K:Sachsi amortide kohta

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
marko323
Huviline
Postitusi: 1050
Liitunud: 14.08.2006 16:35 52
Asukoht: saue

K:Sachsi amortide kohta

Postitus Postitas marko323 »

kas kellelgi on olnud kogemusi Sachsi amortide kohta e34 all,kuidas need vastu peavad ja kas tasub neid auto alla panna?
Kasutaja avatar
leho57
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 10.02.2007 21:00 12

Postitus Postitas leho57 »

huvitab sama teema, algul valiti sachsid välja aga siis läksind ikkagi bilsteini teed ja sain sõbrahinda ka veel. lihtsalt huvitab kui palju vahet siis on...
E34 525 tds - müüdud
Kasutaja avatar
Ingmar
Huviline
Postitusi: 589
Liitunud: 10.02.2005 12:46 17
Asukoht: Tartu

Re: K:Sachsi amortide kohta

Postitus Postitas Ingmar »

marko323 kirjutas:kas kellelgi on olnud kogemusi Sachsi amortide kohta e34 all,kuidas need vastu peavad ja kas tasub neid auto alla panna?
Sellel ajal, kui su auto tehasest välja vuras, siis veel sobisid alla panna ja Bmw AG seda ka tegi.
Amortide kohta on palju räägitud ja mitu teemat olemas nii Sachside kui ka Bisteinide kohta.
Kasuta otsingut.
Kasutaja avatar
Rando535
Huviline
Postitusi: 295
Liitunud: 29.06.2006 18:58 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rando535 »

Minu E39 Mveermikul on väidetavalt Sashi amordid originaalis.
Enamasti ikka nii ma arvan mida kallim firma seda parem ta on.
Nagu BMW maksab rohkem kui Opel, kuigi sõidavad ilusti mõlemad :D
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Minu auto all on sach kestnud ca 90000 km ja viimasel ülevaatusel selgus, et esimesed 60% juures ja tagumised 50% juures.
Kui on levinud jute, et sach ei ole enam nii hea kui oli mõned aastad tagasi.
Ise soovitaks ja endalegi valin uueks amordiks bilsu või siis boge.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
MadMan
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 21.10.2005 10:20 14

Postitus Postitas MadMan »

Bilsteini odavam ots pole ka mingi asi.
Kasutaja avatar
M4rt
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 09.03.2004 16:13 21
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas M4rt »

Oijah, bilsu odavam ots on igal juhul kordades parem kui sachs või mingi boge.

Mina küll ei mäleta,et 2a garantii korras oleks pidanud bilsteini amorti välja vahetama, sachi ja muud jama tuleb iga päev kordades. Eestis kestavad ainult Bilstein ja Koni.
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

M4rt kirjutas:Oijah, bilsu odavam ots on igal juhul kordades parem kui sachs või mingi boge.

Mina küll ei mäleta,et 2a garantii korras oleks pidanud bilsteini amorti välja vahetama, sachi ja muud jama tuleb iga päev kordades. Eestis kestavad ainult Bilstein ja Koni.

Mina väidaksin vastupidist :) Võibolla on mul vedanud aga.. olen ise Sachsiga sõitnud 2a - eelmine nädal käisin ülevaatusel ja tulemus ikka megahea
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
antoshka
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 20.05.2004 13:59 29

Postitus Postitas antoshka »

siim_s kirjutas:eelmine nädal käisin ülevaatusel ja tulemus ikka megahea
Ülevaatusel 10a tagasi tehases pandud originaal amordid näitasid 75%... aga sõites tundsin et üldse ei tööta... võtsime lahti, amordid olid tühjad, surnud... siis ärge rääkige et ülevaatusel need numbrid midagi näitavad... Panin Sacsh - enam vähem...

Bilsud mulle ei meeldi, isegi uue Bilsud ei tööta korralikult kui tee on aukude täis, enamus tänavatest Tallinnas on sellised...
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

antoshka kirjutas:
siim_s kirjutas:eelmine nädal käisin ülevaatusel ja tulemus ikka megahea
isegi uue Bilsud ei tööta korralikult kui tee on aukude täis, enamus tänavatest Tallinnas on sellised...
Töötavad ja kuidas veel!!!
antoshka
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 20.05.2004 13:59 29

Postitus Postitas antoshka »

Veljo_V kirjutas:Töötavad ja kuidas veel!!!
mulle ei meeldi , võib olla mul ei ole nii palju kogemust amortide valimisega , aga auto hüpab traektooriast kogu aeg, kogu veermik kontrollitakse kord kuus või tihedam .... võib olla sõidu stiil on selline... :roll: ma ei tea, isegi fordiga on mugavam sõita kui mu 3-ga
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

antoshka kirjutas: aga auto hüpab traektooriast kogu aeg
mis mooodi hüppab traektooriast....????
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Traektooria.. huvitav sõna.. :lol: Aga silmas on vist peetud seda, et auto otsib teed ...
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Kui otsib teed siis hakka ikkagi pihta rehvidest, veermikust jne, mitte ära hakka süüdistama amorte!
antoshka
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 20.05.2004 13:59 29

