1. leht 2-st

milline bensiin ?

Postitatud: 12.06.2004 01:27 13
Postitas Arvo T
kuna otsingut kasutades ei leidnud piisavat vastust,siis ootaks kogemusi ja veendumusi eesti bensiini (eesti väikese algus tähega) kohta.
kelle bensiini kasutate,millega auto kulu väikseim ja töö ühtlaseim?
teadjamehed võiks ka põhjendada.
ise olen suht segaduses millega sõita,uno x nitro 3000 tundub küll parim ?
praegu sees statoil 98 ultima ja ka väga ei kurda(linnas 10l/100km)

Postitatud: 12.06.2004 08:19 57
Postitas Bitbull
Siiani enamuses UNOst võetud ja pole kurta saand. Seda XNITROT või mis iganes ta on - pole riskind sisse valada!
A nä eile sain jällegi UNOst sitemat kütet kui tavaliselt - mootor ebaühtlane ja jääb kännu taha kinni! Nii, et võta kinni, tundub, et rohkem hea õnne peale mäng on arengumaades see tankimise värk :roll:

Postitatud: 12.06.2004 10:20 31
Postitas Margus O
See on meie riigis jah paraku juhuse asi kust kehva kütet sisse saad.
Ise kasutan Neste 98E,pole sellega veel nagu alt läinud.DIO-st
on saand ka tangitud tundub norm.igatahes mootor on ühtlaselt töötanud,
kuigi tundub nagu,et Neste kestab sama raha eest kauem.
Uuno X ainult halvad kogemused.2 korda tankinud sealt,enam ei
näita oma nägu sinna :evil: Tundub,et Uuno X segab bensiini sisse
niipalju lisaaineid,et küte ei taha enam plahvatada.Igastahes minu
auto ei tahtnud selle bensiiniga enam käivituda ja töötas ebaühtlaselt.
Kui sõitsin vähemaks ja lisasin Neste oma hakkas auto tööle.
Eks ta ikke juhuse asi ole.

bens

Postitatud: 12.06.2004 11:24 16
Postitas GH
pikaajalise proovimise tulemusel sobib mulle kõige paremini statoili kytus.

Postitatud: 12.06.2004 12:02 43
Postitas pacaan
Kütustega on tegelikult nii, et kindlat firmat ning toodet ei saagi soovitada. Kütuse kvaliteedi määrab suures osas praagi osakaal - mina olen kuulnud absoluutselt iga firma kohta nii häid kui halbu sõnu (olen ise kütuste värgiga tööalaselt seotud). KÕIKIDESSE bensiinidesse tekib aja jooksul kondensvesi, mis üldjuhul ongi pahanduse põhjustaja.

Kindlam on tankida selliselt tanklast kus kütuste ringlus mahutis (terminal->tankla->kliendi auto->mahuti tühi / ja algusesse) on kiire e. tanklas käib piisavalt kliente, et ei jääks pikaks ajaks seisma ja vett koguma.

Tänasel päeval peaksid suurtemate firmade kütused küll igal juhul vastama miinimum kvaliteedi nõuetele (sertifikaat), kuid see proov on võetud terminalis ja seega tankla mahutis toimuvaid muutusi ei arvesta. Oktaanarv on bensiinidel tänaseks päevaks vastavuses tankimispüstolile märgitud nr-ga (95, 98)

Kindla peale minek on ilmselt nagu mootoriõli puhul - selline firma mille kohta on suhteliselt vähem kaebusi, praegu vist Statoil ja bensiiniks valiks 98 ULTIMA.

/ei tööta ise Statoilis/

ise kasutan Lukoil 98 EURO ja Statoil 98 ULTIMA. Talvel vee eemaldajat "STP Water Remover". Ei kurda.

Postitatud: 12.06.2004 12:05 54
Postitas piloot
ainult statoili 98 ultima ja kunagi ei ole probleeme olnud. alati käivitub ilusti, töötab ühtlaselt.

Postitatud: 12.06.2004 15:26 03
Postitas Andrus_V
Neste 95 põhiliselt , soodne ja ei ole probleeme täheldanud. Olen proovinud ka 98-ga sõita, kuid ei ole märganud sellega erilist ökonoomsust või mootori efektiivsemat tööd .On keegi 91-ga proovinud sõita, usakad pidid ökonoomsed olema sellega. Ise ei ole julgenud paaki lasta seda.

Postitatud: 12.06.2004 15:31 32
Postitas Bitbull
pacaan kirjutas: Kindlam on tankida selliselt tanklast kus kütuste ringlus mahutis (terminal->tankla->kliendi auto->mahuti tühi / ja algusesse) on kiire e. tanklas käib piisavalt kliente, et ei jääks pikaks ajaks seisma ja vett koguma.
On vist õigem küll ja tuleb vist endalgi Statoili küttele üle minna - kuigi kallim on ta tunduvalt ma täheldasin!

