Millist õli panna?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

olen soitnud pea 5 aastat addinoliga ja olen vaga rahul,sulle soovitan igaljuhul addinol eco light 5w-40
vahetasin tema autol klapikambritihendit
mootor puhas, nukad minimaalse kulumisega

kes commat kasutab, sai vist kõik õli teemad läbi vaadatud aga comma õlist ei kippu ega kõppu ,et endiselt paluks arvamust comma mootoriõlidest?
mina sõidan comma mineraalõliga.

pärast seda kui ma enam ei jõudnud täissünti, siis poolsünti enam sisse valada( 800 km/ 1 liiter. õli läks niipalj põlemiskambrisse et hakkas detoneerima ka 98ga, seda vabalthingava mootoriga :!: ) vihastasin ja ostsin comma mineraali. 180 eeku, hea odav sisse valada( kusjuures tihendid ei leki)

mis juhtus?

õlikulu 1liiter 2000km
ei detoneeri enam ka 95ga

olen sõitnud 20000km, järgmisel hooldusel võin klapikambrikaane alla piiluda
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Postitus Postitas Kustas »

eeeee, ma ostan ka Addinoli, sest see hea odav... mul karteripõhi lekib (puruks sõidetud ja parandatud kellegi poolt, poldi ja hermeetikuga... ;) äge) ja õli voolab paari nädalaga välja. Vahetan millalgi karteripõhja välja, siis hakkan kindlasti kasutama midagi kallimat ja paremat. Sest olen ikka kuulnud neid õudusjutte Addinolist.... :|
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
truumu

Postitus Postitas truumu »

selle topicu peaks vist kleepsuga märgistama :lol:
Timmu
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 08.12.2002 22:06 39

Postitus Postitas Timmu »

Ma panin Mobil 10W-40 mineraali sisse.Autoks siis 320 84a. Ennem oli Opeli tehase poolsünt. Lihtaslt mõtlesin,et proovin.Hea odav kah.
Indrek I
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 17.01.2003 12:34 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek I »

Ise kasutan pikemat aega Valvoline Max Life 10W-40 ning see mõeldud ka autodele millel üle 100000kilometraas;) .Ning ülimalt rahul aga eks see õil valik ole igaühe enda otsustada
tmw
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
Peamine sõiduk: MB W212 E500
Asukoht: Pärnu

Aral 10 W40

Postitus Postitas tmw »

Tervist!

Auto tuli saksast ja sees normijagu (-2 mm max normist) õli Aral 10W40 .

Varsti on inspectioni aeg, kuna rohelised tulukesed on otsas ja kollane veel ei põle ja siis sai seda topicut huviga läbi loetud.
Kas keegi oskab kommenteerida, Aral'i leidumist Eestist. Või ei ole tegelikult vahet, kui panna Castroli 10W40 sisse järgmiseks. Autoks E36 318 is.

Tänud ette ja rõõmsat libisemist

Tomso
Kasutaja avatar
Marko_N
Huviline
Postitusi: 212
Liitunud: 02.07.2004 23:53 35
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Marko_N »

ainus ja õige valik on Liqui Moly , ise kasutan Liqui Moly 10w 60 , soovitan teistelegi. :P
nokkel
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 17.10.2004 20:12 41
Asukoht: Tartu

küss õlide markeeringu kohta

Postitus Postitas nokkel »

Nii targad mehed :cool: Milline number mida näitab?? Mul nt 5w 30 Castrol sees.
Kasutaja avatar
Erki
Huviline
Postitusi: 144
Liitunud: 28.09.2004 21:57 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Mina panin täissündi sisse ja mootor hakkas külmaga klõbisema ,nii et nüüd varsti vahetan tagasi poolsündi vasta
Kasutaja avatar
elukas
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 15.12.2004 16:03 58
Peamine sõiduk: BMW E39 520i
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas elukas »