Postitus Postitas antoshka »

AARE530 kirjutas:Traektooria.. huvitav sõna.. :lol: Aga silmas on vist peetud seda, et auto otsib teed ...
ei .. ei otsi teed , aga hüppab ... rattad maast ja lendab kuni järgmise aukudeni ... veermik on korras - 100 korda kontrollitud erinevates kohtades , 100 korda reguleeritud ... rehvid uued ... ainukene asi mida ma võin süüdistada on amortid - need peavad tagastama et auto ei hüppaks ...

mina ei oska päris hästi eesti keelt ja ei tea kas on selline sõna nagu trektooria või ei ole ... vene keeles see sobib mõistusele väga hästi ...
hansu
Huviline
Postitusi: 1384
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: BMW F11 535D ´13

Postitus Postitas hansu »

Mul ka Billud ja ei ütleks et head, auklikul teel ikka rattad ei püsi hästi maaga kontaktis. Eriti just esimesed ja keeramise peal? Ja tagaots õõtsub ikka liiga palju maanteel.
antoshka
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 20.05.2004 13:59 29

Postitus Postitas antoshka »

hansu kirjutas:Mul ka Billud ja ei ütleks et head, auklikul teel ikka rattad ei püsi hästi maaga kontaktis. Eriti just esimesed ja keeramise peal? Ja tagaots õõtsub ikka liiga palju maanteel.
jah, vot sama asi... mina ei ole üksi, kellel on selline probleem...
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

antoshka kirjutas:
hansu kirjutas:Mul ka Billud ja ei ütleks et head, auklikul teel ikka rattad ei püsi hästi maaga kontaktis. Eriti just esimesed ja keeramise peal? Ja tagaots õõtsub ikka liiga palju maanteel.
jah, vot sama asi... mina ei ole üksi, kellel on selline probleem...
e39 sachs M amort on pehmem kui B8, kuidas ta sul õõtsuda saab? mul küll ei õõtsu, hetkel on ees B8 ja taga veel tehase originaalid (sachs) M-fahrwerk. suht mõnus on sõita ei mingit õõtsumist isegi 2xxkm/h kiirustel :D
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

antoshka kirjutas:
siim_s kirjutas:eelmine nädal käisin ülevaatusel ja tulemus ikka megahea
Ülevaatusel 10a tagasi tehases pandud originaal amordid näitasid 75%... aga sõites tundsin et üldse ei tööta... võtsime lahti, amordid olid tühjad, surnud... siis ärge rääkige et ülevaatusel need numbrid midagi näitavad... Panin Sacsh - enam vähem...

Bilsud mulle ei meeldi, isegi uue Bilsud ei tööta korralikult kui tee on aukude täis, enamus tänavatest Tallinnas on sellised...
Jäägu siis see ülevaatus sinna paikka. Koht oli samas uus ja seadmed ka vast uued (õismäe ringi vastas üle tee, Arctic clubi juures, Ehitajate tee 116)
Samas oma tunnetus on oma tunnetus ja selle järgi olen ma kindlalt nelja rattaga maas püsinud. tean väga hästi milline on efekt sõites "mokas" amortidega
Kui amort väljast õline siis, tõsi - ta on tühi ja läbi. Sellist välist efekti pole ma veel enda puhul täheldanud. Fakt on, et Bilstein ja Sachs on mõlemad ikkagi korralikud firmad ja suur osa amordi elueast sõltub ikkagi sõidustiilist.
Nii arvan mina.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
Kasutaja avatar
leho57
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 10.02.2007 21:00 12

Postitus Postitas leho57 »

ei oskagi kohe kaasa rääkida, kuid bilsteini amordid on ostetud ja kohe kohe saab need ka alla pandud, eks siis näeb mis puust need tehtud on...
E34 525 tds - müüdud
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Bilsu valikust veel niipalju, et B4 -d võiks küll rahule jätta.
Keerake B6 -d alla, siis ei kurda küll ükski teist, vähemalt mina seda ei usu.
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Kristjan_K kirjutas:Bilsu valikust veel niipalju, et B4 -d võiks küll rahule jätta.
Keerake B6 -d alla, siis ei kurda küll ükski teist, vähemalt mina seda ei usu.
Õige jutt ,b6-tega ülimalt rahul :lol:
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Kui hüppab , siis on äkki vedru liialt jäik.
Omal see kogetud.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1975
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Tarmo kirjutas:Kui hüppab , siis on äkki vedru liialt jäik.
Omal see kogetud.
Just, eriti kui on jäik vedru ja sellega mittesobiv pehme amort, mis ei suuda vedru võnkeid summutada.
antoshka
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 20.05.2004 13:59 29

