1. leht 1-st

OÜ Stoltsen

Postitatud: 01.11.2007 20:31 55
Postitas Muhv
Lugupeetavad,

See samune, et mu naise parkivale 330XiTA-le sõitis miski '07a S430 otsa. Auto loomulikult põgenes sündmuskohalt, aga sest polnud lugu, kuna üks hakkaja vanadaam kutsus politsei ja kõik paberid sai korda aetud. Autol visuaalselt palju muud häda pole kui number on mõlkis ja numbrialus puru. Siiski on stange nurgad ca 5mm tagapool kui peaks ja armatuuris hakkas airbagi tuli ka põlema. Ingese kindlustus suunas auto sujuvalt Stoltsenisse. Uudishimust tegin väikse netiuuringu. See, mis vastu vaatas ajas sihukese hirmu peale, et ... Samas paistis, et nad on ka mitmeid siin tuntud BMWsid teinud.
Oleksin tänulik kui keegi kohta tundev kommenteeriks pisut.

Postitatud: 01.11.2007 23:03 17
Postitas priitv8
Soovitan Sul otse Martin_R poole pöörduda!
PS ise käisin ka just tema julgustusel seal.

Postitatud: 01.11.2007 23:40 14
Postitas Tarvo
Nii ta on - koduleht on neil muidugi muljetavaldav :roll:

Postitatud: 02.11.2007 09:31 01
Postitas eero
Olen kuulnud, et võib minna küll Stoltsenisse.
Ise ka ei kõhkleks.

Postitatud: 03.11.2007 04:44 50
Postitas valerka
tere. nii sattusin sellele huvitavale teemale. töötasin stoltsenis 3aastat kindlustus töödega on tavaliselt olnud niiviisi, et nurisenud on tavaliset vanemate autode omanikud kes mõtlevad et nende kotletist tehakse uus auto. asi ka selline ega keegi taha midagi oma taskust maksta nii ka kindlustus . nii tehaksegi võimalikult odavalt( see ei sõltu kohast).

Postitatud: 03.11.2007 16:14 49
Postitas tramtram
valerka kirjutas:tere. nii sattusin sellele huvitavale teemale. töötasin stoltsenis 3aastat kindlustus töödega on tavaliselt olnud niiviisi, et nurisenud on tavaliset vanemate autode omanikud kes mõtlevad et nende kotletist tehakse uus auto. asi ka selline ega keegi taha midagi oma taskust maksta nii ka kindlustus . nii tehaksegi võimalikult odavalt( see ei sõltu kohast).
Tüüpiline suhtumine kindlustuse ja teeninduse poolelt, kui auto on üle 5 aasta vana, siis võib teha lohakat tööd ja kogu inimese investeeringutele vilistada. Kui eelnevalt on auto hooldatud vaid A varuosadega ja õigeaegselt, siis sellest jutust saan aru, et sellistes kohtates hea kui teibitakse sinu varandus kokku ja värv peale, ning originaal varuosadest võid vaid unistada?

Postitatud: 03.11.2007 16:51 51
Postitas virx1
Kui teha siis juba korralikult, mitte vaadata auto seisukorda. Ma toetan ka ju kindlustust meeletute summadega pidevalt. Selle eest tahan vajadusel väärilist tasu ka nende poolt! Ok teema kisub juba mööda. :lol:

Postitatud: 05.11.2007 13:05 35
Postitas Martin_R
Originaal varuosadest võitegi unistada, kui auto vanus on kõrge ja arveid maksab kindlustus. Midagi polegi teha. Stoltsenis olen mina teinud juba ca 10 aastat kõik oma autode värvitööd. Olen teinud väiksemaid värviparandusi ja ka suuri tervenisti üle värvimisi. Stoltsenis värviti üle ka mu must valituse Mersu, mille kvaliteet on ikka väga hea. Ka mu töökoha (autorendi ettevõte) autopargi autod (100% garantiilised) vean väiksemate vigastustega sinna. Mina pole kunagi nurisenud. Kui midagi ongi, siis likvideeritakse vead ju tasuta.

Pigem nõustuksin selle eelkõnelejaga, kes ütles, et nurisevad need, kes loodavad kindlustuse rahadega oma vanast pannist uut autot saada. Kui muidu on tegu korraliku autoga (uuemad autod), siis tehakse ka ülejäänud töö hästi. Kui ülejäänud auto on paras kaun, siis ei pingutada ka värvitöödega. Samuti võib pettumusi ette tulla, kui auto vajab juba pleki sirutamist jms. Nende tööde kvaliteeti ei oska ma hinnata (pole kogemusi). Samuti ei pruugi ju B-osa stanged ja muud tükid hästi külge istuda ja see rikub üldpilti.

Minu jaoks on oluline see, et olen saavutanud hea kontakti sealse värvijaga (Andrus), kellega suhtlen alati otse (jättes kontori vahele) ja lepin tööde hinnad vahetult kokku. Kui klient koonerdab ja pigistab hinda, siis ei tasu ka liiga head tulemust loota. Andrus teab, et mina tahan alati saada maksimaalset tulemust ja olen nõus selle eest maksma. Nii meie koostöö sujubki.

Postitatud: 05.11.2007 15:56 24
Postitas Maile
Martin_R ile lisaks, et pole põhjust kontorit ka karta :D Igal juhul suunatakse kõik kes midagi värvida soovivad otse Andruse juurde!

Inimesed ei saa aru, et pärast avariid ei ole auto enam kunagi endine ja ta väärtus turul kahaneb igal juhul. Kui paned oma 1987 a BMWle mingid tuunitud Hella tuled ette ja mingi idioot sõidab need puruks siis kindlustus ei maksa neid välja. Kui minna kindlustus firmasse skandaali tegema... vb...
Väga tüüpiline on ka, et mingeid vanu sillakolkse ja lokse hakatakse olnud avarii pähe määrima.

Igal firmal on rahulolevaid ja rahulolematuid kliente. ;) Samamoodi nagu kõik ei ole rahul Selveri klienditeenindusega . :P

Kõike paremat
Stoltseni kontor :cool:

Postitatud: 05.11.2007 16:48 59
Postitas rasmus23
aga kas ei peaks mitte nii olema, et kindlustus matsu puhul tuleb taastada avariieelne auto seisukord, ja sinna kuuluvad ka nn. hella tuled, mis omanik sinna ette on pannud (kui ta suudab seda muidugi kuidagi tõestada)

Postitatud: 06.11.2007 09:25 02
Postitas Maile
Võibolla peaks aga praktika näitab vastupidist :?

Postitatud: 06.11.2007 14:55 03
Postitas TiitR
rasmus23 kirjutas:aga kas ei peaks mitte nii olema, et kindlustus matsu puhul tuleb taastada avariieelne auto seisukord, ja sinna kuuluvad ka nn. hella tuled, mis omanik sinna ette on pannud (kui ta suudab seda muidugi kuidagi tõestada)
Selle tarvis küsibki kindlustus vanad ja katkised tuled omale tagasi...sealt pealt ju näha, mis tuled jne...