Erki kirjutas:Mina panin täissündi sisse ja mootor hakkas külmaga klõbisema ,nii et nüüd varsti vahetan tagasi poolsündi vasta
Mul sama asi. Täpsemalt külma mootori käivitamisel on kuulda paar sek. klabinat. Täissünt vist 1,8 mootorile eriti ei sobi.
Kevadel panen castrol poolsündi sisse.
"võimas aur"
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ega viga pole selles, et õli on täissüt, vaid selles, et su Castoor ei taha eriti täissünt õli pakkuda suuremas viskoossusklassis kui 5Wmidagi.
Tegelt ei tee seda enam ükski laiatarbe õlipakkuja.
BTW just panin Bakt Kaubanduses tähele, et ka Castrol TWS Motorsport 10W60 täissünt oli letis, aga liitri hind on 395 krooni.
Kui LiquiMoly pakub 10W60 täissünteetilist, siis way to go!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Erki
Huviline
Postitusi: 144
Liitunud: 28.09.2004 21:57 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

mul see klabin tükk aega ,nii kau akui mootor vähe soojemaks läheb .....aga kui oli poolsünt sees pold sellest probleemist haisugi
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Too oli mingi 10W40 kindlasti?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Erki
Huviline
Postitusi: 144
Liitunud: 28.09.2004 21:57 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

vot ei teagi ...õlide osas suht loll ...aga oskab keegi miskit norm poolsõnti soovitada? Vbl mootor suht tundlik et vedela aõiga klabiseb .....olen kuulnud ja olen kursis muidugi nende tõukurite teemaga aga arvan et kui poolsõndiga ei klõbise on mõistlik see õli sisse panna ja asi ants
nokkel
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 17.10.2004 20:12 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas nokkel »

Niih, täna vahetasin õli,...Liqui Moly 10w-40.Naise omal vahetasin sügisel, klõbin jäi ausaltöeldes vaiksemaks küll.
Hinne on päris hea, 500.- raha - 6l õli + filter. :)
Kasutaja avatar
Erki
Huviline
Postitusi: 144
Liitunud: 28.09.2004 21:57 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

jäi vaiksemaks aga päris ära ei kadunud v?
margsu
Huviline
Postitusi: 506
Liitunud: 26.09.2004 12:07 10
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas margsu »

kas on kellelgi kogemusi ka texaco ning penzoili õlidega. Mis kvaliteediga need on
Priit_P
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 01.07.2004 12:22 30
Peamine sõiduk: 545 e60
Asukoht: tln

Postitus Postitas Priit_P »

Viljar_V kirjutas:
heigosan kirjutas:
Viljar_V kirjutas:
Kas keegi neid Castroli hindasi ka oskab üelda ?

mis maksab mineraal, pool ja täsi sünt.
Castrol TXT 5W-40 13,98 kr/100g täissünt
Castrol Performance 10W-30 8,05 kr/100g poolsünt

see hind siis 100g aga kui osta 5l siis peaks miski soodsam ´hind olema :roll:
Siin on mõned hinnad.
Kuulge rahvas, öelge kust ma saaks tallinnas norm hinnaga lahtiselt castrol-i poolsünt õli?
Priit_P
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 01.07.2004 12:22 30
Peamine sõiduk: 545 e60
Asukoht: tln

Postitus Postitas Priit_P »

Suure kiiruga ostsin esimisest ettejuhtuvast keskusest, mingi fordi teenindus tondi ärikeskuse vastas. Castroli poolsünt 10w-40 5L 535 kr.
Niiet 107kr L.
tmw
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
Peamine sõiduk: MB W212 E500
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas tmw »

Sai ka nädalavahetusel õlivahetus ette võetud.
Õliks sai siis pandud Gastrol 10W 40 GTX (peaks olema poolsünt)
4L Kanister oli 413.- EEK-i + 1L (98.- EEK-i; vana hinnaga oli veel müügis)

Mootorisse, koos õlifiltri vahetusega, läks 4,75 L
Autoks 318 iS (E36)

Niiet, see hind on tõusnud õlil. Aga eks see ole vististi seotud selle "aktsiisi" tõusmisega.

Aga eks näis, mis Castrol endast kujutab. Paljud mainivad, et "üle prahi" toode :D .

