1. leht 1-st

probleemid m30b34 mootoriga

Postitatud: 15.07.2007 10:44 20
Postitas ravic
Peale pikemat seismist käivitub halvasti, silindrid kütust täis, töriseb ja hoov paksult sinist tossu täis. Kui 100m sõita korralikult gaasi andes siis probleem kaob, edasi enam ei uputa. Vahetanud olen: vaakumvoolikud(olid juba mõrased ja kõvad),külmkäivituspihusti, kütuse surveregulaatori. Diagnostika soojast peast mingeid anomaaliaid ei täheldanud st. küünlajuhtmed, pihustid jne. peaks korras olema. Eriti halb käivitamine on just jahedal ja niiskel hommikul siis kipub peale käivitumist välja surema. Kas kogub niiskust kuskile? Samas niipalju kui ma pistikuid ja klemme olen lahti ühendanud on need puhtad olnud. Kas ahelas on kuskin mingi relee mis niiskust korjab?? Eks ma pea uuesti diagnostikasse minema aga ehk on kellelgi ideid või samalaadseid kogemusi?
PS. kütusekulu on normis

Postitatud: 15.07.2007 11:32 24
Postitas Cardo
Niiske hommik võib viidata ka küünlajuhtmete lekkimisele.

Re: probleemid m30b34 mootoriga

Postitatud: 15.07.2007 11:43 07
Postitas ruut
ravic kirjutas:Kas kogub niiskust kuskile?
Jagaja kaane alla?

Postitatud: 15.07.2007 12:07 44
Postitas ravic
No ei tea, viiekal (m30b25) samad probleemid kuid sinna said ostetud uued küünlajuhtmed, jagaja kaas ja rootor :roll: Viga jäi.

Postitatud: 18.07.2007 11:40 51
Postitas hanno
Tõstsin teema üldise alla teema algataja soovil.

Postitatud: 18.07.2007 19:11 44
Postitas truumu
Mõõda alustuseks silindrisurved ära

Postitatud: 18.07.2007 19:43 31
Postitas ravic
Eks ma proovi, kas sellel sinu antud diagnostikalehel on need kirjas kuskil? Võrdluse mõttes siis. Lehelt leidsin kuupäeva 11. 05. 07. siis midagi halba ei maininudki mulle, keerasid küttesegu paika ja soovitasid klappe reguleerida. Siin lõunaosariikides ei saada soome keelest jagu hästi. Ja imelikul kombel mõjub selline "tatine" ilm halvasti. Viiekas, millel oli sama probleem(m30b25) käivitus näiteks -20. kraadise selge külma ilmaga paugust aga sula ja lörtsi peale turtsus küll. Mul tunne, et tegu mingi lihtsa jubina või probleemiga, pihta ei saa lihtsalt.

Postitatud: 19.07.2007 07:12 08
Postitas truumu
Kui ma soovitasin klappe reguleerida, siis olid surved paigast ära
Aga niiskus neile ei mõju
Vaata, mis jagaja kaane all toimub
See on koht, mis kogub öösel niiskust
Ülelöögi jäljed peaksid selgelt näha olema
Samuti vaata üle rootori põhi

Postitatud: 28.07.2007 10:30 20
Postitas ravic
Nii klapid reguleeritud, jagaja ja juhtmed ok. Diagnostika siis: keerati küttesegu lahjemaks, andurid peaks ok olema... aga. Käivitub kohe kuid pöörded kukuvad korraks alla ja siis käib normaalselt edasi, tossuga enam ära ei lämmata. Täna hommikul suri välja peale käivitamist kaks korda. Kergelt gaasi vajutades jäi tööle. Kas on võimalik et segusiiber jääb mingisugusesse asendisse kinni korraks? Millega teda läbi loputada,karburaatorite puhastamiseksmõeldud vurtsuga? Kui oleks 100% kindel siis ostaks uue aga ...

PS. jube peavalu on Tartus sellisele autole diagnostikat saada

Postitatud: 28.07.2007 21:06 10
Postitas truumu
Millega teda läbi loputada,karburaatorite puhastamiseksmõeldud vurtsuga?
Täpselt
Ja tühikäigu regulaator ka

Postitatud: 29.07.2007 09:11 27
Postitas ravic
OK tänud suured, proovin veel puhastada kui tulemust ei anna siis ostan uue.

Postitatud: 02.08.2007 17:30 23
Postitas ravic
Eile tulistasin pool pudelit puhastusainet läbi segusiibri aga hommikul ikka sama jant :evil: Ära hakkan väsima sellest jamast juba. Sõidust tulles käib kui kulda aga peale seismist hakkab pirtsutama. Tuleb vist UM tellimus teha? Kui pealinna poole asja on tulen diagnostikast läbi ja võtan võrdluseks vanad lehed kaasa.