Pinge puudu diag pistiku 20 klemmis.

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
toom
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 12.07.2005 19:56 27

Pinge puudu diag pistiku 20 klemmis.

Postitus Postitas toom »

Tegemist 93 aasta 318 is-ga. Kuni kaitsmekarbi juures oleva pistikumi on juhe terve. Proovisin mootoriaju vahetada, midagi ei muutunud (oli lihtsalt teine olemas). Kas on mingisugune muu moodul tuksis (airpääg, kesklukk, abs vms)? Äkki oskab keegi millegi targaga välja tulla. Midagi nagu katki polegi, et otseselt tahaks diagnoosimist, aga närib sees, kuna auto pole ju korras.
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

äkki pinget ei tule kuna on tegemist massi juhtmega :roll:
toom
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 12.07.2005 19:56 27

Postitus Postitas toom »

Pigem mitte, 19 on mass, 20 aga K-line, ehk siis seda mööda suhtlebki auto arvutiga.
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4364
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Postitus Postitas PeeterA »

Proovi pin 17(kui on olemas), kuna osadel BMW mudelitel on seal diagnostikaühendus mitte pin 20.
tel. 51 949 859
toom
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 12.07.2005 19:56 27

Postitus Postitas toom »

17 pin-is on olemas, aga peaks ka 20-ndas olema(17 siis dme, 20 ülejäänu).
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4364
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Postitus Postitas PeeterA »

Sul tulebki kogu diagnostika pin 17 alt, s.t suhtleb kõigi plokkidega läbi selle kontakti. 4-silindrilistel mootoritel tuleb pin 17 alt ning 6-ja rohkemasilindriliste puhul pin 20 alt.
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8278
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ma ei teeks sellest asjast enne probleemi kuni on selge, et diagnostikatester ühendust ei saa.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
djekk
Huviline
Postitusi: 336
Liitunud: 23.09.2005 09:28 17
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas djekk »

e38 e39 audi vw ABS aju 001 remont (plastmasss plokkk)
toom
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 12.07.2005 19:56 27

Postitus Postitas toom »

PeeterA kirjutas:Sul tulebki kogu diagnostika pin 17 alt, s.t suhtleb kõigi plokkidega läbi selle kontakti. 4-silindrilistel mootoritel tuleb pin 17 alt ning 6-ja rohkemasilindriliste puhul pin 20 alt.

BMW etm räägib natuke teist juttu, mootor 17 valt ja muu staff 20 alt ikkagi.

Eelmine suvi Truumu juures töötas diagnostika ilusti. Nüüd aga ei räägi auto carsoftiga omavahel läbi.
djekk
Huviline
Postitusi: 336
Liitunud: 23.09.2005 09:28 17
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas djekk »

17 on 20
samuti
e38 e39 audi vw ABS aju 001 remont (plastmasss plokkk)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8278
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

toom kirjutas:Eelmine suvi Truumu juures töötas diagnostika ilusti. Nüüd aga ei räägi auto carsoftiga omavahel läbi.
Pistikus 17 ja 20 ikka oled ühendanud? Ainult Sinu autoga ei suhtle või mitte ühegagi?
CS pole muidugi mingi etalon ka.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4364
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Postitus Postitas PeeterA »

DME ei tule ju pin 20 alt välja, vaata ise(skeem ETM-st):
Pilt

CS on suht "ühe nupu programm", kuid parem kui mitte midagi.
tel. 51 949 859
toom
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 12.07.2005 19:56 27

Postitus Postitas toom »

Leidsin nüüd aega ja läksin asjaga süviti. Vigane oli ABS aju ,teise ajuga töötab ilusti ja pinge klemmis olemas. Tekkis aga küsimus, mis vahe on M3 ABS ajul ja tava e36 omal. Välimuselt samad, aga M3 oma rohelise kleepekaga ja teise tootekoodiga.
truumu

Postitus Postitas truumu »

ABS-i versioonid ju erinevad, ajud samuti
toom
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 12.07.2005 19:56 27

Postitus Postitas toom »

Huvitakski see, et kas M3 ABS saab siis kiiremini pidama, kui tavaline. Samas hetkel pole erinevust märganud.
truumu

Postitus Postitas truumu »

Kiiremini saab pidama vast suuremate ketaste-klotsidega
Vasta