Postitatud: 12.06.2004 15:36 51
Postitas priitv8
Bitbull kirjutas:On vist õigem küll ja tuleb vist endalgi Statoili küttele üle minna - kuigi kallim on ta tunduvalt ma täheldasin!
Aga kui kuldkaardini jõuad, saad juba niipalju alet, et muutub nestega võrdseks. Vist oli vaja 6 kuud järjest vähemalt 1600 krooni eest kuus tankida.

Postitatud: 14.06.2004 10:37 35
Postitas janar
Mul jällegi E34 nagu statoili 95 ultimaga paistis paremini kulgevat kui 98'ga (mazdal oli jälle vastupidi).

Ja kusjuures kõige paremat kütet sain ikka haabersti statoilist (kusjuures ise ei mõelnudki enne sellele, et põhjuseks võib olla suur klientide sagedus, aga nüüd seda teemat lugedes viisin otsad kokku).

Statoilist, mis jääb tartu mnt äärde, lennujaama poolt tulles peterbusri mnt nurgale paremale poole, olen saanud küll ikka sellist kütet, et mootor paugub...

Samas, mingist äripäeva (oli vist?) testist selgus, et odavamat neste 95 kulub rohkem, aga hinnavahe kompenseerib selle.

Postitatud: 14.06.2004 10:44 48
Postitas Anti
janar kirjutas: Statoilist, mis jääb tartu mnt äärde, lennujaama poolt tulles peterbusri mnt nurgale paremale poole, olen saanud küll ikka sellist kütet, et mootor paugub...
Seal käib kliente suht harva, nii et paistab et see käibesageduse teooria võib täiesti paika pidada.

Postitatud: 14.06.2004 11:33 27
Postitas wirx
ise tangin põhiliselt nestes, teinekord ka statoilis, nitro3000 hästi vähekene kulu vähenes, aga võrreldes hind vs kulu on siiski parim valik neste 95 :P

keegi ajakirjanik võiks teha testi, minna osta kusagilt läänest 200l bensu ja hiljem eestist sama firma tanklast sama bensiini, siis sõita mingit kindlat marsuuti sama temperatuuri juures ja siis arvutada välja vahe. Vähemalt kui saksas käisin oli kulu märgatavalt väiksem, kui eestis pikkadel otsadel.

Postitatud: 14.06.2004 11:41 50
Postitas Cardo
Selle Saksas odava sõiduga tekkis kunagi jutt Speedsteri Hannesega ja sama kontrollisin ka tuttava kaugsõidujuhi käest. Teema on järgmine , et kui vaadata odomeetri näite siis Saksa teedel tuleb kokkuhoid ühtlasest tempost mis Eesti trasside peal ei ole ligilähedanegi , kuna asulad ja möödasõidud muudavad kulu märgatavalt. Väga optimist ka ei tasuks olla teiste riikide kütuste suhtes. Loomulikult olen isegi roiskund kütust kodumaalt saanud ja muus maailmas võib selle asjaga parem küll olla , ei väida vastu.

Postitatud: 14.06.2004 13:08 31
Postitas rajko
harva tangin nestest või unox'ist 95't. Enam vähem on olnud, mingit erilist saasta pole saanud.
Üldiselt sõidan venemaa 95'ga, väärt kraam!

Postitatud: 14.06.2004 13:09 42
Postitas Tarvo
Margus O kirjutas:DIO-st
on saand ka tangitud tundub norm.igatahes mootor on ühtlaselt töötanud,
kuigi tundub nagu,et Neste kestab sama raha eest kauem.
Täpselt sama tähelepanek ja ise kasutan 99% Neste 95E

Postitatud: 14.06.2004 13:48 53
Postitas Anti
Enda auto on ka ikkagi Statoili 98 Ultimaga rahul.
Läbi liisingfirma saan hea allahindluse ka, nii et hind tuleb odavam kui Nestes või UnoX-s. ;)

Postitatud: 14.06.2004 16:40 25
Postitas Silwer
Tavaliselt Statoili kõige kallimat aga mõni kord võtan ka Nestest, sisetunne ütleb, et Statoili kütus on parem...

