klõbin

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

klõbin

Postitus Postitas bemarifan »

selline probleem et kui anad gaasi siis mingi 4000-5000 põõrde juures lööb klõbina sisse, aga kui hoiad samadel põõretel kaob ära klõbin, milles võib olla probleem?
truumu

Postitus Postitas truumu »

kehv kütus, vale süüde...
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Postitus Postitas bemarifan »

mis moodi e34l süüdet regullitakse, sõidan muidu põhiliselt favora 98 ga
truumu

Postitus Postitas truumu »

ega saagi ilma proget muutmata :)
mis mootor on?
milline klõbin: detonatsioon või mehhaaniline klappide klõbin?
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Postitus Postitas bemarifan »

mootor on 95 kw 12 klapiline e34 oma, klõbin tekib põõretel 4000-5000, üpris suur, tuleb mootori ülevalt, kui alt tuleks siis arvaks et saaled, kui hoiad gaasi peal mingi 5000 peal siis kaob nagu ära, muidu klapid teevad kah omajagu häält.
truumu

Postitus Postitas truumu »

lõhnab nagu kulunud nukkvõlli järgi, muidugi peaks kuulama...
netist vähe abi :)
kisu klapikambri kaas maha(ühtlasi regulli ka klapid ära!) ja vaata, mis nägu nukk on ;)
Kasutaja avatar
Rain
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 29.12.2003 14:07 56
Asukoht: Tallinn

nõuanne

Postitus Postitas Rain »

ma arvan et sa peaksid laskma nookurid ära vahetada. Endal oli -85 a- 520-l sama värk et hakkas sellist teravat häält tegema aga mul oli see kogu aeg mitte teat. pöörete juures. Remondis selgus et 3-4 nookurit olid nii kulunud et ei aidanud seal enam treimine ka. Pärast vahetust töötab väga vaikselt. Mingit klõbinat küll ei ole. Rain
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

See pööretevahemik on kahtlane. Kas umbes katist tingitud back-pressure ei või sedasi avalduda? Jõudu mootoril on ikka selles pööretevahemikus?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Postitus Postitas bemarifan »

see klõbin mis läbi käis oli saalekas, aga peale selle on veel mingi klõbin, mis sarnaneb õmblusmasina omaga.
Seega kus saab klappe norm hinnaga regullida.
Kasutaja avatar
Bitbull
Huviline
Postitusi: 118
Liitunud: 28.04.2004 22:30 11
Peamine sõiduk: E53
Telefon: 56996028
Asukoht: Pärnu, Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Bitbull »

bemarifan kirjutas:see klõbin mis läbi käis oli saalekas, aga peale selle on veel mingi klõbin, mis sarnaneb õmblusmasina omaga.
Seega kus saab klappe norm hinnaga regullida.
Parima naudingu saab omas garaazhis õhtul mõnusasti õllega nokitsedes, ja võib oma töö üle ka kindel olla :D
Aga eks muidu sõltub ike linnast kus asud! Näiteks Tartus ma teaks spetsialistid soovitada - Tallinnas mitte!
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

tallinnas 5062088 abx. :)
Mercedes EQS 450+ 2022
sneezer
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 28.06.2004 18:38 53
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas sneezer »

kui paned puu pulga vastu plokki ja kuulad siis peaks olema kuulda kust kohast se klõbin tuleb. Kui on altpoolt selline spetsiifiline klõbin siis arvatavasti saaled. Kas klõbin on tava koormusel või tekib ainult suurel töökoormusel? Kütuses vaevalt et viga on kui selline kütus on kasutusel
saab klepse, reklaami ja kõike muud : tellige julgelt
Priit_P
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 01.07.2004 12:22 30
Peamine sõiduk: 545 e60
Asukoht: tln

Postitus Postitas Priit_P »

Puupulga vastu plokki? mismoodi sellest targemaks peaks saama?
Äkki räägid lähemalt.
sneezer
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 28.06.2004 18:38 53
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas sneezer »

