1. leht 1-st

Kiirenduseks hapniku juurde

Postitatud: 06.06.2004 21:21 46
Postitas userxxx
Tekkis selline huvitav, idee, et kui osad kiirenduse tüübid siin jamavad N20 gaasiga, siis kas selline natuke mitte nii radikaalne moodus ei oleks hapniku kasutamine, hapnikubaloone saab suht igast gaasifirmast eri suuruses kätte, ja kui surada voolikuga see näiteks e36 bemaril sina õhufiltri karpi, siis peaks nagu loogiliselt võttes puhta hapniku peal see meie solkbena ju suht paremini põlema ja seega ka nats vunki juurde lendama.
Isiklikult kohe nagu mootorit hävitama ei jookseks, aga lihtsalt tekkis selline mõttelend, kellelgi äkki on kogemusi antud valdkonnas?

Postitatud: 06.06.2004 21:30 45
Postitas E28
selline mõte on endalgi olnud ja tundub nagu täitsa reaalne,kuid keegi peaks selle värgi ära proovima ennem

Postitatud: 06.06.2004 22:09 02
Postitas userxxx
Peaks hankima väikese balooni hapniku ja vaikse tuuriga proovima, kui funkab, siis osta üks elektriline gaasiklapp, vedata lüliti gaasipedaali alla, nii, et kui lapatsi põhja lööd, siis peanab pahinal hapniku õhufiltri karpi :)

Postitatud: 06.06.2004 22:57 03
Postitas einz

Postitatud: 07.06.2004 06:51 57
Postitas truumu
kui ma õieti mäletan, siis õli peaks puhtas hapnikus süttima... :roll:

Postitatud: 07.06.2004 09:07 30
Postitas patrik
teeme järgmise katse?

Postitatud: 07.06.2004 09:41 07
Postitas Eerik_K
Arge nüüd jamage, esimesel hapniku shotil kärsavad kolvid koos klappidega sisse

Postitatud: 07.06.2004 10:22 27
Postitas userxxx
Ega siis ma mõelnudki puhast hapniku pumbata, lihtsalt natuke siristada seda, et normaalsetes piirides kiirendust juurde saada :D

Postitatud: 07.06.2004 10:56 29
Postitas Cardo
Soovitan võimsuse suurendamiseks segistada hapnik lennukikütusega ja õigel seadistusel suudab selle leek lõigata 5 sm paksust metalli umbes 0,5 sm sekundis :P

Postitatud: 07.06.2004 14:19 08
Postitas pampkuri
Ja Õliga kokku puutel mitte ei sütti vaid lausa plahvatab nii et enne kui proovid pea nõu mõna keemikuga, üsna tõenäoliselt leidub iga auto sisse laskes õli ja siis toimub plahvatus toites mitte põlemis kambris.Ilmselt tänu sellele kasutataksegi Nos-i kuna alles selle lõhastumis tagajärjel tekib hapnik ja niski teine keemiline ühend veel,vist oli lämmastik .Kui ma eksisin siis parandage mind.

Postitatud: 07.06.2004 15:42 47
Postitas markx
Hapnik on liiga aktiivne oksüdeerija.......see kindlasti põletab mootori läbi.......N2O on tunduvalt pehmema loomuga ja tema lagunemisel neeldub energiat, seega tekib kerge jahutav efekt. Muidugi võib katse mõttes proovida O2 hulka mootorisse minevas õhus suurendada aga karta on, et pikka iga sellel mootoril siis ei ole. Protsessid lähevad liiga äkiliseks ja kuumaks ja klapid põlevad lihtviisiliselt ära.
Aga mõne vana rondi peal ju võiks katsetada......päris huvitav oleks ju tegelikult.....äkki mõistlikes piirides isegi toimib :D:D

Postitatud: 07.06.2004 16:29 53
Postitas Aare
Teeme siis katse ära. Mina esidan N20-d :cool:

Mõttetu teema tegelikult. Päris suure osa lisavõimsusest annabki see jahutav efekt - peale kasutamist on etteandevoolik ja vastav kollektori osa härmas. Ilma selleta on temperatuur natuke kõrge vast :shock:

Postitatud: 07.06.2004 21:56 42
Postitas Tzoots
:shock: Nii lasete mootori kokku. :shock:
Keemiat uurides on teada,et hapnik plahvatab õliga kokkupuutel. :P
:P Kui asi nii kerge oleks siis paljude autode peal kasutataks seda!
(nagu pampkuri rääkis ,jutt täitsa õige)
Ja Õliga kokku puutel mitte ei sütti vaid lausa plahvatab nii et enne kui proovid pea nõu mõna keemikuga, üsna tõenäoliselt leidub iga auto sisse laskes õli ja siis toimub plahvatus toites mitte põlemis kambris.Ilmselt tänu sellele kasutataksegi Nos-i kuna alles selle lõhastumis tagajärjel tekib hapnik ja niski teine keemiline ühend veel,vist oli lämmastik .Kui ma eksisin siis parandage mind.

Postitatud: 08.06.2004 00:53 16
Postitas Bitbull
Vinge, ma kujutan ette, et üsna paljud streetracerid mitmes mailmajaos on selle lükke peale varemgi tulnud. Küllap aga kapoti alla vaadates peale suurt pauku, on neil kõnevõime kadunud! :)

Postitatud: 08.06.2004 14:15 26
Postitas kaidu
Mehed ärge jamage hapnikuga mootor lendab õhku! Sellepärast kasutataksegi naerugaasi ,et seal on hapnikku 80% ja lämmastikku 20%.
See viimane on seal tegelikult kõige tähtsam. Jahutab põlemistakti ja sissetulevat küttesegu. Tavalistel modifitseerimata mootoritel ei tohiks n2o kasutada üle 30s ja küttesegu ei tohi muidugi ka lahja olla. NB Sõbrad kui tahate enda mootorist lahti saada kasutage o2 te-PÕMM!


N2o 7kg maksab kuskil 800- pluss pallooni rent agast oli 60eeku-kuu!