1. leht 1-st

Mure 4.0 mootoriga

Postitatud: 14.04.2007 14:56 08
Postitas Bacardi740
Tegu on M60 mootoriga,
mure siis selline:
sõites jäi mootor seisma ega käivitunud uuesti, ise mõtlesin et äkki benapump, aga ei see täiesti töökorras, siis mõõtsin surved üle ja avastasin et surved olid 2-10 at ni, järeldasin et kett on üle visand, kuid ei see oli Samuti paigas, järgmiseks mõtlesin et midagi äkki õliga, vahetasin filtri ja õli, ning kontrollisin õlipumba üle, tundus kõik korras olema, aga käivitades ei midagi, õrnalt nagu lubaks aga käima ei lähe!!!

Postitatud: 14.04.2007 15:10 48
Postitas raimo_r
2-10 bari? kindel, et õieti mõõtsid?

starter veab korralikult ringi ikka?

Postitatud: 14.04.2007 15:27 50
Postitas meph
Jutust võis nagu välja lugeda, et poole sõidu pealt suri välja ja enam käima ei läinud....

Postitatud: 14.04.2007 16:06 07
Postitas raimo_r
ei lugenud piisavalt täpselt, kiire oli ka veidi.

tundub kuhugi samasse kanti viga nagu Rain530 autol .... anduri viga, mida diagnostika ei näita :lol:

Postitatud: 14.04.2007 19:38 51
Postitas patrik
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=37134

kui see ei aita siis diagnostikasse. sellised autod pannakse 15 minutiga käima ( või leitakse viga)

Postitatud: 15.04.2007 10:02 43
Postitas Bacardi740
raimo_r kirjutas:2-10 bari? kindel, et õieti mõõtsid?

starter veab korralikult ringi ikka?

loomulikult veab ringi, ikka mõõtsin õigesti.

Postitatud: 15.04.2007 10:03 35
Postitas Bacardi740
meph kirjutas:Jutust võis nagu välja lugeda, et poole sõidu pealt suri välja ja enam käima ei läinud....
täpselt nii, sõidu pealt suri välja ja enam ei käivitunud, lubab ainult väheke

Postitatud: 15.04.2007 10:05 01
Postitas Bacardi740
patrik kirjutas:http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=37134

kui see ei aita siis diagnostikasse. sellised autod pannakse 15 minutiga käima ( või leitakse viga)
Auto on diagnostikas käinud, sealt öeldi et kett üle visant aga ei olnud, jumala paigas oli!!

Postitatud: 15.04.2007 10:28 00
Postitas Bacardi740
ja seda ka et küünlad on peale käivitamist märjad, bents on säde on, aga tundub et survet nagu poleks

Postitatud: 15.04.2007 10:30 24
Postitas hollow
kas säde ka surveall on??? küünlad kontrollitud surveall?

Postitatud: 15.04.2007 20:47 30
Postitas truumu
Kas õlisurve on?
Kui pole õlisurvet, pole ka kompressiooni silindris

Postitatud: 16.04.2007 21:30 30
Postitas Bacardi740
hollow kirjutas:kas säde ka surveall on??? küünlad kontrollitud surveall?
Kuidas ma kontrollin sädet surve all??, poolid on korras ja vool tuleb sisse ECU ka korras

Postitatud: 16.04.2007 21:31 51
Postitas Bacardi740
truumu kirjutas:Kas õlisurve on?
Kui pole õlisurvet, pole ka kompressiooni silindris
Ise kahtlustasin ka seda, aga õlisurve täitsa olemas,
pean vist targemate meeste kätte viima!!

Postitatud: 16.04.2007 22:44 00
Postitas kapa
Targad mehed on siin samas olemas ... Truumu , Patrik ....

Postitatud: 25.05.2007 23:48 46
Postitas Raas
Teema jätkuks:
M60b40 mootor

Kahes silindris surve 3 (samas reas üle ühe), teistel 10-11.
Jõud puudub, sõita ei kannata.
Kas kahe silindri "puudumisega" peabki olema selline kamm? Ei usu ise eriti. Ja mis seal suure tõenäosusega läbi on, et surveaste nii madal on: rõngad ainult? Igatahes kompressorist õhku silindrisse lastes hakkas õlikorgist õhku välja puhuma.

Postitatud: 14.10.2007 15:14 34
Postitas Raas
Tõstaks teemat.

Auto seisab veel. Tühikäik ebaühtlane, jõuetu ja sõita ei kannata. Surved on silindrites enamvähem. Nüüd peaks kahes olema juba üle 9 (enne oli 3). Bensiinipump küll e32 3.0 oma, aga see ei tohiks rolli mängida. Nukkvõlli anduri sõi võibolla ära, aga samas jälle auto töötab. Karterituulutuse klapp? Öeldi mulle, et visuaalseid vigastusi pole.
Võibolla lasen pärast video ka siia.

vv

Postitatud: 14.10.2007 15:39 31
Postitas Rain.
Nukkvõlli ja väntvõli anduri korrasolekut saad ise kontrollida. Mõõda ära takistus teise ja kolmanda klemmi vahel (sealpool otsas mis läheb mootori peale). Väntvõlli takitus pidi 500-600 oomi olema nukkvõllil üle 1,45 kilo-oomi oomi.

Karterituulutusklapp kontrolli ikka ise üle, ega välise vaatluse korral ei saagi aru et midagi läbi. Kui ikka 4-jas ja 8-sas küünal õlised ning 3-jas 7-mes küünal natuke vähem õlised, siis ilmselt viga karterituulutus klapis. Minul näiteks oli katki siit jooniselt osa nr.8 (nn. pime) ja tänu sellele oli ka vahetevahel mootor ebaühtlane :)

Postitatud: 14.10.2007 18:28 55
Postitas Raas
Oleks vahva kui vahetevahel ei käiks :) See mootor põhimõtteliselt ei käigi.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 0514488529
Illustreeriv video. See on kevadel.Nüüd on kolbidel (need mis kehvad) rõngad vahetatud, nii et pole enam madal kompressioon aga kehva ikkagi.