Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Täna sai just 200 eeki puruks rattapoldi välja koukimise eest makstud, nii et isegi tasub ehk osta neid kirveid polte vahest, et siukest jama kaela ei saaks.
Rattapoltidega ei tohiks midagi juhtuda kui on õige momendiga pingutatud.
Viimati suutisid Tartus oopeli esinduses mehed mul tagarattal poldid nii kinni keerata, et meetrise pikendusega keerasin ühe padruni puruks, teise kvaliteetsemaga õnnestus 3 polti lahti saada, viimane läks pooleks
Märjamaa Kummimehes keerati mu ühel autol kinnikeeramisel kolm polti pooleks ja teisel autol lihtsalt nii kinni et lahtikeeramisel sai paar korralikku võtit ära lõhutud ja neljal poldil keermed nahkas ( ja need pole mu ainukesed halvad kogemused selle firmaga , enam kunagi sinna oma autot ei vii )
Kui kummifirmades käite, nõudke (valuvaljel kohe kindlasti) poltide kinnikeeramist dünamomeetrilise võtmega - moment 110 NM
muidu ei saa pärast polte mingi võtmega lahti
ma tahaks teada kes te tõesti keerate rattapolte jõuga kinni. st. jalaga. päripäeva vint keerab ennast ise kinni.
mingil põhjusel on jaapani masinatel (vähemalt mõnedel) tagurpidi vindiga rattapoldid. mis selle otstarve, ei tea. võibolla välistab siis poltide kinnisöömist.