Postitatud: 14.06.2004 21:17 22
Postitas truumu
linnasõiduks Statoili 98Ultima, maantee jaoks Stat. 95Ultima
vahest Olerexi 98-t(päris hea, kuid tundub, et läheb rohkem teda)
mootoriks M30 B34 lubatud oktaanarv 91

Postitatud: 14.06.2004 21:42 30
Postitas Tõnis
Tavaliselt kasutan Statoili kütuseid , mootor töötab kohe ühtlasemalt ( võibolla mulle ainult tundub nii ) . Vahest olen hädasunnil ka Lukoilist tankinud , kui viimati võtsin siis autol üldse jõudu polnud ja jube mädamuna hais taga . Pole Nestet ja UnoX-i proovinud .

Postitatud: 25.10.2007 13:42 08
Postitas eero
Mina panin hiljuti tähele, et auto läheb märgatavalt paremini edasi. Tuli meelde tuttava jutt, et Haabersti Statoili bensiiniga on tema seda täheldanud. No ja ma just sealt võtsingi ja mitte meelega kusjuures. JUhuslikult täiesti.

Ei oskja selletada aga kommentaarida.
Tundub utoopiline, aga oma p..sega tunnetatud :? 98-ga tegu.

Postitatud: 25.10.2007 13:53 21
Postitas wax
Minek ja kulu oleneb täiesti autost, mõni on tundlikum, teisel pole mingit vahet. Mäletan, et mu Caprile maitses ainult ja eranditult vaid Statoili 98. Bemmidel pole aga mitte mingit vahet, kas kõige kallim 98, või uunoxi 95. ;)

Postitatud: 25.10.2007 13:56 38
Postitas sips
Viimased 9 kuud olen tankinud männiku euro oil-ist 95-te , probleeme pole kordagi olnud :).

Postitatud: 25.10.2007 14:08 30
Postitas eero
Siin pole küsimus selles, et kas vahe 95 või 98. Sõidan eranditult Statoili 98-ga. Aga Haabersti 98 oleks nagu "kangem" kui teistes.
Ajuvaba ma tean, aga kas võib olla seletus?

Postitatud: 25.10.2007 15:12 16
Postitas priitv8
eero kirjutas:Ajuvaba ma tean, aga kas võib olla seletus?
Äkki on seal püti all veesoon või energiasammas?
PS pole veel elus seal tankinud, tekkis kohe huvi minna ja proovida.
PPS tea, kas see võluvägi ka nende 95ultimale mõjunud on, või ainult 98-le?

Postitatud: 26.10.2007 08:22 08
Postitas Tauri
:D ma arvan, et tunnetus on täpselt sama- efekt pigem sama mis uute kojameeste, puhta autoga ja ilusamate velgedega- kohe liigub paremini.

Teadupärast kütus segatakse kokku ikkagi terminalis ja idee järgi peaks olema kõigis tanklates üks. Vahe võib tekkida teinekord sellest, et kütus ostetakse sisse kusagilt mujalt ( nt. venemaa ) ja siis võib tulemus olla parem/halvem.

Väite ümberlükkamiseks võite ju helistada esiteks Statoili peakontorisse ja uurida, et kas haaberstis müüvad parema kvaliteediga asja või siis teha testid erinevate tanklate vahel- nt. autolehele vms. teema ettesööta.

Postitatud: 26.10.2007 09:41 46
Postitas Tarmo
Küsiks Viljari kommentaari , mis ta sellese haabersti masinasse lisaks pani :D :D :D

Postitatud: 26.10.2007 09:50 09
Postitas aise
ainult neste 98 kuna võtab toda vähem kui 95´te.

Postitatud: 26.10.2007 10:50 32
Postitas Ilves
Kasutan ainult Statoili. Praegu masuudiga sõites pole erinevate jaamade vahest veel aru saanud. Aga äkki peaks Haaberstit proovima, võib-olla on tõesti energiasammas mahutite all :P

Bensukat kasutades sõitsin ainult Statoili 98-ga, sest kunagi mingeid teste lugedes selgus, et meie kütused kipuvad olema lahjemad kui mujal. Kord 95-te kogemata sisse pannes oli minek selgelt lahjem, eks aju oli ennast 98 peale häälestanud.

Postitatud: 26.10.2007 11:46 47
Postitas priitv8
Ilves kirjutas:Bensukat kasutades sõitsin ainult Statoili 98-ga, sest kunagi mingeid teste lugedes selgus, et meie kütused kipuvad olema lahjemad kui mujal. Kord 95-te kogemata sisse pannes oli minek selgelt lahjem, eks aju oli ennast 98 peale häälestanud.
Vot, aga mina pole kummagi oma V8-ga mingit vahet märganud meie 95-l ja 98-l. Peale hinna muidugi.

Postitatud: 26.10.2007 12:02 50
Postitas AARE540
Ei ole ka ise täheldanud, et 95ga mingeid anomaaliaid juurde tekiks. Kuid Rootsis samuti 95ga sõites panin tähele, et seal võttis liitrijagu vähem.