1. leht 1-st

M50 mootori kütusesurveregulaatori eemaldamine

Postitatud: 28.04.2007 17:02 50
Postitas raimo_r
mis moodi see kütusesurve regulaator pihustilati küljest ära käib? ringi käib küll seal aga ära ei taha tulla.

Postitatud: 28.04.2007 17:27 05
Postitas Cardo
häbi sulle Raimo :D

Postitatud: 28.04.2007 19:52 46
Postitas patrik
no siis mulle ka

Postitatud: 28.04.2007 19:54 37
Postitas patrik
samas mis sa tast torgid. kütuse survet ju tõsta pole mõistlik ( niigi 4 bar? )ja kui on katki siis lihtsam on uus latt panna

Postitatud: 28.04.2007 22:01 57
Postitas raimo_r
sai näidikuga variant ostetud :roll:

mõtlesin, et läheb tarvis kuna mootor on stroketud 2,8 peale. kui m50tu sisse panna 2,8 vänt, siis tõuseb surveaste 11,25:1'le. mul on lisaks peal tava m50 (mitte TU) kaan (väiksemad põlemiskambrid), seega on surveaste veel suurem.
regulaatori peal on kirjas 3,5bar.

Postitatud: 28.04.2007 22:16 15
Postitas patrik
m50 adapteerub kuni +20% kütusele kui vaja
ainult korralik lambda on vajalik

Re: M50 mootori kütusesurveregulaatori eemaldamine

Postitatud: 29.04.2007 08:34 13
Postitas truumu
raimo_r kirjutas:mis moodi see kütusesurve regulaator pihustilati küljest ära käib? ringi käib küll seal aga ära ei taha tulla.
Mingi kruvikas sinna musta ja hõbedase metalli kokkupuutepinna vahele ja kangutada
Tegime just Mephiga selle triki läbi :D
Regulaatorit hoiavad ainult rõngastihendid seal sees
Muidugi tuleb enne võru eemaldada

Postitatud: 29.04.2007 09:50 27
Postitas Aare
Mis küsimused :shock:

Postitatud: 29.04.2007 11:48 12
Postitas patrik
küsimused sellised et kuidas seda eemaldada nii, et midagi kõveraks ei painuta. minul ei ole õnnestunud igatages ja kuna tegin seda "lihtsalt huvi pärast" siis ei hakanud edasi lõhkuma

Postitatud: 02.05.2007 20:36 06
Postitas meph
Kui asjale mõistusega läheneda, siis saab ta täiesti komplektsena kätte. Truumuga koos eemaldatud isendile jäi ühe koha peale väike kriim ainult, mis annab märku sellest, et keegi mingit omaloomingut asja kallal teinud on.

Meie siis tegutsesime tandemis asja kallal truumuga. Kõigepealt üks kruvikas vahele ja siis teise kruvikaga kaasa aidata, et kokkupuutepind oleks võimalikult suur kruvikate ja regulaatori vahel. Seda siis selleks, et midagi kõveraks ei väänaks.

Ja küttesurve rennis on muideks tühikäigul 3 baari ja ilma vaakumita 3.5 baari.