti käivitad on seier ikka kõvasti üle keskmise(samas läheb kohe ka normi tagasi).
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Postitus Postitas killer666 »

do_it_right_way kirjutas:Esimest korda kuulen, et termostaadi tõttu on kütusekulu suurem. Üldse ei usu.
Mootri töötemperatuur on alla normaalse ja mootor lihtsalt töötab alles soojenemise rezhiimil. samuti kylm mootor kulub kiiremini , kui töösoe mootor.

Olemas v6rdlus täitsa , 1.8 v6ttis rikkis termostaadiga 11l/100 , aga peale vahetamist hakkas ilusti 6-7 v6tma.
aga kui ei usu siis ära usu:D
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Vasta