1. leht 1-st

E34 bensu näiduki probleem

Postitatud: 02.06.2004 16:38 19
Postitas juuser
Tere!

Sai suht äsja soetatud 1989a E34 520. Lugu selline, et kui bensu seier
on natuke üle 20l, hakkab seieri juures kollane tuli põlema. Kas see tänedab, et tegelikult on paagis ca 8l bensu?

Kui vaadata kellade all näidikuid, siis on seal lisaks nö tavapäeane bensu tuli (kalonka pildiga), aga see ei ole kunagi põlema läinud (ei ole võibolla paaki nii tühjaks lasknud). :?

Kui seieri juures olev tuluke põleb, kas siis on võimalik et ongi üle 20l sees, ja kui kalonka pildiga tuluke põlema läheb siis ca 8l?

Ette tänades,
Juuser

Postitatud: 02.06.2004 16:59 52
Postitas leix
mul seieri juures läheb tuli põlema ikka siis kui seieri näit on peaaegu nullis juba

a see alumine tuluke pole minulgi ennast ilmutanud

eks sa lükka paak täis, näed palju sisse mahub :lol:

Postitatud: 02.06.2004 17:18 13
Postitas Kristo_P
Hmm mul kukub vahel seiser 20 pealt nulli ja tuli lääp põlema ja siis jälle taastub endisele tasemele. Ei tea miks ta sedasi mängib :?

Postitatud: 03.06.2004 08:34 29
Postitas juuser
tumedad lood :roll:
Huvitav miks siis see alumine näidik üldse olemas on :?:

Postitatud: 04.06.2004 08:43 35
Postitas juuser
kas siis tõesti ei ole ühtegi pikemaajalist e34 omanikku kes kommenteerida oskaks :(

Postitatud: 04.06.2004 08:57 00
Postitas leix
mul pole seal alumises tulukeses pirnigi sees :lol:

Postitatud: 04.06.2004 10:51 12
Postitas janar
525 kirjutas:Hmm mul kukub vahel seiser 20 pealt nulli ja tuli lääp põlema ja siis jälle taastub endisele tasemele. Ei tea miks ta sedasi mängib :?
Aga vaata, kas see osuti asend ei sõltu sellest, kas armatuurivalgus põleb või mitte - siis ehk mingid kondekad või kontaktid lihtsalt näidikuplokil veidi läbi.

Postitatud: 04.06.2004 12:31 29
Postitas Tarmo
mul samamoodi kukub nulli ja viskab tule põlema , mis siis et just tanklas 20l sisse panen.

Kui vaadata paagi ehitust siis seal ei ole ümber selle anduri mingit seina ja selle pärast ka mängib see seier seal nii . Nii kui kiirendad siis kaob bensiin anduri ümrusest minema ja kui pidurdad siis tuleb tagasi.

minul juba aasta aega nii teinud

Postitatud: 04.06.2004 12:51 31
Postitas Cardo
minuteada peaks seda tule süttimist ja kustumist hoidma mingi kode et ta pidevalt ei vireleks kui pidurdad või gaasitad et see seier oleks suht uimane.

Postitatud: 04.06.2004 13:56 07
Postitas juuser
Tundub, et ilgelt labane teema, aga keegi vastust ikka ei tea :( :shock:

Millal see alumine tuli siis põlema peaks hakkama? Ja kui palju veel paagis bensu on kui seieri juures tuluke põlema hakkab?

Kas äkki kellelgi on ka töökorras bensu näiduk ja oskab kommenteerida :?:

Postitatud: 04.06.2004 14:25 26
Postitas leix
minul hakkab seieri juures tuli põlema kui u 7-8 liitrit sees on ja seier peaaegu nullis on...

all on küll tulekoht...aga kuna vahetasin just kellad, siis nägin et seal koht on, aga pirni näiteks polnud :P

Postitatud: 04.06.2004 14:34 48
Postitas juuser
tänan!

Mul aga selline lugu, et kui seieri juures tuli põleb on seier ise veel natuke üle 20 liitri. :shock:

Kas kellegi alumine tuluke ka töötab?

Postitatud: 06.06.2004 06:47 24
Postitas einz
Jah mehed vaadake seal on veel tulukesed automaat kastile. Ja ma ka vahel imestan et miks DRIVE põlema ei lähe kuigi ma sõidan ja auto on manuaal kastiga. :shock:

Postitatud: 06.06.2004 09:42 31
Postitas Ragnar
no vaata oma Betriebsanleitung raamatust järgi.
Minul pole selle alumise kohta silpigi seal, järelikult pole tal ka mingit funktsiooni.

Postitatud: 07.06.2004 13:14 40
Postitas juuser
Kahjuks mul Betriebsanleitung raamat puudub.

Seega siis võib järeldada, et alumine näiduk on seal lihtsalt niisama ja seieri juures olev tuluke hakkab põlema valel ajal kuna näiduk p***es :?

Postitatud: 07.06.2004 14:21 19
Postitas priitv8
juuser kirjutas:seieri juures olev tuluke hakkab põlema valel ajal kuna näiduk p***es :?
Vaevalt, et nüüd kohe näiduk? Pigem ikka paagis olev andur, või on paak ise viga saanud.
Kusjuures näiduki osutil ja reservtulel on kummalgi oma andur (üks on muutuv takisti, teine sulguv kontakt, kuigi sama ujukiga seotud)!
Asi ise on pagasniku põhjast väga lihtsalt paagist eraldatav ja kontrollitav. Mul on kuskil vist isegi normtakistused, mida see reostaat kummaski ääreasendis evima peab.

Postitatud: 29.06.2004 11:21 30
Postitas ahti159
Mul on kuskil vist isegi normtakistused, mida see reostaat kummaski ääreasendis evima peab.






Mis need normtakistused siis on?

Postitatud: 29.06.2004 18:51 38
Postitas acid
kompuutri järgi saaksin sõita kuskil 70-80km põleva tulukesega.

Postitatud: 30.06.2004 00:23 37
Postitas priitv8
ahti159 kirjutas:Mis need normtakistused siis on?
Leidsingi:
Paak täis (ujuk üleval otsas): 3 oomi
Paak tühi (ujuk all otsas): 90 oomi

Postitatud: 30.06.2004 09:34 55
Postitas HullMill
vaata seda et kui keerad süüte välja et mitu milli on seier alla nulli?? see peaks olema mingi 1-2 milli kui on rohkem siis ehk seier paigast ära aga siiski kõige parem on pirn välla keerata

Postitatud: 16.07.2004 19:17 20
Postitas marcc
bensunäidikul peaks olema selline toru kujuline kest ümber ning seal sees üles-alla liikudes võib see mõõdik kuhugile kinni takerduda.Muidu bensu loksudes liigub õige taseme juurest küll ära kuid peaks üsna ruttu oma õige positsiooni taas sisse võtma aga kui kinni takerdub, siis võibki nii "järsult" kõikuda.See võib olla üks põhjuseid, teisi eelpool nimetatuid ei oska kahjuks kommenteerida.