1. leht 1-st

pidurdamisel rool võbeleb

Postitatud: 13.02.2003 18:04 24
Postitas Raivo
selline imelik asi, et kui sõita u 80km/h ning siis pidurdada u 40km/h peale, hakkab rool käes tudisema. vahet pole kas järsku või sujuvalt.
rattad on barlanksis, kettad sirged.

mida peaks ette võtma. u 1.5 kuud tagasi tekkis selline imelik võbin. mingid puksid?

Postitatud: 13.02.2003 18:08 04
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
selline imelik asi, et kui sõita u 80km/h ning siis pidurdada u 40km/h peale, hakkab rool käes tudisema. vahet pole kas järsku või sujuvalt.
rattad on barlanksis, kettad sirged.
mida peaks ette võtma. u 1.5 kuud tagasi tekkis selline imelik võbin. mingid puksid? [/quote]

Piduriklotsid kõverad:D
Ei see pole üldse nali, pidurda paar korda
asfaldil 100 peal stopini ning siis kaob ära.
E28-l on täheldada siis, kui 200 pealt kaks
kord pidurdada. Seletaks klotside hõõrdpinna
kõverdumisega.

Postitatud: 13.02.2003 18:11 10
Postitas Raivo
kusjuures probleem tekkis küll mõni aeg peale piduriklotside vahetust.
no eks ma proovin siis räige pidurduse teha.
näis kas aitab.
thnx.

Postitatud: 13.02.2003 19:54 46
Postitas Cardo
:) ära plokki lase :) ..... see ei aita :) . Mul oli sama jama kui vahetasin pidiriklotse ! Aga paarist pidurdusest ei piisanud . Lõpux aitas kui lasin pidurikettad ära treida :) . Sauel mingi muhe vana võttis altuurakorras ette . Ülejäänud tahtsid kirvest. Isegi oleks odavam olnud romulast korralikud võtta. Aga vibra võib ka rooliotsast või mõnest sillapuxist tulla. ST, et pidurdusel hakkab ratas otsima kergemat teed ja hakkab pux või sarniir logisema---- see võib ka roolile räigelt kanduda. E28 on ikka jubedus küll oma esisilla suhtes -mina saan neid sarniire, puxe ikka peris tihti vahetada , eriti kui pillile veidike valu ka anda ! Sinu probleem peaks kergermini lahendatav olema.

Postitatud: 13.02.2003 22:01 05
Postitas Eerik_K
Yldiseöt lood sellised uued klotsid tahavad sissesõitmist ca 200-300km. Siis nagu just eriti tugevalt ei soovitatagi pidurdada, Kuna hõõrdumine pole yhtlane ja võib kettad ka kõveraks ajada. Tegelt nii hull pole asi. Yldiselt mul oli see asi et pidurdamine polnud nii efektiivne.
Samas kas oled ikka kindel et kettad sirged?
Kysimus siis selline kui teed mitu suuremat pidurdamist kas võbin läheb kõvemax?
Mul üks ketas(ees vasak) kuuma saanud see kylmast peast sirge, piisab paar kõvemat pidurdamist nii nt 100-50 kui tuleb võbin sisse

Postitatud: 14.02.2003 08:04 19
Postitas Raivo
[quote][i]Algselt postitas Eerik_K[/i]
Yldiseöt lood sellised uued klotsid tahavad sissesõitmist ca 200-300km. Siis nagu just eriti tugevalt ei soovitatagi pidurdada, Kuna hõõrdumine pole yhtlane ja võib kettad ka kõveraks ajada. Tegelt nii hull pole asi. Yldiselt mul oli see asi et pidurdamine polnud nii efektiivne.
Samas kas oled ikka kindel et kettad sirged?
Kysimus siis selline kui teed mitu suuremat pidurdamist kas võbin läheb kõvemax?
Mul üks ketas(ees vasak) kuuma saanud see kylmast peast sirge, piisab paar kõvemat pidurdamist nii nt 100-50 kui tuleb võbin sisse [/quote]

tänud kõigiline info eest.
hmm..pidurikettad oma arust sai nagu küll "sisse sõidetud", st ei pidurdanud väga aktiivselt.
eks proovin siin välja käidud variante siis.

Postitatud: 31.08.2003 17:20 23
Postitas Joel_H
Kas leidsid probleemile lahenduse ??
Endal sama lugu - avaldub siis, kui kiirus on üle 100 ja pidurit suht õrnalt vajutada. Ees on küll uued kettad ja klotsid, aga need peaks juba sisse olema sõidetud küll. Autoks E34 (ABS).

Postitatud: 01.09.2003 08:15 18
Postitas Raivo
tallasin kõvasti pidurit. 100->0 km/h ja nii ikka mitu mitu korda.
ning veidike oli ka asi selles, et rattad olid barlanksist väljas.
ja suvevelgedega kadus asi peaagu et ära.

mingi müstika äkki...
;)

Postitatud: 01.09.2003 18:24 02
Postitas Muhv
Minul lõppesid need värinad E36-l tagumiste ketaste ja klotside vahetusega.
Üldiselt on nii - 1. rattad balassi, 2. kui väriseb rool - esikettad 3. Kui väriseb ainult pedaal siis tagakettad.