Postitus Postitas antoshka »

Ilves kirjutas:
Tarmo kirjutas:Kui hüppab , siis on äkki vedru liialt jäik.
Omal see kogetud.
Just, eriti kui on jäik vedru ja sellega mittesobiv pehme amort, mis ei suuda vedru võnkeid summutada.
tuleb siis, et originaal vedru on liiga jäik ja bilsu B4 amordid on mittesobivad ... :D

ja veel, kohe tekkis küsimus , kas siin jutt läheb sportlikutest amortidest nagu B6, või tavalistest B4 ja tavalistest Sacsh?
Ei ole vaja neid segada - B4 on üks asi ja tehakse ühe tehnoloogiaga , aga B6 on ikka teine asi. Ostes B6 ei saa rääkida B4 kvaliteedist.

Nii arvan
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Ilves kirjutas:
Tarmo kirjutas:Kui hüppab , siis on äkki vedru liialt jäik.
Omal see kogetud.
Just, eriti kui on jäik vedru ja sellega mittesobiv pehme amort, mis ei suuda vedru võnkeid summutada.
Endal samamoodi kogetud - autol all tehasemadaldus ja sportvedrustus ... autot ostes olid all kuuvanused Sachs'id - mõttetud. Kas oli eelmine omanik lasknud paigaldada mingid pehmed tavaamordid või on Sachs jube saast aga auto rattad auklikul teel tee küljes küll ei püsinud.
Alla läksid Bilsu B8 ja juhitavus paranes märgatavalt.
Indrek
hansu
Huviline
Postitusi: 1384
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: BMW F11 535D ´13

Postitus Postitas hansu »

Tarmo kirjutas:Kui hüppab , siis on äkki vedru liialt jäik.
Omal see kogetud.
Vedrud on origilaalid ja ütleks et pigem pehme.

Plaan on panna tehase madaldus (-15mm), et mis amort sinna sobiks kõigeparemini? B6 või midagi Sachsi/Boge toodangust?
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

b6 amort sobib madaldusvedruga ka?
Kasutaja avatar
Ivo81
Huviline
Postitusi: 190
Liitunud: 23.05.2007 12:12 55
Peamine sõiduk: BMW 525i

Re: K:Sachsi amortide kohta

Postitus Postitas Ivo81 »

Vana teema aga lisan ka enda kogemuse Sachsi'ga.
Nõustun siin ühe eelkõnelejaga, et auto hüppab vastikult ja tõesti otsib trajektoori kui natukenegi konarusi on teel.
Algul oli väga hea kuid umbes peale 500km läbimist hakkas siis see pihta. Nt. kui vähegi järsemas kurvis on mõni konarus siis auto jube vastikult hüppab ehk teel püsivus on kehva ja kogu aeg Tallinna teedel tuleb roolida, et auto otse sõidaks. Veermik korras ja vanade amortidega oli kõvasti parem v.a. see, et 1 tegi häält mille tõttu ka vahetusse läksid.
Ühesõnaga ei ole Rahul selle toodanguga kuigi peaks olema BMW original amort, aga uskuge ei ole.

Mingi aeg lähen teen uuesti sillastendi, kuigi ma kahtlen, et selles asi on. Enne amordivahetust oli sõitmine väga mõnus, ainult häälitses.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: K:Sachsi amortide kohta

Postitus Postitas arnis »

Mul on veel sellist infot, et Sachsid on alumiiniumist, kuid Bilkud terasest.
Vahe on siis selles, et sachid kaaluvad vähem, kuid bilkud võiksid kauem kesta.
"Amortiseerimata kaalu" vähendamine on tegelikult ülimalt tähtsal kohal.
Mida rohkem kilogramme august läbi sõidavad, seda kõvem on pauk.
Seetõttu on ka BMW veermik poolenisti alumiiniumist - sõidumugavuse tõstmiseks.
Need, kellel on all rasked 17" rattad, võiksid eelistada niikuinii bilkusid sachidele.
Mina enam kunagi üle 8kg kaaluva velje alla ei pane. Peale seda, kui mul läksid 6kg-sed
originaalid alla, on sõitmine lust ja lillepidu :D Lisaks, on mul kolm õõtsa esiveermikus
veel täpselt samavanad nagu auto, aastast 2001 :D Tahan et veel 10 aastat nii oleks :mrgreen:

Eelmine omanik vahetas aga esiamordid ära, pani mingi küsitavad alla, uuest peast kolksub,
töötab küll, ei leki ega midagi, aga sillas on kolks. Kontrollis öeldi, et õõtsad kõik korras.
Ise kahtlustan, et eelmine omanik jättis vanad amorditugilaagrid, võibolla see koliseb :mad:
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Vasta