1. leht 1-st

Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitatud: 05.11.2007 16:37 22
Postitas rasmus23
tere, küsimus siis selline, et kuidas teha kindlaks vigane süütepool (ilma diagnostita) kui see kodustes tingimustes üldse võimalik on?
mootoriks siis m50b25

Postitatud: 05.11.2007 23:04 19
Postitas hollow
hakkad syytepoolidel juhtmeid ykshaaval ära võtma... kui mootori töö muutub, siis see pool töötab, kui ei muutu, siis tähendab ei töötanud ta ka koos selle juhtmega

Postitatud: 05.11.2007 23:08 08
Postitas priitv8
M50 poolidel ma sedasi primaari otsi maha ei kisuks.

Postitatud: 05.11.2007 23:41 01
Postitas Andrez
Kas primaari all mõtled sa kõrgepinge poolt või madalpinge poolt? Ilmselt madalpinge poolt. Aga mida teha siis kui vaja mootori kompressiooni mõõta? Siis on ju tavaliselt poolid hoopis küljest ära. Võimalik ajukahjustus?

Postitatud: 06.11.2007 00:16 45
Postitas rasmus23
juhtmete lahtikiskumisel pole mingit mõtet, kuna hakkab turtsuma ja vahele jätma pkiirendamisel kuni 2000 pöördeni, sealt edasi kõik normis.
vahest jätab ka tühikäigul vahele

Postitatud: 06.11.2007 07:35 49
Postitas priitv8
Primaar on madalpinge pool muidugi. Süüde väljas võib vabalt kokku lahti ühendada ja ilma poolita võib käima ka panna. Aga töötamise ajal ei näpiks ma seda pistikut. Ja ega seda pooli ka mitte.

Postitatud: 06.11.2007 11:12 57
Postitas Margusja
Minupuhul oli nii, et peal oli mul kolm sellist süütepooli mis pildil. Auto käivitus kenasti ja töötas. Lihtsalt vahel täiesti juhuslikult lõi üle ja sealt ka kohe auk mootori töös.

Pilt

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitatud: 22.09.2010 10:40 58
Postitas Heigo
Kergitaks teemat. Kuidas ikkagi koduste vahenditega kindlaks teha, milline süütepool vigane on? Jutt käib M60 mootorist.

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitatud: 22.09.2010 20:32 48
Postitas argonaut
m50 kohta netist lugedes, siis testriga mõõtes kahe välise klemmi vahel peaks 0.4-0.8oomi olema, kõrgepinge otsa ja massi vahel mõõtes 160 kilo-oomi.

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitatud: 22.09.2010 22:31 01
Postitas enn1
Heigo kirjutas:Kergitaks teemat. Kuidas ikkagi koduste vahenditega kindlaks teha, milline süütepool vigane on? Jutt käib M60 mootorist.
Küünlaid maha keerates, peaks mittetöötava süütepooliga küünla välimus teistest tunduvalt erinema :roll:

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitatud: 23.09.2010 21:36 43
Postitas dan666
kas võib ka selline jama olla et süütepool ainult vahepeal jukerdab? näiteks madalatel pööretel või külmalt?

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitatud: 29.09.2010 07:49 21
Postitas Trionic
Võib küll.

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitatud: 28.04.2013 11:10 04
Postitas Keijooo
minul e39 523i 125kw oli kahe välisevahel klemmil 0,9 ja autodatas näitab 0,2-0,8 kas tõesti siis kõik läbi ?

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitatud: 12.02.2014 22:32 26
Postitas raunolend
Kui vigane süütepool leitud ja uus töötav panna siis muutub asi veel hullemaks . Vb on aju oma elu elanud ?

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitatud: 12.02.2014 22:47 57
Postitas toivoku
raunolend kirjutas:Kui vigane süütepool leitud ja uus töötav panna siis muutub asi veel hullemaks . Vb on aju oma elu elanud ?
kas uus töötav on kindlalt töötav? On olnud juhuseid kus on toodud uued poolid aga nendest 3 töötavad. Enamus kordadest teeb vigase pooli kindlaks selle järgi,et poolidel on praod sees. seda siis mitt boschi poolidel.

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitatud: 12.02.2014 22:58 46
Postitas raunolend
Teine süütepool sai võetud töötava mootori pealt . Silmaga näha et küünal märg ja kolvi pealne märg .

Viga tekkis suht kiirelt ,auto sõitis ilusti ja lihtsalt mingi hetk käiku vahetades kadus jõud ära ja seisma jäädes lödises 5 silindri peal . Algul mõtlesin et kütuse pump või siis klapp.

Märgid kõik paigas . Kütuse surve okei . õhulekkeid pole eetriga kõik üle käidud .

Teist küünalt ma proovisin ja süütepooli ,aga piip jäi sama . Eelmine aasta ostsin kõik uued vb mõni neist keerab kärna :?

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitatud: 12.02.2014 23:32 18
Postitas toivoku
aga võta pool maha ja küünal otsa ja vaata kas siis sädet tuelb küünlale, võibolla mass kehva või siis + ei tule peale või siis lülitus ei toimi.

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitatud: 13.02.2014 21:49 45
Postitas senator153
Tervist sama jama ka mul 728ga muidu nagu töötab aga kui kiirendada või kohapeal korra gaas põhja lasta on kohe 1 silinder kadunud vahest ka kaks diagnostika näitab iga kord et 5 ja 6 silindris ei toimu põlemist vahetasin pumba 2x küünlaid kuna arvati et esimesed bochi küünlad mis tellisin olid praagid ja vahetasin ka poole ei midagi kui läheb siis ainult hullemaks viimasel ajal kaob juba sooja mootoriga tühikäigul ka üks silinder tagant .

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitatud: 16.02.2014 13:29 32
Postitas raunolend
lamda vaevalt ühelt silindrilt põlemist ära võtab.

Mingi päev mõõdan surved ära siis asi selge .

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitatud: 18.02.2014 22:45 56
Postitas Roland325
senator153 kirjutas:Tervist sama jama ka mul 728ga muidu nagu töötab aga kui kiirendada või kohapeal korra gaas põhja lasta on kohe 1 silinder kadunud vahest ka kaks diagnostika näitab iga kord et 5 ja 6 silindris ei toimu põlemist vahetasin pumba 2x küünlaid kuna arvati et esimesed bochi küünlad mis tellisin olid praagid ja vahetasin ka poole ei midagi kui läheb siis ainult hullemaks viimasel ajal kaob juba sooja mootoriga tühikäigul ka üks silinder tagant .
Mõned kuud tagasi oli E36 325-l täpselt samad sümtomid. Lõpuks jäigi 1 silinder tagant ära.
Vigane oli kõige salongipoolsem süütepool. Sai see võetud töötava mootori pealt ja käib siiani nagu kuld :) Mul oli veel hea testimisviis, et milline silinder ei tööta. Nimelt panin hommikul külma mootoriga auto käima ja katsusin käega, millise silindri juurest väljalaskekollektor soojaks ei lähe. Viga oli käes 10 sekundiga :D