Igasugu elektroonilised abimehed BMW'l
Postitatud: 20.09.2007 07:56 19
Tere.
See otseselt küll ei käi BMW kohta, vaid üldisemalt üldse autode.
Võib-olla veidike rumal küsimus, kuid keegi äkki oskab mulle seletada ära Stabiilsuskontrolli ja külglibisemise vastase seadme põhimõtet?
Kas need ei ole üks ja sama?
Ja selline omapärane küsimus veel-veojõukontrolli põhimõte on ju võrrelda esimeste ja tagumiste rataste veeremise erinevust, kui tagumised(BMW näiteks) rattad käivad kiiremini, kui esimesed, siis veojõukontroll vähendab gaasi, et saada vedu tagasi kontrolli alla.
Aga kuidas on näiteks neliveolistel?
Teema on püstitatud enda harimiseks:)
sebastian
See otseselt küll ei käi BMW kohta, vaid üldisemalt üldse autode.
Võib-olla veidike rumal küsimus, kuid keegi äkki oskab mulle seletada ära Stabiilsuskontrolli ja külglibisemise vastase seadme põhimõtet?
Kas need ei ole üks ja sama?
Ja selline omapärane küsimus veel-veojõukontrolli põhimõte on ju võrrelda esimeste ja tagumiste rataste veeremise erinevust, kui tagumised(BMW näiteks) rattad käivad kiiremini, kui esimesed, siis veojõukontroll vähendab gaasi, et saada vedu tagasi kontrolli alla.
Aga kuidas on näiteks neliveolistel?
Teema on püstitatud enda harimiseks:)
sebastian