Tervitades

Tomso
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Noo nii lausa ju lust vahetada, kui 5 liitriga hakkama saab :lol: ise pean 7.5 sisse mulistama.
Aga ja Castrol ikka on üle prahi, see on selgemast selge.
Mercedes EQS 450+ 2022
Priit_P
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 01.07.2004 12:22 30
Peamine sõiduk: 545 e60
Asukoht: tln

Postitus Postitas Priit_P »

tmw kirjutas:Sai ka nädalavahetusel õlivahetus ette võetud.
Õliks sai siis pandud Gastrol 10W 40 GTX (peaks olema poolsünt)
4L Kanister oli 413.- EEK-i + 1L (98.- EEK-i; vana hinnaga oli veel müügis)

Mootorisse, koos õlifiltri vahetusega, läks 4,75 L
Autoks 318 iS (E36)
Ma jah ostsin sama õli sisse, samamoodi viisin neljase ja ühese kanku ja sain ühesest vähemalt pool tagasi. Kas siis Sinu 1,8-sse läheb rohkem õli kui minu vanasse 2,5-te???
Kasutaja avatar
vanaisa
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 07.10.2004 06:37 02
Asukoht: K.-Nõmme

Postitus Postitas vanaisa »

Tegelikult väärt arutelu. Kui ikka mõni õli oleks täiega piix, siis kapitali maailmas paneks tootja oma uksed üsna ruttu kinni. Üks on selge, et enamasti suudab iga libisev vedelik UUENA midagi määrida. Kuidagi aga oluliselt on siin arutelus jäetud tähepeanu alt välja õli pesemisomadused. Ometi on need ma ütleks et võrdväärsed, või isegi olulisemad libisemisomadustest.
Ausõna!!!! ma oma silmaga näinud mootorit, (küll suure traktori oma) millel olid karteris väntvõlli liikumise jäljed selles nn tahma, tolmu ja kehva ülekuumenenud õli paakunud saasta sees ja mootor töötas!!!!

Siit ka soovituslik iva: sünt. ja poolsünt on oluliselt parimad pesijad (mida ka Truumu väitis) Pannes aga eelnevalt odava mineraaliga sõitnud masinasse kohe selle parima - saame tulemuseks hullema jama kui oskate arvata. Kehva õli poolt sadestunud taaga lahtileotamise ja see lausa võrdväärne liivapeotäiega karteris.

Kel kahtlusi eelnevates õli kasutamistes, siis soovitaks siiski alustada poolsündiga ja õlivahetus mitte mingil juhul üle 10 000 tagant, Pigem, kui klapikambri kaane august vaatab vastu ümarad nurgad mustaks kõrbenud ja sadestunud kehva kvaliteediga õli saaste, siis filtri vahetus 5000 tagant ja õli vähemalt 10 000 . Loodetavasti peale paari/kolme õlivahetust saate asuda kasutama täissünti!!

Ehk keegi omi kogemusi jagab selles osas veel?
tmw
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
Peamine sõiduk: MB W212 E500
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas tmw »

Priit_P kirjutas:
tmw kirjutas:Sai ka nädalavahetusel õlivahetus ette võetud.
Õliks sai siis pandud Gastrol 10W 40 GTX (peaks olema poolsünt)
4L Kanister oli 413.- EEK-i + 1L (98.- EEK-i; vana hinnaga oli veel müügis)

Mootorisse, koos õlifiltri vahetusega, läks 4,75 L
Autoks 318 iS (E36)
Ma jah ostsin sama õli sisse, samamoodi viisin neljase ja ühese kanku ja sain ühesest vähemalt pool tagasi. Kas siis Sinu 1,8-sse läheb rohkem õli kui minu vanasse 2,5-te???
Ma arvan, et see kulu on ju normaalne, kui vahetan ka õlifiltri. Ise vahetasin, ja kõike nõudeid täites. Kui valasin 4L kanistri sisse, siis ootasin väheke, et reaalset õlimõõtu kindlaks teha vardal. Vardal oli see tase 2 mm üle miinimumi. Valasin siis 1L -sest pool ära. Ootasin väheke, sest tegelesin vahepeal ka õhufiltri vahetusega ja kontrollisin küünalde tahmavust või korrasolekut. Tulemuseks oli siis 2 mm alla max taset. Käivitasin mootori, et õlifilter täituks õliga ja õlisurve taastuks. Pärast seda lisasin veel ca. 220 grammi. Ootasin väheke ja mõõtsin uuesti. Tulem oli täpselt max piir. Ma küll ei tea kuidas BMW 2,5 L (141 Kw) (toim:olen ka omanud) suudetakse õlivahetus 4,5 L koos filtri-vahetusega teha, aga eks see maailm ole täis imesid. Minul läks alati BMW 525i-l, õlivahetuseks ikka kõvasti üle 6 liitri. Eks ma ole siis raiskava töövõtetega :D

