Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mure siis selline, et kui hommikul külma mootoriga autot käima pannes hakkab auto kohapeal hüppana. Värin tuleb sisse ja terve auto nagu väriseb nagu mingi vana traktor:D Kas võivad olla mootoripadjad läbi või siis lihtsalt kinnitused lahti? Autoks sisi 524 TDA 90a E34
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
zeron kirjutas:Mure siis selline, et kui hommikul külma mootoriga autot käima pannes hakkab auto kohapeal hüppana. Värin tuleb sisse ja terve auto nagu väriseb nagu mingi vana traktor:D Kas võivad olla mootoripadjad läbi või siis lihtsalt kinnitused lahti? Autoks sisi 524 TDA 90a E34
selge... muidu pihusti tuli põleb küll... mootor käivitub ilusti. Ja soojenedes töötab ühtlaselt. ja seda ka miks autom. kastil külma mootoriga alles 4tuhande pöördepealt käiku vahetab?:S Viga õlis või kastis? Vahepeal läks õlivoolik puruks ja kastist jooks mõni liiter välja aga panin uut asemele. Läks nõksa üle maksimumi!
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Avastasin, et anduriga pihustil oli juhe lahti. Ühendasin uuesti kokku ja tuluke kustus ära. Kas on võimalik et ennem üks silinder ei töödand? Tundub nagu oleks autol minek paremaks kohe läind peale ühendamist.
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Vaevalt, see pihusti töötab samamoodi sõltumata sellest, kas juhe küljes või mitte. Sest see on ainult anduri juhe. Analoogne nt. M30 6.sil küünlajuhtmel oleva anduriga.
Muutus see, et nüüd oskab DDE täpselt pritsealguse aja paika panna.
Enne töötas ta avariirežiimil.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mootori töö pidigi paranema, sest väikestel pööretel on pritse algus pandud mingile turvalisele kaugusele ja täiskoormusel pritsitakse vähendatud kogus kütust.
SIA kustutamisest isegi kleeps olemas, loe sealt.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
mul vahel selline probleem et kohapeal seistes (mootor töötab) tuleb kapoti alt madalat kriginat ja auto nats väristab seejärel. Mul ka mootoripadjad äsja vahetatud...
Kas tegu sama asjaga ? Mul oli kütuse juurdelaske voolik veidi läbi ning lõigati jupp lühemaks ja pandi klambriga kinni. Auto vist nats lekib ka aga diisli lõhna tunda pole pigem mingi väga vedel õli taoline asi...
Mul ka mingi taoline anomaalia. Külma mootoriga väristab päris hullusti, aga liigub edasi hästi. Kui mootor soe on (u. 10 min sõitu), siis väristab gaasi lahti laskes ja minek läheb kehvemaks.