Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Et hakkas huvitama, kas on võimalik panna E39 bmw 523i-le turbot peale. auto ise aastast 1998.
kui palju see umbkaudselt võimsust lisaks ja palju see kogu süsteemi paigaldus maksma võiks minna?
uunp kirjutas:Et hakkas huvitama, kas on võimalik panna E39 bmw 523i-le turbot peale. auto ise aastast 1998.
kui palju see umbkaudselt võimsust lisaks ja palju see kogu süsteemi paigaldus maksma võiks minna?
nuh kalliks läheb kui korarlikult teha nii,et mootor ka kestaks, keerulistpole eriti miskit, kergem sul lihtsalt osta võimsam beemvee omale
No, korralik projekt ikka sinna 100k kanti tuleb vabalt ära, mis ikka kannataks ka igapäeva sõitu. 100k kuni....
Jõudu annab nii palju, kui palju rõhku paned. Jõu numbrit täpselt ei saa öelda niiviisi, iga mootor ju isemoodi kulund jne. Jõud oleneb kõik sellest, mis lisatarvikud ja mis seadistus ning kui palju rõhku julged panna.
ma tahakski teada, palju maksma umbkaudu läheb, et auto ikka kestaks kah?
noh koos kõikide pihustite, turbode jne. asjadega
lihtsalt hakkasin mõtlema...
Siia sobib lugu sellest kuidas kohalikud kutid panid kunagi 2101-le(siks) audi 200 turbo ja mingi vene veoki karpa, kütet võttis 3l 5km, teise käiguga põletas kummi ja mootor andis järgmisel õhtul otsad.
(kusjuures kõik asjaosalised olid meeldivalt üllatunud keegi neist ei uskunud et mootor nii kaua vastu peab)
Ei tea, kas läheb päris siia teemasse, aga originaalis ju 745 turbo olemas. Kui netist spekke vaadata, siis on ilma turbota sama mootor 735 peal ainult 32hp nõrgem? See sõidab siis mingi 0.1bar peal või miks see vahe nii väike on?
hmm millegipärast kõik siin loobivad 100k summasid jne, mina kahtlen selles,et niipalju läheks maksma kogu nali, vast 50k saaks hakkama samas mõõni kyla sepp võib ka ˇ15k valmis asja teha
toivoku kirjutas:hmm millegipärast kõik siin loobivad 100k summasid jne, mina kahtlen selles,et niipalju läheks maksma kogu nali, vast 50k saaks hakkama samas mõõni kyla sepp võib ka ˇ15k valmis asja teha
Maddafaker kirjutas:Ei tea, kas läheb päris siia teemasse, aga originaalis ju 745 turbo olemas. Kui netist spekke vaadata, siis on ilma turbota sama mootor 735 peal ainult 32hp nõrgem? See sõidab siis mingi 0.1bar peal või miks see vahe nii väike on?
Seal kasutati mingit 0,5 bar rõhku. Ja mootori surveaste oli madalam kui vabalthingaval - see mõjub kõvasti ka võimsusele.
Alpina suutis sellest M30 mootorist palju rohkem võtta ja üldse on M30 väga hea alus turbotamiseks ka 1000hj sellest mootorist ei ole utoopia (ehituse eelarve läheb küll päris karmiks).
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Silwer kirjutas:
Alpina suutis sellest M30 mootorist palju rohkem võtta ja üldse on M30 väga hea alus turbotamiseks ka 1000hj sellest mootorist ei ole utoopia (ehituse eelarve läheb küll päris karmiks).
25000$ eest saab Rootsist 'ready & turn-key' 1000hj S38 turbomootori. Seega milleks ise jalgratast leiutada
Silwer kirjutas:
Alpina suutis sellest M30 mootorist palju rohkem võtta ja üldse on M30 väga hea alus turbotamiseks ka 1000hj sellest mootorist ei ole utoopia (ehituse eelarve läheb küll päris karmiks).
25000$ eest saab Rootsist 'ready & turn-key' 1000hj S38 turbomootori. Seega milleks ise jalgratast leiutada
sellest summast sain aru jah... aga praegu ei leia üles kus see leht on... oli yhest M3'ele turbo kukile lykatud ja dynos rattast 1100hp tõmmatud.... täpsemalt modifikatsioonidest ei räägitud aga ilma töörahata räägiti summadest 50k$
sinu antud lehelt ei leidnud ka seda mootori pakkumist
uunp kirjutas:aga automaatkastiga 523i-l on vaja aut. kastiga kah midagi sukerdada vms? kuna see kast ei pruugi vastu pidada...
Automaatkast ei pea niigi vastu. Aga üldiselt, kui sul selle autoga just mingit erilist lapsepõlvest kestvat emotsionaalset sidet pole, siis kuula targemaid ja kogenumaid inimesi ja osta pigem E39 M5, kui jõudu juurde tahad. 523-le turbo aretamine on nii poolkõva projekt kui üldse olla saab (kui jätta kõrvale nt 520-le turbo aretamine). Mida on peale hakata 250hj üherattaveolise autoga? LSD kit ainuüksi maksab juba miski 35-40K E39-le.
antud mootorist jääb turbotamisel alles plokk, väntvõll, plokikaan ja sisselase ka võibolla. kõik muu tuleb ümber teha või välja vahetada.
tegelikult tuleks panna ka malmplokk.
raimo_r kirjutas:antud mootorist jääb turbotamisel alles plokk, väntvõll, plokikaan ja sisselase ka võibolla. kõik muu tuleb ümber teha või välja vahetada.
tegelikult tuleks panna ka malmplokk.
olens uth kindel,et ei tuleks nii kõva ymber ehitust teha, egas sa ei pea ju sõitma 1,0 bariga, või dka ju 0,3 bariga sõita