Pulk vastu plokki ja kõrv vastu pulka. Nii on ni mõnelgi autol välja uuritud kus ja kas klõbin on. Proovida igatahes võib. kaotada pole midagi. me just uurisime ühel 318-l milles viga oli ja lahtivõttes oli ennustatud viga täiesti olemas
saab klepse, reklaami ja kõike muud : tellige julgelt
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4222
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

osta apteegist kuulamisaparaat parem. peris vana indiaanlast pole ka mõtet mängida :P
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
sneezer
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 28.06.2004 18:38 53
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas sneezer »

kui ei tagha indiaanlast mängida siis raiska raha diagnostiks ja muudeks uuringuteks. pakkusin lihtsalt kõige lihtsama variandi välja. Ühesõnaga kui ei kõlba kodumaised variandid siis küsige abi asjatunjalt ja las tema kasutab oma viise uuringutks.
saab klepse, reklaami ja kõike muud : tellige julgelt
Kasutaja avatar
rzz
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 27.08.2004 21:10 14
Asukoht: TLN-KSK
Kontakt:

Postitus Postitas rzz »

heip,

ei hakkaks eraldi teemat selle asja jaoks tegema ning kurdan oma mure siia samma ära.
Nimelt E34, 1990, M50 mootoriga ning samugi klõbinateema. Nimelt kohati on kohati mitte. Klõbin käib kaasas mootori pööretega (st mida kõrgemad pöörded seda tihedamini klõbiseb) samas kohati kaob klõbin täiesti ära. (näit. auto seisab, mootor klõbiseb siis kaob ära klõbin ning siis tuleb vaikselt tagasi .. nagu keegi oleks vahepeal klõbinal heli maha keeranud ja sis vaikselt juurde kruvima hakanud).

Oskab keegi selle kohta midagi öelda ? Eelkõige huvitaks see, mis hinnaga seda pulli korda saaks kui mingid tükid kulunud on. Ise ei ole ei oskusi ega ka vahendeid, et plokikaant maha võtta ja mingeid nukke või asju vaadata.

terv,
rzz
I had a life once. Then I bought a BMW
Kasutaja avatar
Bitbull
Huviline
Postitusi: 118
Liitunud: 28.04.2004 22:30 11
Peamine sõiduk: E53
Telefon: 56996028
Asukoht: Pärnu, Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Bitbull »

Oihh!
Ikka seesama hüdrotõukurite klõbin ongi, mis muud. Eks vaheta kõigepealt õli ära ja kasuta korralikku pesu enne seda(seespidist). Vaata kas mõjub ja siis hakka raha koguma hüdrotõukurite ostuks. Kui väga pinda käib muidugi. A kui ei käi, siis sõida rahumeeli edasi.
Kasutaja avatar
rzz
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 27.08.2004 21:10 14
Asukoht: TLN-KSK
Kontakt:

Postitus Postitas rzz »

õlinäidik näitab jah.. ainult 1 rohelist pulka 4 asemel.. eks aasta ole viimasest õlivahetusest möödas kaa..
kas õlivahetus võibki mure lahendada ?
I had a life once. Then I bought a BMW
Kasutaja avatar
Bitbull
Huviline
Postitusi: 118
Liitunud: 28.04.2004 22:30 11
Peamine sõiduk: E53
Telefon: 56996028
Asukoht: Pärnu, Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Bitbull »

Ta võib probleemi oluliselt leevendada ja edaspidi väga heade pesemis ja libestusomadustega õli kasutades asi leebub,kuid ei kao, sest tõukurid siiski saastunud ja sealt see saaste siiski ilma välise abita ei eraldu. Võimalik, et ka mingi kulumus mängib rolli, sest on isikuid, kes neid korralikult läbi pesid ja lahti kiskusid aga ainult osad hüdrotüukurid jäid seepeale vait.
Vasta