tervitades

Tomso
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Postitus Postitas Kustas »

Tere,
oskab keegi mulle rääkida ESSO õlidest? Kallis? Kvaliteetne? Rahul?

Kustas.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Võidetavalt on Laki Tuningus praegu odavalt head õli saada. Tegu siis Gulf Racing 5W-60 täissünt õliga. Enda masinale kavatsen peale pea tegemist sisse kallata ja ära testida.

Ja minu andmeid vaadates läheb kusjuures 141kW 2.5L mootorisse 8L õli sisse vahetusel :)
Kasutaja avatar
Bitbull
Huviline
Postitusi: 118
Liitunud: 28.04.2004 22:30 11
Peamine sõiduk: E53
Telefon: 56996028
Asukoht: Pärnu, Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Bitbull »

meph kirjutas:
Ja minu andmeid vaadates läheb kusjuures 141kW 2.5L mootorisse 8L õli sisse vahetusel :)
Täitsa hullumaja, tegelikult on nii, et mina oma autole(seesama 141kW ja 2,5l) ostan 6L ja tilk jääb pealevalamiseks alles! Ja nii see ikka olema peakski!
Muide ESSO peaks nagu sinna kõrgema kvaliteedikontrolliga tootjate hulka jääma, paaril mersul sai 169000 km ulatuses sees proovitud ja nukad värgid tip topp ilma kulumisjäljeta. Ise alla Castroli ei hakka oma armukesele sisse jootmagi.
Priit_P
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 01.07.2004 12:22 30
Peamine sõiduk: 545 e60
Asukoht: tln

Postitus Postitas Priit_P »

tmw kirjutas: Ma küll ei tea kuidas BMW 2,5 L (141 Kw) (toim:olen ka omanud) suudetakse õlivahetus 4,5 L koos filtri-vahetusega teha, aga eks see maailm ole täis imesid. Minul läks alati BMW 525i-l, õlivahetuseks ikka kõvasti üle 6 liitri. Eks ma ole siis raiskava töövõtetega :D
Tomso
Lihtsalt mainin, et minu mootor kus 4,5 liitriga hakkama saadi on vana 12 klapiga 125kW mootor. Olen ka kuulnud et 141kw mootoritesse kõvasti rohkem läheb.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Ma olen 2 korda 2.5'sel praeguseks õli vahetanud ja mõlemad korrad läks suhtkoht täpselt 8L sisse..
tmw
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
Peamine sõiduk: MB W212 E500
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas tmw »

Priit_P kirjutas:
tmw kirjutas: Ma küll ei tea kuidas BMW 2,5 L (141 Kw) (toim:olen ka omanud) suudetakse õlivahetus 4,5 L koos filtri-vahetusega teha, aga eks see maailm ole täis imesid. Minul läks alati BMW 525i-l, õlivahetuseks ikka kõvasti üle 6 liitri. Eks ma ole siis raiskava töövõtetega :D
Tomso
Lihtsalt mainin, et minu mootor kus 4,5 liitriga hakkama saadi on vana 12 klapiga 125kW mootor. Olen ka kuulnud et 141kw mootoritesse kõvasti rohkem läheb.
Tervitus,

Minu poolsed vabandused Priit P, et ei lugenud täpselt sinu postitust. Kui nüüd järgi vaatan , siis on jah mainitud et eelmine mudel M52 mootorile. Sattusin kiiruga lihtsalt nö. "targutamise lainele" SRY

Tervitades

Tomso :D
Vasta